Hey Maine.. Ben zeer benieuwd of het raak is! Mijn NOD is op 2 mei....moet vanaaf nog flink aan de klus..en morgen misschien nog, maar dan ist weer just for the fun hoor! Niet dat het nu niet leuk is, voorheen kluste we ook vrijwel dagelijks, alleen merk toch wel dat je nu wat gerichter klust...omdat je er allebei toch mee bezig bent. Hou me zeker op de hoogte! Wel grappig..zelfde ronde bezig, rond de zelfde tijd het ei, en rond de zelfde tijd de NOD (paar dagen verschil)....Zeer benieuwd wie van ons als eerst "Goed" nieuws te brengen heeft! Wat mij betreft...allebei te gelijk rond koniginnedag! haha
JAAAAH leuk zo op koninginnedag . Ik ben echt zooo benieuwd. Wordt dan wel lekker een hele lange kerstvakantie . Hmm, nog niet te veel hopen, al doe ik dat stiekem wel, hoor.
Hey Maine.. Ja die kerstvakantie..haha, dat had ik ook al berekend! Zou fantastisch zijn! En in juli gaan we 2 weken naar italie met de meiden van me vriend, zou mooi zijn als we hun dan het nieuws kunnen brengen dat ze een broertje/zusje krijgen...Dan zijn we ver over de kritieke fase heen, vind het anders zo vervelend om dat in een weekend te doen als ze bij ons zijn! Dan heb je geen tijd om er met ze over te hebben, als ze vragen hebben etc. vind dat we daar goed mee om moeten gaan. En in de normale weekend regeling, heb je daar geen tijd voor! Maar wil het zeker niet te vroeg vertellen...want als het dan mis gaat...dat wil ik hun niet aan doen, en als hun het weten, weet de ex van me vriend het ook, en die zou daar de lol van inzien, en zeker haar mond niet snoeren naar ons toe! (kenau) Dus het zou prima uit komen, als het raak zou zijn! 1 nadeeltje...is dat de jongste van me vriend 4 jan. jarig is, maar goed dat ist het ergste niet. Me druimen draaien hoor voor jou & mij! ( en natuurlijk voor alle andere meiden, word weer tijd voor goed nieuws hier!)
Wat ist rustig hier... Hoe ist met de meiden? Met mij minder... * Heb elke nacht nachtmerrie's..de meest stomme dingen, mensen die dood gaan, dat er ingebroken word etc. kan daarna niet meer slapen! * Snachts korte nachtrust, erg vroeg wakker, 4uur...of gewoon niet slapen, af en toe weg dutten, heftig dromen en weer half uur later klaar wakker! * Veel dorst...en plassen * Donkere urine... * Gister serieuze hoofdpijn gehad! Wilde niets innemen hiervoor, want je weet maar nooit! Toch om 7uur nurofen 400 ingenomen, en ff half uurtje geslapen...werd misselijk van de hoofdpijn! Nu weer weg! Heb nooit hoofdpijn! * Verder voel ik me beetje afwezig, alsof alles langs me heen gaat! Maar dat is misschien niet raar, na al die slechte nachten! Nou..ben benieuwd wat dit voor klachten zijn! Weet iemand het? Verder niet echte lichamelijke klachten, muv af en toe een steekje hier en daar, maar dat had ik vorige ronde ook, en bleek niets te zijn, daarom dat ik daar geen aandacht aan schenk!
Hoi Marieke, Tja, hier gaat eigenlijk alles z'n gangetje. Heb een druk weekend achter de rug en verder zit ik hier (en thuis ) op het wachtbankje, he. Die nachtmerries zijn niet leuk. Ik moet zelf zeggen dat ik hier de laatste tijd gelukkig geen last van heb. Soms heb je van die perioden, he. En verder, wel vervelend hoor die klachtjes. Hoop voor je dat het snel over gaat. Nog acht dagen tot m'n nod. Als ik a.s. maandag geen roze zie en/of als ik dinsdag geen bruinverlies heb, dan kan ik al stiekem gaan hopen ... Groetjes, Maine
Hey Maine... Tja ik weet ook niet wat het is, merk wel dat ik er heel sjago van word...voor manlief niet heel gezellig! Word wel spannend de komende week...jij nog 7 dagen..ik nog 9 dagen! Elke dag dat ik niet ongi word geeft weer hoop! Zeker omdat ik me cyclus niet ken, ist erg spannend! Ik heb besloten om met koniginnedag een proeftest te doen, mits ik niet al de duivels op bezoek heb. Ben erg benieuwd, voel eigelijk verder niet veel, dus denk zelf dat het een teleurstelling zal worden! Maar goed...ik moet ook nog 9 dagen...kan veel veranderen nog! Ik duim voor je mee dat je a.s. maandag/dinsdag niets krijgt..en dat het een posi. test mag worden! Nog een klein weekje wachten....!
Hey meiden, hier alles goed .... de zijn weer weg, was wel lang ongie deze maand! 7 dagen om precies te zijn! Normaal is dat 4 á 5 dagen Deze maand hebben ik besloten om 'veilig' te klussen. Heb het idee dat een kind krijgen een beetje mijn leven gaat beheersen, en dat wil ik niet. Heb nu al 3 maanden elke maand steeds het gevoel dat het raak is en dan blijkt het uiteindelijk niet zo te zijn . Dus nu even een maandje niet ..... Hoe is het met jullie? Marieke, nogsteeds last van gekke kwaaltjes ale: ? Hoop voor je dat het voortekenen zijn meid [-o< kus
Hey Eleni,... De kwaaltjes..beginnen gek genoe te wennen, word snacht gewoon veel wakker! De nachtmerries zijn vanacht ook uit gebleven dus dat is fijn! Wat jammer dat je ff een rust pauze neemt, omdat het je leven gaat beheersen. Misschien is het wel net wat je nodig hebt, hoop dat je snel de rust er in vind, zodat je later wanneer jij er aan toe bent er weer voor kan gaan! Persoonlijk heb ik met mezelf de afspraak, als ik op het forum zit mag k er mee bezig zijn! Verder probeer ik me vooral bezig te houden met de dagelijkse dingen...en dat gaat me best goed af zo! Heel veel suc6 meid, en laat weten wanneer je weer van start gaat, voor de volgende ronde! X
Hey Meiden, Misschien als je er teveel mee bezig bent, lukt het niet. Zelf ben ik eigenlijk alleen met zwanger worden bezig als ik op het forum ben of als het toevallig tersprake komt. @ Eleni: Probeer het in iedergeval opzij te zetten. Maar waarom niet gewoon klussen als jullie er zin in hebben. Ook gewoon zonder voorbehoeds- middel. Misschien dat het spontaan raak is. Je hoeft er dan niet mee bezig te zijn, maar dan is het iets van 'komt het dan komt het'. Tja, dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan, he. Maar zoals je typt, moet het natuurlijk ook niet zo zijn dat het zwanger worden en het krijgen van kinderen de overhand moet nemen. Bedoel het dan ook niet negatief. Ik wens jullie in iedergeval succes . @ Marieke: Nog een weekje. Probeer iets leuks te doen. Probeer te genieten van het mooie weer. Nu kun je toch niets doen, behalve afwachten. En misschien gewoon voor de fun klussen, gewoon voor de ontspanning. Er ligt nu geen druk op. Wachten duurt inderdaad lang, maar als je leuke dingen doet, vliegt de tijd. Succes en ik blijf voor je duimen . Groetjes, Maine
Hey Meiden, We doen het idd onveilig en klussen nog vrijwel dagelijks... vandaar dat veilig tussen haakjes was ! Mocht het raak zijn dan is dat alleen maar mooi meegenomen, maar ik wil er nu gewoon niet dagelijks mee bezig zijn! Wat jullie zeggen met er alleen mee bezig zijn hier op het forum klinkt goed. mischien moet ik dat ook proberen....tnx voor de tip! Spannend zeg voor jullie de komende week.... ik ben echt benieuwd wat jullie testuitslagen zijn kus
@ Maine.. Probeer ook leuke dingen te doen, heb gewoon me dagelijks ritme! Merk alleen wel in de ochtenden en avonden dat ik dan behoorlijk sjago of wel super lichtgeraakt ben! Is niet leuk voor manlief...probeer ook lief te zijn! En klussen voor de fun...tis bij ons altijd fun! Oke..rond het ei, moet het ff dan! Komt goed...ff doorbijten deze week! Maar die vliegt voorbij, met het weekend voor de deur, en daarna de feestdagen! @ Eleni.. Zo kan ik ook veilig klussen..haha! Geniet er van meid, das het belangrijkste! Ik hoop dat het voor je werkt om op dezelfde manier met het zwanger worden om te gaan als Maine en mij!... Ik laat het ff hierbij, ga douchen, eten...en daarna lekker luieren op de bank! Fijne avond allemaal! En ik hou jullie op de hoogte, jullie mij ook? X
@ Marieke: ja voor de fun is het bij ons ook hoor, haha. Ik had vanochtend ergens in een topic getypt dat ik m'n hubbie weer even moest uitleggen hoe het ook alweer zat. Vanochtend dus voor de fun geklust, ligt alles er gelijk weer uit. (sorry voor de details ) Zegt-ie: 'Ja hey, zo word je toch nooit zwanger' . @ Eleni: Ruim begrip, hoor 'veilig'
hoi hoi Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde maar weer denk ik had nu weer een cyclus van 28 dagen dus het schommelt een klein beetje. Ik vind het wel jammer maar het positieve puntje is dat ik de feest dagen voorbij ben. Anders als het wel was gekomen had het ook niet uitgemaakt, maar ben bloemiste en heb het rond deye tijd altijd erg druk. Ben nu trouwens voor een paar dagen in Tsjechie, het is hier erg mooi. Alleen mijn mannetje mist mij heel erg en ik hem. Ik hoop dat er andere mensen zijn die deze maand al wel het goede nieuws kunnen vertellen. Groetjes, Rianne
Hey Meiden.. @ Maine, Toch fijn dat je hubbie er grapjes over kan maken, dat maakt het allemaal wat luchtiger! Ik heb vanacht heerlijk doorgeslapen, yesss! Dat is zo lekker..na die slapeloze nachten! Heb jij verstand van temperaturen? Ik heb hier en daar op het forum al het 1 en ander gelezen, en ik wil daar mee gaan beginnen ( alst nog nodig is ). Heb gister en vanochtend gemeten, gister wast 37,0 en vanochtend 37,2! Ik weet wel dat mijn temp. normaal rond 36,5 ligt dus klinkt gunstig! Al ben ik me er van bewust dat het pas echt wat zegt als je een paar cyclussen heb kunnen meten, dit is dan ook nog ff uitproberen! Ik wil dit gaan volhouden, zodat ik wat meer inzicht krijg, en ook weet wanneer ik dan die verekte ongeveer moet gaan krijgen! Want tis nu ook maar weer afwachten! Al denk ik wel dat 33 dagen ongeveer klopt, want toen me banner zei dat ik me ei moest hebben, had ik inderdaad ook last van pijntjes! @ Eleni...Veel suc6 in je rustmaand! Ben erg benieuwd hoe het verder met je zal gaan! @ Rianne..Wat jammer van de ! Veel suc6 in de volgende ronde...hoop dat je dan beter nieuws hebt! In Tsjechie, wat ben je daar aant doen? Groetjes...
Hey Marieke, Alsof de ermee speelt. Ik weet het ook niet precies. Ik was vanochtend al aan het zoeken hoe dat zat, want als het deze ronde niet is gelukt, dan wil ik ook eens gaan beginnen met temperaturen om meer inzicht te krijgen. Stiekem vanochtend bij het opstaan wel even m'n temp opgemeten. Was 37,1 wat vrij hoog is voor mij, aangezien ik altijd op 36,3/ 36,4 zit. Maargoed. Geen voorbarige conclusies trekken, aangezien ik het niet echt heb bijgehouden op zo'n kaartje en ik eigenlijk ook niet echt weet hoe het nu allemaal werkt. Check anders even de topics bij temperaturen. Mocht je iets vinden, tip me even. Hoop stiekem dat ik het niet nodig heb.... Nog vier dagen tot nod...
Hey Maine.. Nou toeval bestaat niet...jou temp is vrij hoog..de mijne is vrij hoog! Zijn zelfde ronde bezig, rond zelfde tijd NOD ( paar dagen verschil) En we willen allebei volgende ronde gaan tempen... Als dat nou eens betekend dat het bij ons beide raak is! Hoeven we ook niet te tempen...! Ohw sorry ik ben aant idealiseren! Maar het zou zo mooi zijn! Ik heb al die forums al af gestruint, van Fertility Friend (ofzoiets) snap ik niet veel! Heb nu een temp. kaart liggen van cycluskalender.nl dat is gewoon nederlands, dus goed te begrijpen. Verder ben ik al zover; Dat je temp omhoog gaat tijdens je eisprong en als die dan hoog blijft tot je NOD, dat je zwanger zou kunnen zijn! Verder moet je meten, voor je opstaat...( of andere leuke dingen gaat doen in bed) Maar dit wist je waarschijnlijk allemaal al... Nou wel spannend hoor!
@ Maine.. Kijk eens bij de temp. kaarten van zwangeren... dan krijg je een idee hoe het er uit moet zien als je zwanger bent! Niet verheerlijken nou he! Gr. Marieke
Off-topic Hi Marieke, Tja, ik was opgestaan omdat de thermometer op de kast lag, haha . Dat van die hogere temp na eisprong tot nod had ik al gezien. Had vanochtend bij 'zoeken' al vanalles ingevoerd. Maar je bent wel idealistisch, hoor. Geeft niet. Ik hoop het zo, he. Maar ik weet ook dat je lichaam je zo %^$*&@# voor de gek kan houden. Verder voel ik me goed, eigenlijk. Enne toeval? Het zou wel leuk zijn als het voor beide positief zou uitpakken. 't Blijft spannend. Pfff, wat duurt wachten toch lang, zeg...