Nog jong en niet heel lang samen, toch zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulli, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    @Rianne, ik heb het ook niet veel mensen verteld, de familie weet het omdat we in mmm zitten en een paar goede vrienden. Maar je krijgt wel eens algemene reacties erover. Maar tegen de tijd dat ik mama ben ben ik zeker 25 en misschien al wel 26 of ouder, dus zo jong ben ik dan niet meer. En tegen die tijd ben ik denk ik al afgestudeerd ook.
    Ik wou eerst ook altijd mijn studie afmaken en werken maar dan zou ik bijna 30 zijn zeg maar. En werken kan inderdaad de rest van je leven ook nog.

2. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Lauwtje..

Wat fijn dat jij je ook herkent in onze verhalen!
    Jammer dat ja al zo lang bezig bent, en nog niet zwanger! Pff...hoop dat het bij mij sneller gaat!
    Heb het met je te doen hoor!
    Hopelijk ben je snel zwanger!

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    alleen maar leuke reactie gelukkig!
    was wel een beedje bang hoor maar niemand zei ook hoelang hebben jullie nu eigenlijk iets haha
    k ben heel veel ziek en nog steeds de achtend gaat het wel goed en dan word het middag en dan begint het een beedje en savonds is het het ergste
    en nu sinds een week is de maagzuur ook aan het komen dus bah het is niks haha
    maar wet weten waar we het voor doen!

xxxx

4. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Cindy,

Wat ververvelend dat je zo ziek bent steeds! Daar wil ik dan weer niet aan denken!
    Heb je een baan? Zo ja wat zeiden ze op je werk? Ik persoonlijk werk nu bijna een half jaar, parttime bij een werkgever, en zie daar wel tegen op om het te vertellen tegen die tijd dat ik zwanger ben! Wanneer doe je zoiets? En zeker als je iedere keer ziek bent, lijkt me dat erg vervelend! Ik heb ook geen vast contract dus de kans dat me baan op de tocht komt te staan, door een evt. zwangerschap is wel aanwezig denk ik!
    Maar goed, ik moet niet werken, alleen ist wel prettig! Toch wat extra's om uit te geven ;), en zeker de sociale kant van een baan hebben vind ik prettig!

Wel fijn dat je alleen maar leuke reactie's heb gehad! Hoop dat wij dat dan ook krijgen! De enige die problemen zouden kunnen maken zijn mijn schoonouders, alleen daar verwacht ik het van, dus daar maak ik me niet zo druk om! Ik heb namelijk geen contact meer met hun, omdat het niet goed botert. Mijn vriend komt er nog wel hoor, ook omdat hun de opa & oma zijn van zijn 2 meiden!

Probeer van je zwangerschap te genieten, ondanks dat je heel ziek bent steeds! Aan de andere kant, je mag ziek zijn, want je bent zwanger!

5. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nou ik werk maar 20 u per maand
    dus met het werk is het allemaal heel goed te doen en ik werk dan alleen sochtends dus dat gaat allemaal goed hoor!
    mijn bazin vond het super voor ons!
    ik werk er dan ook alweer bijna 5 jaar!
    en jah het ziek zijn we weten waar we het voor doen volgende week weer een echo en dat maakt weer heeeeeel veeeeeeeel goed!

xx

6. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Cindy,

Dat is niet veel inderdaad...ik werk 25u. per week, dus dat is dan wel meer plannen.Al weet ik niet of ik wel wil blijven werken, denk max 2 dagen!
    Maar dat zien we tegen die tijd wel!

Laat me weten hoe de echo was! Ben benieuwd hoor!
    Wil je weten wat het word?

Gr. Marieke

7. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Ik heb er wèl voor gekozen m'n studie hoe dan ook af te maken (heb hem uiteindelijk afgemaakt in de maand dat ik zwanger bleek :D ), maar meer dan wat vakantiebaantjes en dan 3 jaar seizoensgebonden werk, heb ik er dus nog niet op zitten. Voorlopig blijf ik ook nog bij de kleine thuis en blijf hopen dat dat naadloos over zal gaan in de voltijd zorg voor nr. 2 en daarna nr.3 en daarna, wie weet... :D . Zie me zelf dus eigenlijk nog zeker wel een jaartje of 8 lekker 'voltijd-mama spelen' (tenzij de financiën ècht geen andere keuze laten) en daarna zien we wel. Misschien vind ik tegen die tijd nog een leuke part-time baan, maar houd er rekening mee dat ik misschien wel nooit 'echt' zal kunnen werken (wel m'n 'oude' seizoensgebonden werk), of eerst zal moeten omscholen.
    Maar wie dan leeft, wie dan zorgt! Eerst maar eens lekker genieten van het fulltime mama-zijn. :)

8. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    jaaaah ik wil echt wel weten wat het word haha
    ik laat het weten

xx

9. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Cindy,

Oh nou word ik heel nieuwsgierig voor je! Hahaha..ik heb altijd al geroepen dat ik wil weten wat het word! Spannend zeg!

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ok ik ben dan wel al 26 hahaha maar we zijn nog maar net samen en trouwen in juni en zijn druk bezig met een baby... we willen niets liever dan zanger worden... we zijn zo zeker van elkaar en lijkt of we al jaren samen zijn! t zit gewoon goed
    en dan heb ik zoiets wat anderen ook zeggen ga er lekker voor!

11. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Iggylover,

Welkom bij de club! Gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen! Gewoon doen wat je hart je ingeeft, doen wij hier ook allemaal!

Hoe ist met de andere meiden?

Ik ga zaterdag op stap, en ben ik dubio, of ik wel of niet zal drinken! Wat zouden jullie doen, zijn pas in ronde 2 bezig....en tis ver voor me ei!

Groetjes Marieke

12. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hey Marieke,

Gezellig lekker op stap gaan.
    Ik denk dat een drankje (of misschien een paar) geen kwaad kan.
    Niet jezelf helemaal van de wereld zuipen, zou ik zeggen.
    Als ik terugdenk aan m'n eerste zwangerschap,
    kan ik me nog herinneren dat ik flink op stap ben geweest
    vlak voordat ik wist dat ik zwanger was.
    Tja, 21 en je wilt wat, he :) :oops: .
    Maareh, zelfs toen ik zwanger was, dronk ik (niet elke dag, hoor)
    wel eens een glaasje wijn.

Heel veel plezier zaterdag, he :)

Groetjes,
    Maine

13. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Maine...

Thanks...Ja je hoort het inderdaad wel vaker, dat vrouwen pas stoppen met drinken als ze daadwerkelijk weten dat ze zwanger zijn.
    Ik denk dat het ook geen kwaad kan! Maar twijfel toch een beetje...

Thanks voor je advies!

14. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    ik ben net 20 geworden en ik wil heel graag zwanger worden.
    ik ben nu sinds december 2007 getrouwt.
    maar het wilt nog niet echt hard lukken.
    en ik let niet op wat mensen zeggen als je je zelf er maar goed bij voelt
    jij weet wanneer je lichaam en je zelf er klaar voor zijn.
    veel sucses iedereen. ;)

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Parel1988,

Ook jij welkom bij de club...! Vertel eens wat meer over jezelf! ik ben iig benieuwd!

Gr. Marieke

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Meiden,

2 jaar geleden heb ik een hele lieve jongen leren kennen...we raakten snel bevriend met elkaar. Het werd een warme en hechte vriendschap.
    Allebei maakten we een moeilijke periode door met onze toenmalige partners en samen konden we (als troost) elkaar adviezen geven en er gewoonweg over praten! We hadden in die tijd ontzettend veel aan elkaar.... Na een maand of 6 verwaterde ons contact helaas en gingen we allebei ons eigen weggetje. Dat was ontzettend jammer want ik miste mijn maatje ontzettend.

Na nog eens 7 maanden strande mijn toenmalige relatie ondanks vele pogingen die te redden. Ik ging mijn eigen weg...

Weer een maand later stond als donderslag bij heldere hemel die jongen waar ik destijds zoveel aan had weer voor me neus! Gek genoeg was ik daar blijer om dan ik had verwacht....en hij ook! Zijn relatie was ook gestrand! ons contakt werdt weer als vanouds met als enige verandering dat we vaker met z'n 2en leuke dingen gingen doen. Het werden 'dates'.

vandaag de dag gaan we 8 maanden met elkaar en echt alles voelt goed! Elke dag worden we verliefder op elkaar. Hij is het echt voor mij!
    Ondanks dat we nog jong zijn (ik,22;hij,23) zitten we toch al in onze 3e ronde. Het is voor ons beiden een bewuste keus!

Bang voor negatieve reacties om ons heen zijn we niet. Iedereen ziet dat wij ontzettend gelukkig zijn met elkaar. En mocht er toch iemand negatief reageren dan zitten wij er niet mee!

En nu maar hopen dat het snel raak is :) ;)

xx

17. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hallo marieke,
    wat wil je weten presies?

18. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Eleni,

Wat een mooi verhaal! Herken daar wel iets in...alleen was ik mijn vriend nooit eerder tegen gekomen, maar wel heel onverwachts!
    Wij zijn volgende week 1 jaar samen, en zitten in onze 2e ronde. Mijn vriend is bijna 12 jaar ouder, en heeft al 2 kids ( 2 meiden van 5 & 6), alleen wonen voor als nog bij hun moeder. We zijn dit wel aan het aanvechten, maar dat is een strijd, die nog enige tijd kan duren. Dat ligt helemaal aan meneer de Rechter!

Gefeliciteerd dat jullie aan het "oefenen"zijn, geniet van deze periode! Het zwanger worden is natuurlijk het doel, maar ik merk wel, dat nu wij aant "oefenen"zijn ik nu pas besef hoeveel mijn vriend van mij moet houden..en dat dit toch echt de man moet zijn die het lang met mij wil gaan uithouden! Stukje bevestiging! Zeker na wat hij allemaal heeft mee gemaakt in zijn verleden, zegt dat heel veel over zijn liefde voor mij! Ik word daar heel blij en gelukkig van!
    Ik vind een kindje samen krijgen een grotere verbintenis dan trouwen! Al wil ik ook nog wel trouwen hoor...haha maar dat over een paar jaar ofzo!

Weten er mensen dat jullie aant proberen zijn? Bij ons weet niemand het, m.u.v. de meiden hier op het forum! En inderdaad, de reactie's die komen, laat ze maar lullen. Van mij mag iedereen zijn mening er over hebben, zolang ze het maar accepteren! En er geen problemen over gaan maken...anders mogen ze ophoepelen!
    Ga voor je eige geluk meid! Niemand anders kan dat voor jullie kunnen doen, dan alleen jullie zelf!

Hou ons op de hoogte!

19. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Parel1988

Alleen wat je zelf graag wil vertellen natuurlijk!
    Wat doe je in het dagelijks leven, over je relatie, welke rond? etc.etc.

Gr. Marieke

20. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    haha oke
    ik werk niet ben gewoon huisvrouw lekker
    de ronden weet ik niet presies ik weet niet zo goed hoe dat werkt.
    maar ben nu op me 19 de dag en heb wel soms last van buikramp en al die dingen maar dat kan ook me ong zijn.
    me cyclus is zo raar vind ik. ben in aug 2007 gestopt met de pil heb hem ongeveer 4 jaar geslikt.
    en nu hopen elke maand dat het raak is ik wordt er wel een beetje gek van

Deel Deze Pagina