Nog .... kilo afvallen, wie doet er mee?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door hearteyes, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Oh das jammer! Ik ben 0.2 aangekomen valt opzich nog mee gelukkig. Maar ik heb ook al weken de sportschool niet meer van binnen gezien, veels te warm (slecht excuus ik weet het).

2. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Ik heb heerlijk zitten eten tijdens de Nijmeegse zomerfeesten en 200 gram aangekomen maar die zijn er gelukkig al weer af want nu 17 kg kwijt :) (stiekem tussendoor gewogen dus hopelijk maandag nog meer hihi) Volgende week gaan we op vakantie en dan zal ik wel wat aankomen want op vakantie let ik iets minder op ;)

Doen jullie allemaal aan sport? Ik doe nu niet echt aan sport behalve korte wandelingetjes buiten. Wil na de vakantie wel proberen om wat oefeningen thuis te doen

3. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Hallo meiden,

Mag ik ook met jullie meekletsen? Ik ben op 24 april bevallen via een ks van ons eerste kindje, een zoontje. Tijdens de zwangerschap ben ik erg veel aangekomen, ruim 30 kg! :$ op het laatst heb ik niet meer gewogen dus helemaal precies weet ik het niet.

In de laatste weken hield ik enorm veel vocht vast en dat is nog steeds niet helemaal weg. Wel is er nu zo'n 18 kg af. Ik zit nu op 93 kg en wil graag terug naar 70-75 kg. Dit woog ik voordat we begonnen met klussen. Heb nog een lange weg te gaan maar het begin is er!

Ik ben nu ook 2 weken niet in de sportschool geweest. Ook ivm de warmte maar 2 weken geleden ben ik van de trap gegleden en hard op m'n stuitje gevallen, dus daardoor kon ik ook niet zoveel. Maandag ga ik het weer proberen!

Ik wil graag voor het eind van het jaar op m'n streefgewicht zitten, dus mag ook wel hard aan de slag!

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Wow wat ben je al veel kwijt zeg!!! Knap hoor! Ik hoop voor je dat het afvallen lukt! Ik zit nu BIJNA op de 80 ! En ik eet echt wel een beetje wat ik zelf wil maar ik drink een hoop. Ik kan echt niet wachten tot ik onder de 80 zit... dan voel ik mij echt weer vrouw... :)

5. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben echt van het ene naar het andere aan het stuiteren... vorige week nog 66... nu 64.., in de avond!! ik zal morgenochtend nog ff weer wegen. Ik let qua eten echt niet op... ik loop eigenlijk behoorlijk te snaaien. Alleen het is er gewoon in geslopen dat ik alleen maar melk en water drink, al weken..... merk t zelf niet eens meer... dat lijkt dus nu zijn vruchten af te werken? Geen idee....... voor t zelfde geld weeg ik morgenochtend weer 66...:)

6. Humava

Humava Niet meer actief

Hoi dames,

Hoe gaat het bij jullie? Ik ben ineens 85.7! *blij* geen idee hoe het kan want ik ben niet echt heel goed bezig met heel gezond eten en niet snoepen...volgens mij denk ik mezelf gewoon slank :p

7. Humava

Humava Niet meer actief

Hoi geranium32 leuk dat je meekletst! Netjes dat er al 18 kilo af is! Succes met de rest

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo netjes Tara!! Maar volgens mij hoop jij stiekem straks weer aan te 'mogen' komen;) Jullie wilde toch weer binnenkort voor brusje gaan?

Hier geen touw aan vast té knopen. 65.. en over 4 weken gaan we met vakantie... op zich ben ik te vrede met t gewicht... maar die buik......

9. Humava

Humava Niet meer actief

Ja vervelend he die buik wordt bij mij ook niets minder hoor.:( ik denk dat het niet meer goed komt.

Ik heb nog 1.5 maand pil liggen en als die op is gaan we voor een brusje. :D
    En mijn beste vriendin gaat dan voor haar eerste kindje rond die tijd. Het lijkt me zo leuk om samen zwanger te zijn. Hoop dat dat ook gaat gebeuren. :)

10. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Voor die buik helpt alleen afvallen niet, doe gewoon elke dag een paar buikspieroefeningetjes, komt het vanzelf weer goed! Ben weer helemaal op oude gewicht, sport weer veel, eet gezond, maar ook bij mij werd mijn buik niet vanzelf weer plat, pas met de buikspieroefeningen weer redelijk plat gekregen, maar zoals het was (had echt een hele strakke buik) zal het nooit meer worden denk ik.

11. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Welkom geranium. Wat goed dat j al zoveel bent afgevallen. Succes!

Ik ben weer terug van vakantie :) Heb tijdens de vakantie gewoon allerlei lekkers gegeten dus wel aangekomen. Maar vanaf vandaag gaan we er weer tegenaan

@tara: netjes hoor! Wat spannend dat jullie voor een brusje gaan zeg

12. Humava

Humava Niet meer actief

Ti87, Lekkere vakantie gehad? Ben je naar het buitenland geweest of gewoon lekker in NL?
    Ik heb nog 1 pilstrip maar vl en ik twijfelen nog of ik die nog ga slikken of dat ik a.s woensdag stop met de pil. Vind het wel weer erg spannend. Maar ik zit wel weer aardig op mijn oude gewicht nog 1 kilo. Dus de zwangerschapskilo's mogen er weer aan komen.;)

13. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend...!! Nou hier zijn ze er ook al vanaf.... en me buik is ook wel minder nog.. over 3 weekjes met vakantie! Dus hoop me nog ff op te kunnen laden voor wat buikspieren;).

Ik eet trouwens wel veel chips de laatste weken, maar echt er van aankomen doe ik niet. Ik denk dat het echt komt omdat ik na genoeg alleen maar water en wat melk drinkt! Doe dat liever dat ik daarnaast nog wat chips kan eten dan frisdrank drinken zonder chips:)

14. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Goede verhalen hier allemaal meiden! Hier gaat het heel langzaam........ :( maar ja, is beter dan 2 kilo per week! Ik zit nu op 91 kilo.

Volgende week ga ik weer beginnen met werken, dus dan hoop ik dat ik weer een beethe in een ritme kom en het afvallen wat sneller gaat!

15. Bubble27

Bubble27 Lid

19 aug 2013
    80
    0
    0
    Friesland
    Hallo Dames,

Ik ben nieuw hier. Ik moet nog 7 kg afvallen voor ik op het gewicht van voor de zwangerschap zit. Ik ben tijdens de bevalling 15 kg aangekomen.

Er is me verteld dat bv een groot verschil zou maken in het verliezen van de kilo's, maar bij mij maakt het volgens mij helemaal niet uit. Helaas! Zijn er dames die dat ander ervaren?

Groet,

Bubble

16. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb maar 7 weken bv gegeven (helaas). Ik was wel binnen 3 weken 15 kilo kwijt. Maar ik had dan ook de 1e 2 weken na mijn bevalling heel weinig eetlust dus ik weet niet of het alleen daardoor kwam of ook door het bv geven.

17. Stephanie90

Stephanie90 Actief lid

14 jan 2013
    197
    8
    18
    Zuid Holland
    Hoi :)

Ik heb ivm Hellp een spoedkeizersnede gehad met 33 weken zwangerschap. Op de dag van de keizersnede (22 mei) woog ik bijna 90kg! door het vasthouden van vocht. Ik weet dat ik de dag van opname in het zkh nog 78kg woog, ben dus binnen 5 dagen naar 90kg gegaan Voordat ik zwanger was woog ik 69kg. Ongeveer 3 weken na de keizersnede woog ik gewoon 61kg! Ik geef nu 3 maanden borstvoeding en ik weeg nog steeds 61kg.

Groetjes :)

18. Eriva

Eriva Niet meer actief

Hoi dames, ik neem ook af en toe een kijkje hier op het topic en ik dacht, laat ik ook nog maar even mee doen voor die laatste paar kilo's, die het moeilijkst zijn!

Ik was veel aangekomen, ruim 20 kilo. Ben nu, 9 mnd later, 23 kilo kwijt. Zit op 81 nu en wil naar 78. Dan ben ik tevreden (dat woog ik ook op onze trouwdag bijna 3 jaar geleden :) ), dan ben ik nog wel iets te zwaar, maar ben nog nooit echt slank geweest in mn leven, haha. Zolang ik onder de 80 ben, echt zo'n grens, zit ik altijd wel lekker in mn vel... dus nog 3 te gaan.

Ben nu bezig met het 10 dagen dieet, misschien niet zo heel goed, ik weet het...,, maar het werkt wel altijd goed bij mij. Zit nu op dag 7 en een kleine 3 kilo eraf.

Zoals het er nu uitziet, willen we volgend jaar zomer voor nr 2 gaan. Dan wil ik toch echt proberen om weer niet zo veel aan te komen en beperken tot max. 15 kilo, voor hoever je dat zelf in de hand kan houden natuurlijk! Daarna wil ik uiteindelijk terug naar de 75 kilo... dus dat is een beetje mij doel, op lange termijn :)

Iedereen succes met de strijd tegen de kilo's!

19. lucky2012

lucky2012 Lid

5 mei 2012
    28
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik ben inmiddels alweer 7 maanden geleden bevallen van een prachtzoon. Ik was 12 kilo aangekomen. Zat op 82 kilo. Na de bevalling was ik 76 kilo. De laatste kilo's zijn zo hardnekkig! Inmiddels heb ik door sporten en gezond eten mn gewicht terug weten te brengen naar 72.7 kilo.. nu de laatste kilootjes nog. En eigenlijk nog wat extra want voor mijn lengte is 66 kilo of minder okee..

Deel Deze Pagina