Hey Maine.. Ja ik heb al in me jonge leven veel geleerd, en ben een echte optimist daardoor geworden! Met positieve benadering bereik je meer dan met negatieve! En je maakt het jezelf zo moeilijk als je altijd negatief doet! Maar ben wel realitische hoor, en vrij nuchter! Mij maak je niet gek! (op af en toe een dipje na, maar dat moet kunnen) En inderdaad je lichaam kan je aardig voor de gek houden, daar ga ik dan ook niet meer vanuit! Vorige maand voelde ik van alles en nog wat en bleek het niets te zijn, en nu voel me ook goed! Dus nog ff wachten/ volhouden! pfff
Hahahaha, nee joh (of toch stiekem? ) Nee ik maak me anders helemaal gek (doe ik toch wel). Zal vanmiddag m'n dochter eens vragen. Die voorspelt de laatste tijd wel meer dingen. Bij de vorige zwangerschap had ik ook in eens de drang om vanalles op te zoeken. We hadden toen nog geen internet (10 jr geleden), dus ik in die hele zware encyclopedieën opzoeken hoe het allemaal zat, enzo. Voor m'n gevoel wist ik het zeker. En m'n gevoel had het goed. Vorige maand wist ik eigenlijk wel dat het niet raak zou zijn, had dat gevoel niet echt namelijk. Alhoewel je altijd stiekem hoopt. Vandaag heb ik weer zo'n rare opzoekbui. Zoek ik bewust en onbewust dingen op die ik normaalgesproken niet zou opzoeken. Heb dus weer het gevoel van 10 jr geleden. Maar zoals ik al eerder typte, je lichaam is maar een raar iets, en het kan je zo gigantisch voor de gek houden. Nog EVEN afwachten. Weet je wel hoelang EVEN duurt?!
Owja, vorige maand voelde ik ook vanalles. Was op een gegeven moment misselijk en had veel steken. Heb nu wel steken gehad rond de innestelingsdatum, maar verder eigenlijk niet meer. Helemaal geen kwaaltjes . Hmm, tijd voor een tijdmachine .
@ Maine... Tja..die kaarten, tis maar een indicatie! Weet niet of het wat zegt voor jou en mij!? Zou je dochter inderdaad eens moetne vragen, als ze echt zo goed is in voorspellen, moet ze dit ook kunnen! Mijn moeder, is ook zo iemand, die plaatst uitspraken, dat je denkt? Hoe kom je er bij! En ze heeft 9/10x gelijk! ( zonder te overdrijven) Zo heeft ze half jan. een opmerking gemaakt dat ze binnen het jaar oma zou worden! Ik dacht nou, niet van mij want ik ben nog aan de pil! En tja..dan moet het toch raak zijn nu, anders gaat haar uitspraak niet op! Ik hoop dat het wat beteken die opzoekdrang van jou! Verder mijn kwaaltjes zijn vergelijkbaar met de jouwe! Alleen ja wat zou het betekenen! Voel me veel te goed om zwanger te zijn! ( al is er iets in me, dat zegt..het is raak! alleen denk dat ik dat elke maand wel zal hebben, zeker als je goed geklust hebt!) En EVEN...tja..dat kan heeeeel lang duren! Maar er staat een mooi weekend voor de boeg, ga er opuit geniet er van, en voor je het weet zit jij op je NOD dag...ik mag nog iets langer wachten! Al heb ik besloten om een proeftestje op Koniginnedag te doen...gewoon voor de leuk! haha... Ohwja..en als je wat vind in je opzoekdrang..wat voor mij ook interessant kan zijn, laat het me weten! X
Hi Marieke, Is je nod 2 of 3 mei? (beetje lui om even in de mei-nod te kijken ) Hmm, het is zo woensdag . Heb ook lekker een druk weekend. Vind dat het wel scheelt als je niet alleen thuis bent. Enne als ik nog iets van betekenis vind, laat ik het je wel weten . Groetjes, Maine
Hey Maine.. Mijn NOD is 2mei...! Heb vanochtend weer getempt, deze keer 37,3! ( ik was zo bang dat hij laag zou zijn, wat een domper dan) Dit geeft toch beetje hoop! Verder gaat het goed...heb wel wat steken in me liezen en vlakbij me schaambeen gehad, gister avond/vanacht en vanochtend even, nu ist weer weg! Ohw ohw..wat zou dat zijn? Vanavond gaan we aan de bbq bij ons in de tuin, tuinset staat buiten, gezellig met parasolleke! We nemen het er maar lekker van met dit mooie weer! Kindjes lekker aant buiten spelen...Heerlijk...zo mag het altijd zijn! Hoe ist daar bij jou...valt het wachten je nog zwaar? Nog wat gevonden aan info? En heb je aan je dochter nog gevraagd, wat zij dacht? Ik hoor het wel! Fijn weekend! Gr. Marieke
Hoi Marieke, Ben een beetje grieperig. Flink aan het snotteren . Voel me ook niet zo fit eigenlijk. M'n dochter had niks meer te voorspellen, helaas. Ik ga vanavond ook niet zo laat slapen, althans. Houd je wel op de hoogte. Groetjes, Maine
Hey Maine.. Wat rot dat je grieperig bent! Hoop dat het snel overgaat! Vanochtend was temp. gezakt 36.6...maar was al wel half uur eerder uit bed geweest voor toilletbezoek en lag er vanacht pas om half 2 in! Dat zal er hopelijk mee te maken hebben gehad! Nog 2 ochtenden voorbij laten gaan...en dan ist woensdag ochtend! Jammer dat je dochter niets meer te voorspellen had! Fijne dag!.... Gr. Marieke
( ik moet op de biecht stoel...) Heb net een test geprobeerd, had cd digitaal liggen en ben alleen thuis..dus dacht zal eens proberen hoe dat werkt!....Nou NIET ZWANGER...wat wil je 5 dagen voor NOD, geen ochtend urine! Toch...Jammer! Had manlief graag verrast met posit. test! Nu weet ik alleen niet of ik woensdag nog wel ga testen..denk dat ik wacht tot volgend weekend! Direct word ik nog test verslaafd! X
Hey Marieke, STOUT! [-X Schandalig gewoon . Snap't wel, hoor. Wachten duurt ook zo ontzettend lang. Ik ben bang dat bij mij helaas de ongi eraan zit te komen . Ik hoop zo dat ie wegblijft. Over een paar dagen weten we meer... Overigens, een goede dag voor de biechtstoel trouwens . En meer succes bij de volgende test (volgend weekend dan, he). Ben benieuwd of je het volhoudt . Groetjes, Maine
Hey Maine.. Das niet de bedoeling hoor...ongi worden! Ik duim nog steeds voor je! Wel stout ja..voel mezelf nu ook zo sullig! haha... Heb er gewoon last van als manlief met kids weg is...uit verveling en wil hem zoooo graag verassen! Heb nu mezelf al weer in zitten lezen, dat CB helemaal niet zo heel gevoelig is...(hoop doet leven) Ik hoop ook dat ik het haal...dat wachten! Lees wel veel positieve berichten over kruidvat testen!? Waar heb jij ervaring mee? Ik heb nu nog matt care liggen, en digi. van cb. Het mooie weer is ook niet echt bevoordelijk voor je kinderwens! Word alleen maar groter nu...! Niet dat het verkeerd is, maar dat wachten word zo zwaar! Maar goed...moet mezelf weer even tot de orde roepen, en relax doen!
Even voor allen... Zat zo eens te fantaseren...Eigelijk ist ook allemaal maar oneerlijk verdeeld! Als een hond vruchtbaar is...word zij loops, en het enige wat zij dan wil is gedekt worden, en is zij zwanger! Als een poes vruchtbaar is..word zij krols, en het enige wat zij dan wil...is gedekt worden, en is zij zwanger! En dan nog niet gesproken te hebben,..over mijn guppen in me kom! Die paren wat raak, elke 2 maanden krijg ik weer +/- 15 jonge guppen! Ga zo maar door... En wij...voelen niets, op hier en daar een steekje na, en dan ist maar raden wat het betekenen zal! Moeten maanden onze best doen..voor het eens raak is! En maar klussen jongens.... De natuur is maar oneerlijk verdeeld als het over voortplanting gaat!
Hoi allemaal, Ik ben 23 en nu 1.5 jaar samen. We zijn aan de eerste ronde begonnen. Het verlangen naar een kindje is erg groot, wij kiezen ook bewust voor het jonge ouderschap. Tuurlijk twijfel je wel eens of het allemaal niet te snel of te vroeg is, maar mijn gevoel is hetgeen wat ik volg. We zijn er helemaal klaar voor!
Hey Corazon! Welkom bij de club! Het maakt inderdaad niet uit, zolang jij/jullie je hart maar volgen! Doen wij hier ook! Spannend zeg eerste ronde...ik nog in de 2e ronde! Zoals je aan me banner kan zien! Verder zij wij 1 jaar samen en wonen we vanaf dag 1 samen! Tis ons leven...leeftijd verschil speelt ook wel mee, manlief is 12 jaar ouder en wil voor zijn 40ste nog vader worden! Veel suc6 deze ronde!
Sorry Marieke, Ik hoop echt niet dat je je mannetje wil VERASSEN!, maar VerRassen . Kon het niet laten je even te verbeteren (ben en blijf een juf, he ) Ik heb tien jaar geleden de test van predictor gekocht en het werkte. Maar weet niet na hoelang ik had getest. Volgens mij was ik toch al ruim een week overtijd. Was geen geplande zwangerschap, maar kan me herinneren dat ik toen al heel erg regelmatig was met m'n cyclus. @ Corazon: Welkom . Succes met zwanger worden. Doe wat jullie denken dat goed is. Enne 23 is echt een mooie leeftijd, hoor . Groetjes, Maine
Hey Maine.. Even via deze weg...zag je staan bij het NOD forum mei! Dat is geen goed teken, jammer zeg! Ik zag het nog wel zo rooskleurig voor me... Nou moet ik nog paar dagen alleen wachten! pffff Fijne feestdagen in ieder geval! Probeer er wat van te maken! En op naar ronde 3....ik wacht nog ff op de wachtbank,sorry! Gr. Marieke
Hey Marieke, Ja balen, zeg. Maar ik zag gisteren in een keer veel roze. En dan bedoel ik niet dat positieve roze van het zwanger zijn . Maarja, het was pas ronde 2, he. Cyclus is regelmatig en ik dacht dat we redelijk veel hadden geklust. Heeft helaas niet mogen baten. Zat me trouwens te bedenken dat het eitje in ronde twee van af de andere eierstok af moest komen. Het komt toch de ene maand van links en de andere maand van rechts? Of zie ik ze nou vliegen? Of hoort dit tot het rijk der fabelen? In iedergeval in maart was bij de gyn duidelijk de ei te zien. In april heb ik geen echo gehad en misschien was de ei er niet, omdat die kant het niet of niet goed meer doet (operatie geknakte eierstok drie jaar geleden, ouch ). Ja ik probeer er ook maar weer een verklaring voor te verzinnen. Je gaat toch altijd maar weer een reden verzinnen. Althans, dat doe ik vaak. Maar genoeg ge..... . Gewoon op naar de volgende ronde. Mijn hubbie heeft er zin in, dus dat is positief . Hij zei vanochtend nog even dat we deze maand nog meer ons best gaan doen. Dus wie weet werpt het z'n vruchten af (hoezo dubbelzinnig ) Hij vroeg al wanneer we weer konden beginnen . Ja, hallo...dit is de eerste dag van m'n ongi, hoor... Jij nog even wachten op het wachtbankje. Ik kom er gewoon even bijzitten. Wachten tot m'n ongi voorbij is . Ondertussen gewoon kletsen en meelezen, he. Hoop voor je dat het voor jou wel positief wordt. Succes, Groetjes, Maine
Hee meiden, Ik heb vanmorgen getest, terwijl ik wss pas donderdag ongi moet worden (banner klopt niet) en na 10 min een héééél licht roze schaduwstreepje! Toen ik thuis kwam heb ik nog eens getest, en ja hoor, binnen de 10 min weer zo'n streepje! Het is wel héél erg licht dus ik wacht nog een paar daagjes & dan opnieuw testen. ik ben helemaal in de war, had nooit verwacht dat het zo vlug raak zou zijn! 2de ronde. Hopelijk heb ik donderdag/vrijdag een goede posi test! duimen jullie mee?
Hey Tacha, Dat is positief nieuws zeg. Al een voorzichtige felicitatie naar jullie toe . Hoop dat het de volgende test alleen maar duidelijker is. Ik zal zeker voor je meeduimen. Groetjes, Maine
Hey Maine... Nou deze ochtend...ook de ! Balen zeg! Heb me nog wel met n8 van oranje, en gister rustig gehouden, geen biertje of niets op! Maar goed, dat is dan in iedere geval goed geweest voor het wennen aan de nieuwe levens stijl! Verder vind ik het niet zo heel erg, ik was intussen goed onrustig geworden! Wilde gewoon of de of weten dat ik zwanger was! Maar helaas het zijn me niet al te goede vrienden geworden! Op naar ronde 3....! NOD is nu 2 juni...pff lange tijd te gaan nog! Over het ei dat het de ene keer links en de andere keer rechts is...ik heb wel eens gelezen dat het niet altijd zo is! Dat je best 2 of 3x van de zelfde kant een ei kan krijgen....Verder weet ik dat ook niet zo goed! Mijn moeder vertelde gister een "GROOT" geheim...Mijn zus is bezig voor een 2e! Ze heeft in jan. haar spiraaltje laten verwijderen, was inmiddels weekje of 5 zwanger, afgelopen zondag een vroege mk gehad! Jakkes...en ik weet dat dus eigelijk niet! Nu heb ik me hoop er maar op gevestigd dat we volgende maand beide zwanger worden... Zou toch leuk zijn! En das het beste, zou zo'n teleurstelling zijn voor 1 van ons, als 1 van ons het eerst zwanger is...en de ander nog niet! Tenminste ik zou dat wel hebben...zou zeker blij zijn voor me zus, maar toch ook wel een beetje een wrang gevoel hebben! ( of is dat stom?) Verder ga ik deze maand goed tempen! Doe je nog mee? Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden!