Nog .... kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussion in 'Na de bevalling' started by hearteyes, Jun 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baibey

Baibey Actief lid

Sep 29, 2012
    420
    0
    0
    Ik doe ook mee!

21 kilo aangekomen tijdens zws

Huidig gewicht: 80 kilo

Streefgewicht: 65 kilo

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook blijven steken op 66,5! Heb nog 1.5 maand te gaan om die 64 te halen!

3. Xannetje

Xannetje Actief lid

Sep 24, 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Het niet snoepen en maar een keer opscheppen met het avond eten begint te werken!! Momenteel zit ik op de 73!! Nog 15 te gaan!!

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Dat gewicht wil ik ook ongeveer maar is nog zooooo ver weg :(

5. Bubi

Bubi Bekend lid

Apr 8, 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Hi iedereen! Ik deed aan t begin ook mee, was door m'n rug gegaan en zoals jullie kunnen raden is t daarna niet meer goed gegaan! Bruiloft komt nu ook heel dichtbij en ik zit qua gewicht nog op t zelfde. Jammer genoeg slaapt Gideon ook ineens sinds een maand heel slecht wat me nu begint te breken... door vermoeidheid kook ik niet zo vaak meer en snack ik meer. Motivatie zit er nu ook niet meer in. Hopelijk kan ik gauw weer bijslapen en vliegen de kilo's er af :)

6. Humava

Humava Niet meer actief

Jeej wat vervelend dat je zoontje zo slecht slaapt. Ik kan me voorstellen dat je dan niet veel puf hebt in sommige dingen. Ik hoop voor je dat hij snel weer beter gaat slapen en je toch met de bruiloft op je gewicht zit.

7. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balan Bubi... ik zat me van de week nog af te vragen... wie was dat ook weer met die rug;)

Hoe slaapt hij dan op dit moment? Mijn zoontje is nml ook geen lekkere slaper maar overdag vind ik t zonde om zelf bij te tanken als hij ff slaapt omdat ik het dan juist ook wel lekker vind om wat voor mezelf te kunnen doen:) Af en toe geef ik er toch maar even aan toe....

En extra snaaien en niet koken, ik snap t wel.... ook herkenbaar hier, vooral in het weekend en met dit weer!! Maar met dit weer kun je juist ook lekkere dingetjes maken (en makkelijk!) bijv, koude pasta salades ofzo..... desnoods maak je in 1x wat meer zodat je de volgende dag niks hoeft te doen en er weer van kunt nemen!

En lekker wandelen met dit weer:)!! Of kan dat nog niet ivm je rug?

Positief is wel dat je niet bent aangekomen!:)

8. Humava

Humava Niet meer actief

Heej dames hoe gaat het bij jullie? Ik heb met dit weer zo nergens zin in. Dus ben al tijden niet wezen sporten. Ben gewoon onwijs lui op het moment.:p Heb wel vanmiddag een tattoo laten zetten. Hier het resultaat is nog wel een beetje rood, ben er zoooo blij mee. krijg m alleen niet gedraaid omdat ik op telefoon zit :D View attachment 338043

9. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    WOW!!! Net echt! Zo gaaf!!!

Ik zou ook wel ergens mijn mannetje willen neerzetten alleen vind het dood eng! En zou niet weten waar;):)

En waar komt je 2de:D??? (Als t jullie gegund is!)

10. Humava

Humava Niet meer actief

Bij mij deed het niet echt heel pijn. Beetje vervelend gevoel. Maar ik heb ook wel een vrij hoge pijngrens. Ik weet nog niet waar een 2e evt gaat komen. Maar ik heb nog ff de tijd om wat te bedenken. :D

De plek vond ik ook wel lastig want ik wil m toch ook wel kunnen bedekken ivm werk enzo. Nou doen ze er nu op mijn werk absoluut niet moeilijk over. Maar mocht ik nou ooit nog ergens anders komen te werken moet ie wel te bedekken kunnen zijn.

11. Ti87

Ti87 Bekend lid

Apr 12, 2012
    613
    0
    0
    Hoe gaat het hier allemaal? Ben even niet meer geweest, druk druk druk. Ben bezig met 5e week WW en eindelijk mijn 16 zwangerschapskg's kwijt :D Weeg nu net iets minder als voor de zwangerschap

En wat een gave tattoo! Lijkt net echt zeg

12. Humava

Humava Niet meer actief

Thnx!! Wat netjes zeg dat je je zwangerschapskilo's kwijt bent!! Ik moet nog steeds 4 kilo. Maar gaat helemaal niet goed met lijnen nu het zulk lekker weer is. :) veel te veel verleidingen die ik niet kan weerstaan.

13. Humava

Humava Niet meer actief

Heej dames hie gaat het bij jullie? Ondanks dat ik helemaal niet goed bezig ben geweest van de week weeg ik nu 86.6 dus ietsje zwaarder dan vorige week, maar gelukkig maar 100 gr. Het valt me alles mee. :). Volgende week maar weer erg streng zijn voor mijzelf.

14. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heb ik juist minder trek met het warme weer dus het gaat wel wat makkelijker;). Sporten kan ik me echt niet toe zetten.. dus dat gebeurt niet.. ik ben nu op de 65, maar mijn gewicht vliegt echt alle kanten op want ik had van de week een keer gewogen en toen was het 67.... heb ik altijd wel last van, dus mijn streefgewicht van 64 moet ik wel echt zo halen dat ik niet 2 dagen later 66 weeg;)..

Morgen wel weer een bbq....... oei.....

15. Ti87

Ti87 Bekend lid

Apr 12, 2012
    613
    0
    0
    Tara: ik ken het. Maar dat is ook het fijne van WW, je kan zo nu en dan gewoon even wat "zondigen" als je de rest van de andere dagen maar beetje binnen de perken houdt ;) Ik doe lekker mee met de bbq maar eet wel minder. 100 gram is niet veel dat je aangekomen bent, maar hopelijk toch een iets betere week voor je aankomende week. Ik heb van alles zitten snacken op de zomerfeesten dus vanochtend
    alvast gewogen en ook 100 gram erbij. Vandaag en morgen ff streng en hopelijk maandag officiële weegdag dan toch afgevallen hihi

@ marvb: Misschien houd je sommige dagen wat meer vocht vast ofzo? Ik heb dat ook weleens hoor, volgende dag weeg ik opeens een kg meer :/ Geniet van je bbq!

16. kwebbel86

Ik heb het idee dat ik meer vocht vasthou, waar het blijft weet ik niet maar het afvallen lukt voor geen meter :( ik was aan Sonja Bakker ooit begonnen en daar echt vet veel kwijt geraakt. Manlief houdt niet zo van die recepten en het uitproberen en in m'n eentje te koken vind ik ook niet leuk. WW heb ik ooit ns geprobeerd, die punten tellen etc, hou ik niet bij waardoor ik toch weer lekker ga snaaien. Heb ik gewoon niet genoeg discipline ofzo.... :x

17. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb afgelopen weekend 3 dagen achter elkaar visite gehad dus is niks van lijnen terecht gekomen. Maar vandaag weer redelijk streng voor mezelf. Wel ga ik straks lekker een ijsje eten want het is zo loeiheet.

18. marloesje1980

marloesje1980 Nieuw lid

Feb 15, 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Met veel enthousiastme ben ik een tijdje geleden begonnen met het programma van Suzan Seegers. Zij heeft een website gemaakt voor vrouwen die willen afvallen na de bevalling. Het heeft mij en een aantal bekenden mij heen heel goed geholpen.

Bekijk het maar eens, een echte aanrader!

Succes allemaal!! Ik ben al 17 kilo's kwijt!! :)

19. kwebbel86

Bedankt, heb meteen ff aangemeld :)

20. Marvb

Marvb Fanatiek lid

Dec 17, 2012
    1,518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij schiet het ook niet op.... pff, 1,5 kilo weer aangekomen:$