@ Maine, Hoe ist het nu met je? nog 5 dagen zie ik... ( jaloers hoor..ik moet nog 12 dagen! pffff) Zo gaan we wel heel erg uit 1 lopen..ach niet erg! Ben benieuwd of de stelling 3x = scheepsrecht op gaat! Ik hoop het zo voor je! Duim me suf hier! Suc6 met afstuderen! Want dat is natuurlijk ook belangrijk! X
@ Marieke, Hier alles nogsteeds goed. Was vandaag weer even in het winkeltje 'Lief'. Ow wat hebben ze daar een leuke baby-spulletjes en kleertjes. Heb weer wat gekocht voor zwangere en net bevallen mensen . Kon het gewoon niet laten. Als m'n rekening het zou toelaten, zou ik zo die hele winkel leegkopen. Zo ontzettend leuk en schattig allemaal . Inderdaad nog vijf dagen. Ik denk niet dat ik dinsdag ga testen, hoor. Ik zie het wel. Ik denk wel dat ik zondag of maandag al wel kan zeggen of m'n ongi eraan gaat komen. We zullen zien. Jij ook nog succes met wachten. De dagen vliegen echt voorbij, hoor . Groetjes, Maine
@ Maine... Het winkeltje "lief" zegt me niets...maar ik begrijp dat ze daar hele lieve babyspulletjes verkopen! Daar moet je mij ook niet neerzetten....alles is schattig, lief, leuk, stoer, grappig! Grappig dat je dinsdag niet ga testen! Ik heb voor mezelf ook zo iets...ik ga het dit keer niet doen! Ik wacht het gewoon af! En als ik het weekend daarop, nog niet de duivels heb, is het vroeg genoeg om een test te wagen! Vind het ook niet zo spannend meer, heb even een dip denk ik!? Het gevoel van, laat ook allemaal maar...zie het wel wanneer ik zwanger ben! Ga ff van niets meer uit, vind de periode's te lang worden, voor dat ene kleine kansje dat je zwanger kan worden! Valt ( nu al!) tegen, je denkt toch stiekem ik stop met de pil en 1 of 2 maanden verder is het raak! Ik zou me de gelukkiste vrouw op aarde voelen zodra ik de posi.test in handen heb! Zie mezelf langzaam dikker worden, en met de feestdagen aan het einde van dit jaar een hele dikke zwangere buik hebben! Maar elke maand die verstreken gaat, duurt het weer een maand langer...en verplaatsen die gedachten zich! En lijkt de droom steeds verder weg! Sorry voor de rare gedachten gangen..gaat weer van zelf over! Morgen is alles weer anders ( hoop ik) 'zucht' XXX
Hey Marieke, Als eerste even de site van Lief. Kun je even kwijlen http://www.liefwinkel.nl/ Ik zie overal dikke en half dikke buiken. Niet normaal eigenlijk. En dan hier en daar allemaal kinderwagens en buggy's. Beetje jaloers eigenlijk, maarja... Ik hoop volgende zomer ook met de tweede te mogen pronken. Heb denk ik dezelfde dip als jij hebt. Heb ook niet het gevoel dat het deze keer wel raak is. Vorige keer had ik sterk het gevoel dat het raak was, maar dat was helaas niet zo. Heb deze keer dan ook zoiets van, als ik dinsdag niet ongi wordt, dan zie ik wel. Wat een rare instelling eigenlijk, he. Voor wat betreft die rare gedachten, die zijn niet raar, hoor... Heb dat zelf ook . Iedereen om me heen wordt of is zwanger. Schoonzussen, collega's. Iedereen die ik bij het winkelen tegen kom. Nou niet iedereen, hoor , maar wel bijna... De tijd zal het leren... Ik houd je in iedergeval op de hoogte. Groetjes, Maine
@ Maine.. Nou als wij niet in de zelfde ronde zwanger mogen worden dan weet ik het niet meer! Zul je zien...hebben we allebei zoiets van "ik zie wel", " maakt niet uit" "laat maar ( maar wil het toch!") " gevoel!" Is het direct zo ver! Dat is mooi! Maak ik een nieuwe topic op zwanger vrouwen spec. voor ons! Hahaha! Dat jaloerse gevoel snap ik wel, ik heb het meer met veel kleine kinderen om me heen! Vind dat zo leuk, verlang zo naar die tijd...! Al denk ik dat jij het erger moet hebben met al die dikke buiken om je heen...heb het met je te doen! Ben blij om te weten dat ik niet raar ben! Het gevoel van gister is zeker nog niet bij me weg! Heb wel hier en daar steekjes, maar dat zegt me ook niets meer! Of eigelijk het doet me niets meer! Denk dat ik me ei gewoon snachts gehad heb, en dat me tempen me gewoon niet wijzer maken! We zullen inderdaad zien! * wacht * wacht * wacht!......pffff
Hey Marieke, Ben net thuis. Ik las net even je reactie, maar ben eigenlijk te moe (lui?, nee hoor ) om te reageren. Doe dat morgenochtend wel weer. Ik ga m'n bedje opzoeken. Trusten ... Groetjes, Maine
Hoi Marieke, Tja, 't ziet er somber uit, denk ik. Vanochtend roze gezien , en zojuist maar eens de tampontest gedaan, maar er was gelukkig niks te bekennen. Vaag, hoor. Ik snap er geen jota van. M'n temp is wel weer lager. We zullen zien. Ik verwacht gewoon m'n ongi komende week. Ik vind het wel grappig om te lezen dat we allebei van die vage klachten hebben en nu ook weer zo'n gevoel van 'ik zie wel'. Zelf heb ik zoiets van een lente of een zomerkindje (begin zomer dan, he) lijkt me ook wel leuk. Haha, als ik het zo aan het typen ben en aan het lezen, dan lijkt het net alsof het me eigenlijk niet zo veel interesseert of uitmaakt. Nou we zullen zien. Ik reken er deze ronde in iedergeval niet op. Groetjes, Maine
@ Maine... Dat gevoel van het niet interesseren, is precies wat ik voel! Alleen het interesseert me wel degelijk! Dat roze....is niet hoop gevend! ( of een late innesteling) Maar zou er niet van uitgaan,...gewoon afwachten! Ik duim wel voor je hoor! Mijn temp..is nog steeds belachelijk aan het doen! Pieken/dalen etc... Denk dat ik toch maar eens een nieuwe rectale aan ga schaffen, en het volgende ronde daar mee ga proberen! Want hier word ik niet wijzer van! Ook ontdenk ik de ene pukkel na de andere! En heb hier en daar kleine ongie pijntjens, maar goed dat zegt me niet zoveel op het moment! Ik heb de site van LIEF bekeken! Komt me wel bekend voor nu ik de site gezien heb! Zeker leuke winkel! Een lente of zomer baby is harstikke leuk! ( lekker puffen met 30graden buiten ) Alleen ik wil toch nog steeds graag met een dikke buik de feestdagen door! Dan kan ik me lekker speciaal voelen...! ( of ontzettend rot ) Maar als het deze maand niet lukt, zal die buik met de feestdagen steeds kleiner worden! Tis niet anders...dan ga ik voor een april/mei baby! Want deze maanden is de kalender nog vrij leeg met verjaardagen! X
Hoi Marieke, Het interesseert me ook wel, alleen het gevoel is er niet en dat vind ik zo dubbel. Hmm wil ook wel met de feestdagen lekker rond zijn, maar dan niet van al het eten . Die thermometer van mij klopt ook niet helemaal. Ik denk dat ik ook maar een nieuwe ga halen. Temp ik eerst 36,2 en vervolgens 36,4 binnen nog geen minuut. Heb echt niet staan springen of andere dingen gedaan. Over pukkels gesproken, ik voel er eentje op m'n kin komen. Er is nog niks te zien, wel te voelen (au ) Verder heb ik eigenlijk geen ongi-pijntjes. We gaan wel steeds meer uitelkaar lopen, zo, hoor. Ik zie dat jij al over een april of mei baby praat. Maar als ik goed reken en het is niet raak deze ronde, dan wordt het toch feb/maart? Ik hoop echt dat je met goed nieuws komt over ruim een week. Zal voor je duimen . Groetjes, Maine
@ Maine.. Klopt, als het deze maand raak is, word het Febr, ( carnavals kindje), daarna Maart nog! Komt dat ik echt maar 1x p. maand ongi word! Dus ik heb elke maand 1x kans.... April/Mei zijn dan me eerste voorkeursmaanden! Al mag Maart ook hoor...en beter nog Febr.! Over dat meten, tis maar raar inderdaad. Ik had vanochtend half 6 gemeten, ( word vanzelf die tijd wakker elke dag) toen was tie 36,4...ben daarna verder gaan slapen, en toen ik wakker werd om half 8 was hij 37.2~!? Nou dat kan ook niet in mijn ogen! En om eerlijk te zijn, maakt me dat ook even niets uit wat die thermometer aangeeft! Geloof er niet meer in, geloof het pas zodra ik een posi test in handen heb! Misschien dan toch aan de ovu testen! Maar dat lijkt me zo'n gedoe! Weet niet of ik dat al wel wil, tenslotte zitten we pas in ronde 3...dus zo slecht is het zeker nog niet! ( Sorry aan alle die al vele maanden/jaren langer bezig zijn en mij nu toch echt een zeikerd vinden!) Gelukkig komen vanavond de meiden weer...Heerlijk! Morgen gaan we met ze naar de dierentuin, ik had kaartjes kunnen krijgen via werk! Dus dat is mooi meegenomen! Geniet daar zo van als hun er zijn! Doet me altijd goed! Tis zo gek dat je van hun zoveel kunt gaan houden! Had ik in eerste instantie niet verwacht hoor! Maar al heel snel had ik me hart aan ze verkocht! X
Hoi Marieke, Ik geloof het ook niet echt met dat tempen. Gewoonweg omdat ik volgens mij geen goede thermometer heb, denk ik. Leuk, joh dat de meiden weer komen. En dan lekker een dagje uit. Onze dochter gaat op kamp. Ik ga haar na school wegbrengen en zondag halen we haar weer op. Vanochtend was ze zo hyper, haha. Ook heeft ze tig keer haar koffer gecheckt. Ik ben er weer even weg van. Lees je later weer . Groetjes, Maine
@ Maine.. Wat leuk schoolkamp! Ik weet nog goed toen ik op kamp ging...wat spannend zeg! Hoop dat ze het erg leuk zal hebben! Voor jullie ook lekker, ff lekker weekendje samen! Had je eigelijk nu je ei moeten krijgen..had je het hele weekend ongestoord kunnen klussen Ik hou je op de hoogte! Kom vant weekend nog wel kijken hier...ben toch wel benieuwd of je ongi gaat worden! Fijn weekend alvast! X
Hey Marieke, Nee, geen schoolkamp, dat was aan het begin van dit schooljaar. Nu gaat ze op ponykamp. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Nou ik ga maar eens even huishoudelijke klusjes doen en nog wat voorbereiden voor het afstuderen. Groetjes, Maine
@ Maine.. Goede morgen! Ben al vroeg wakker, kwart voor 6 was het, ik kon niet meer slapen! De oudste ( 6jr, bijna 7jr.) was ook al wakker! Dus die kwam al meteen mee uit bed, ze kon ook niet meer slapen, en dan weten dat ze er gister om half 9 in lag...en om 23.u nog niet sliep! Ben benieuwd hoelang ze het vandaag gaat volhouden!? Ponykamp...sorry had ik verkeerd begrepen! Maar dat moet ook vast leuk zijn! Suc6 met de voorbereidingen voor t afstuderen! En hoe ist met het roze? Nog weggegaan?Of doorgezet? Fijne dag! X
Hey Marieke, Jee, jij bent er vroeg bij, vandaag! Vanochtend helaas weer een piepklein beetje roze gezien, maar alleen omdat ik het met een tampon had getest. Als ik dat niet had gedaan, had ik geen roze gezien, hoor. Denk wel dat m'n ongi eraan gaat komen. Ik had 't er vanochtend even met m'n hubbie over en besproken dat we toch anders wat meer moeten gaan letten op de juiste dagen. Ik deed dat wel, maar hij eigenlijk niet. Maar ik wil ook niet dat het een verplicht nummer wordt (haha rare woordspeling ). Wil eigenlijk ook niet zo obsessed worden. Ik weet wel dat ook wij, hopelijk snel, een keer aan de beurt komen, maar toch, he... Verder dit weekend lekker met z'n tweetjes. Bioscoopje pikken en lekker uit eten . Heb er echt zin in, want het is eigenlijk al best wel weer lang geleden dat we samen iets gedaan hebben. Dus zonder onze dochter. Groetjes, Maine
@ Maine.. Ja was zeker vroeg op vanochtend! Veel te vroeg na me zin, maar als ik niet meer kan slapen ga ik er liever uit dan dat ik naast manlief lig die wel lekker ligt te ronken! ( jaloersssss) Vandaag naar de dierentuin geweest, was leuk en gezellig! Meiden hebben zich goed gehouden, was voor ons ook ontspannend! Wilde bijna een ooievaar ontvoeren en meenemen...haha! Maar niet gedaan! Morgen naar de kermis hier vlakbij int dorp...en dan moeten ze helaas weer terug! Nou dat roze geeft nog beetje hoop. Maar je zegt zelf dat je denkt dat je ongi komt...dan denk ik helaas dat ook zo is, denk namelijk dat je dat goed in kan schatten zelf! Me bui is weer beetje gezakt...ben er wel wat rustiger onder nu! Heb alles weer even kunnen relativeren dus weer rust gevonden in het hele "zwanger worden"gebeuren. Twijfel wel of ik nog wel verder ga met tempen! De enige reden om dat nog bij te houden is dat je het in de toekomst wel eens nodig kan hebben voor de HA....maar die stap hoop ik niet nodig te hebben! Hoop dat de film leuk is/was! En dat je samen een fijne avond hebt gehad! En laat me weten he...wacht in spanning af wat er op jou NOD gaat gebeuren! X
Hoi Marieke, De film was echt leuk. 't Was erg rustig in de bios, maar we hadden dan ook een vroege film (eind van de middag). Nadat de film was afgelopen liep iedereen al gelijk weg. Wij hebben de hele aftiteling gekeken, want we wisten dat er na de aftiteling nog een stukje film kwam, dat erbij hoorde . Daarna lekker uit eten. Belt m'n dochter op helemaal verdrietig. Ze wilde naar huis. Ze vond het helemaal niet leuk. Heimwee. Ik wilde haar gelijk ophalen, maar heb haar toch over weten te halen om te blijven. ('t Is zeker anderhalf uur rijden) Ze heeft nog een vriendinnetje die ze al lang kent. Ze zal wel heel moe zijn enzo. Bovendien is het de eerste keer zover weg. Het doet je wel wat, hoor. Maar ook ik moet het loslaten. Zij moet leren om al een beetje op haar eigen benen te staan en dat ik niet altijd haar gelijk kan ophalen, hoe graag ik het ook zou willen. Ik vind het dan zo erg, he, als ze zo huilend aan de telefoon is. Maar ik weet ook dat het daarna weer goed is als ze weer aan't spelen is ofzo. Heb nu gewoon ook even een dipje. Zou haar het liefst gewoon weer bij me hebben liggen en lekker samen knuffelen, enzo. Gelukkig komt ze morgen weer thuis . X
hoi hoi, ik woon nu 1,5 jaar samen met mijn vriend ik ben 23 hij 35 dus er zit ook een groot verschil tussen wij zijn naar drie maanden samen gaan wonen en willen ook erg graag een kindje we zijn in Januari gestopt met de pil en zitten nu in de 4e ronde. Bij ons weet het nog niemand op een vriendin na en die kan niet gek reageren want die heft zelf net een baby gekregen en zei is ook 23 succes ermee liefs My
hoi hoi, ik woon nu 1,5 jaar samen met mijn vriend ik ben 23 hij 35 dus er zit ook een groot verschil tussen wij zijn naar drie maanden samen gaan wonen en willen ook erg graag een kindje we zijn in Januari gestopt met de pil en zitten nu in de 4e ronde. Bij ons weet het nog niemand op een vriendin na en die kan niet gek reageren want die heft zelf net een baby gekregen en zei is ook 23 succes ermee liefs My
Hoi Colly, Leuk, joh. Leeftijdverschil zegt niet veel, hoor. Als het goed voelt, is het toch goed?! Heel veel succes met zwanger worden. Houd ons op de hoogte, he. @ Marieke: Ik ben vandaag ongi geworden, dus ook ik schuif naar juni. Op naar ronde vier. Vind het eigenlijk niet zo'n ramp. Misschien omdat ik nu ook moet gaan solliciteren. Natuurlijk hoop ik wel dat het de volgende ronde raak is, hoor . We wachten gewoon af. Nod is 22 juni geworden. Groetjes, Maine