Ik word niet goed van die namen allemaal! Als we uit de ene naam zijn, twijfelen we weer over de andere naam. Mijn vriend wil ons dochtertje graag Luna noemen, al vanaf het begin, vind ik ook een mooie naam, maar ik twijfel hier en daar nog met andere namen op ons lijstje. Zo vind ik Jill ook een stoere naam. Zouden jullie nog 1x willen stemmen. Het gaat dus om Luna (daar zie ik een soort van hippie-meisje voor me) of Jill (lekker stoer)
Jill! Komt misschien ook wel doordat ik een Jill ken en haar gewoon echt een onwijs leuk mens vindt - lacht altijd, lekker spontaan en superstoer, net als haar naam
Ik vind ze allebei niet zo, eerlijk gezegd. Als je Luna uit wil spreken als Loena, dan zou ik die stemmen.
Zou zelf voor Lune gaan (Luu-ne), maar aangezien die er niet bijstaat kies ik voor Jill. Puur omdat deze iets minder vaak voor komt dan Luna.
Ik heb gestemd op Jill Zo heet ik zelf toevallig ook en heb altijd leuke reacties gekregen. Maar ik hoorde laatst op de radio dat luna de meest voorkomende naam is bij een hond ( teefje ) ... je moet je afvragen of e dat wilt... Ik ken toevallig al 2 honden met de naam luna!
De namen zijn allebei niet mijn smaak. Ik vind Jill nog minder leuk dan Luna, dus ik heb op Luna gestemd .
Jill is inderdaad een lekker stoere naam, maar toch vind ik Luna mooier qua klank. En ik hou van klank
Vind het allebei leuke namen, kan ook geen keus maken. Maar ja, komt misschien omdat ik een vriendin heb die Jill heet en haar dochter Luna