Okay... we zijn weer iets verder. We hebben een aantal namen geschrapt. Uiteindelijk wil ik nu kiezen uit Boaz of Levi. Onze oudste heet Noah. Waar zouden jullie voor gaan? En iemand suggesties voor een leuke 2e naam erbij?
Ik heb Levi gestemd. juist omdat ik het niet leuk vind dat ze beiden dezelfde klank in de naam hebben.
Ik vind Levi ten eerste totaal geen leuke naam... Ten tweede vind ik het erg leuk dat beide kindjes oa in de naam hebben, dus Boaz!
Ja de een eindigt op aaa en de andere op az, dus klinkt wel echt anders vind ik. Op papier lijkt het alleen wel op elkaar...
Ik vind Levi er ook mooier bij. Al vind ik Boaz ook bij Noah passen. Het stoort mij niet dat ze beiden "oa" in het midden hebben.
ik vind levi een leuke naam we zitten zelf ook over deze naam te denken hi komt alleen wel erg vaak voor
Ik heb voor Boaz gekozen. Er lopen al zo ontzettend veel Levi's rond. Kan wel mooi als tweede naam, dus Boaz Levi.
De naam Boaz is niet passend in friesland, boas betekent kwaadaardig. Voor deze naam zou ik dus nooit kiezen.