Naam:Bubi Gewicht voor zwangerschap:54 Gewicht einde zwangerschap:77 Gewicht nu:65/66 Streefgewicht:54 als het kan Naam: hearteyes Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 80 kg Gewicht nu: 65 a 66 kg Streefgewicht: 55 kg
Ja ik denk er zeker aan het lijstje. Heb wel een beetje gezondigd heb nl een ijsje gegeten vandaag. Bij mij zit mn spekjes vooral in mn onderbuik en ik heb van die heerlijke lovehandles dat vind ik toch wel het lelijkste wat er bestaat, zo'n randje wat over de zijkant van je broek valt blegh! Ik heb vandaag niet gesport. Wel op de fiets naar mn werk gegaan gister en vandaag. Is toch 6 km heen en 6 terug. Morgen echt naar de sportschool als mn vriend een beetje op tijd uit zn werk is. Wilde ook wel s avonds gaan maar mn vriend is oefenen met zn band was ik ff vergeten, zo komt er nooit iets van Zal morgen gewicht etc invullen.
Wat vervelend bubi dat je door je rug bent gegaan. Ik heb het tijdens mijn zs gehad duurde toen 1.5 week ong. Kon toen een week alleen maar gebukt lopen/strompelen. Zie je het voor je met dikke buik haha. Laatst ook een keer maar dat wae na 3 dagen weer over gelukkig. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat.
Naam:Bubi Gewicht voor zwangerschap:54 Gewicht einde zwangerschap:77 Gewicht nu:65/66 Streefgewicht:54 als het kan Naam: hearteyes Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 80 kg Gewicht nu: 65 a 66 kg Streefgewicht: 55 kg Naam: kimberly Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 70 kg Gewicht nu: 62 kilo dus idd een kilo aangekomen helaas. Streefgewicht: 55 kg __________________
Herkenbaar! Voor de zwangerschap 30 kilo eraf, joehoe! Tijdens de zwangerschap 30 kilo erbij, na de bevalling drie maanden geleden, 10 kilo kwijt en sinds drie weken weer bezig met afvallen, nu in totaal 16,5 kwijt, nog 13,5 kilo te gaan! Wil er voor de vakantie weer 20 kwijt zijn, nog 3 weken te gaan dan.
lil.angel: je bent ook pas een week geleden bevallen, ik lijk nu nog zwanger na een aantal weken. bubi: wat enorm balen zeg, hopelijk ben je er snel vanaf. vreselijk zoveel pijn hebben. hearteyes: ik let nu wel echt op met eten. geen tussendoortjes meer. en vooral gezond eten. bij mij is het ook de bovenbuik die wat minder mag, maar vooral onderbuik, ik heb hetzelfde met broeken, echt een zwembandje erover heen. ik ben gisteren voor het eerst gaan hardlopen. vandaag buikspieroefeningen. vanaf 1 juli start ik weer met zumba, heb dit na de 2e ook gedaan en was toen in 6 weken weer op gewicht. sammie: knap hoor, wat doe jij om af te vallen?
Naam:Bubi Gewicht voor zwangerschap:54 Gewicht einde zwangerschap:77 Gewicht nu:65/66 Streefgewicht:54 als het kan Naam: hearteyes Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 80 kg Gewicht nu: 65 a 66 kg Streefgewicht: 55 kg Naam: kimberly Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 70 kg Gewicht nu: 62 kilo dus idd een kilo aangekomen helaas. Streefgewicht: 55 kg Naam:Tara Gewicht voor zwangerschap:84 Gewicht einde zwangerschap:106 Gewicht nu:88 streefgewicht:82 hopelijk Dus nog 6 te gaan ipv 4
Naam:Bubi Gewicht voor zwangerschap:54 Gewicht einde zwangerschap:77 Gewicht nu:65/66 Streefgewicht:54 als het kan Naam: hearteyes Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 80 kg Gewicht nu: 65 a 66 kg Streefgewicht: 55 kg Naam: kimberly Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 70 kg Gewicht nu: 62 kilo dus idd een kilo aangekomen helaas. Streefgewicht: 55 kg Naam:Tara Gewicht voor zwangerschap:84 Gewicht einde zwangerschap:106 Gewicht nu:88 streefgewicht:82 hopelijk Dus nog 6 te gaan ipv 4 Naam: LittleAngel Gewicht voor zwangerschap: 65 (maar voor ik stopte met de pil 55) Gewicht einde zwangerschap: 80 Gewicht nu: 73 Streefgewicht: 55
@bubi- he gatsie wat vervelend zeg!! Als t idd je spieren zijn, zou ik veel warm douchen en misschien kijken voor een warmtelamp? Tijgerbalsem schijnt ook goed te werken! Wie weet scheelt t een beetje? @hearteyes-haha ja ik heb dat ook!Wil natuurlijk wel trots een lager gewicht op kunnen schrijven En idd, die mensen van obese kunnen het ook, dus kunnen wij het ook! Heb vandaag voor t eerst een oude broek weer aan. Idd ook zo'n lelijke hang flubber buik er over.. Bah.. Nadeel hoor van die mooie weer! Anders had ik lekker een wijde trui aan gedaan! Maar het werkt ook wel weer motiverend! Je bent wel goed bezig zeg met trainen! @tara-idd, die lovehandles, bah! Wat goed van je dat je bent gaan fietsen naar je werk! @Sammie-wat vervelend zeg dat je de kilo's die je er af had, ook weer bij hebt gekregen! Maar je bent weer op de goeie weg @kimberley-ja dat is ook wel zo.. Maar toch Probeer me er ook niet zo heel druk te maken, want 1,5 week geleden was ik nog druk aan het bevallen. Nog niet eens 1,5 week want hij is nog net op dinsdag geboren Maar ja, wil me gewoon weer een beetje goed voelen. En wordt echt nog niet vrolijk als ik in de spiegel kijk En al die hormonen helpen daar ook niet echt bij haha Je bent wel goed bezig zeg! Zumba zit ik ook aan te denken, lijkt me erg leuk om te doen!
Dames, mag ik mee doen? Ik ben ook desperately op zoek naar motivatie! Alleen krijg ik het maar niet gevonden.... Nou ja, ik heb het wel gevonden, alleen val ik niet af! Bah! Ik blijf continu hangen.:x En die stomme bbq's die nu weer komen helpen ook niet echt mee...
Tuurlijk, hoe meer er meedoen hoe meer motivatie. En idd die bbq-s met lekker een biertje of wijntje erbij. Ohhh bah wat vervelend . Ik zeg dan altijd: na zoiets heb ik geen balans dag nodig maar een balans week (minstens).
Wat goed van je! Helpt zumba ook voor de kwabbel buik? @ littleangel En zo snel na de bevalling jeetje wat super goed!! Ik kon de eerste paar maand maar 15 min lopen en de eerste 3 maand kon ik mn benen niet eens optrekken als ik op mn buik lag. Ik heb nu ook nog steeds rugpijn. Daarom sporte ik ook niet en nu heb ik zoiets van ik moet en ik wil dus we gaan ervoor!! Ik maak wel uitzonderingen hoor bijv op terrasje en idd bbq en feestjes dan mag ik van mezelf! Het helpt dat het zulk mooi weer is dan drink ik meer dan dat ik eet
@Fbdb-gezellig dat je mee komt kletsen! idd, nadeel van dit weer, de bbq's!! Wordt t er niet makkelijker op! @Hearteyes- Ja ben er ook zwaar verbaasd over hoor! Scheelt het wel dat het een lage broek is. M'n hangbuikzwijn buik hangt er lekker over heen haha Heb ook veel last van mn benen en rug (en tussen m'n bene is het nog flink beurs..) Lopen (en zitten) is ook nog erg pijnlijk maar heb 2 honden lopen dus moet wel Maar merk wel dat door het verplichte lopen, de pijn in m'n benen wat minder wordt dus dat is wel fijn! En ga erna lekker een half uurtje liggen, zodat t weer tot rust kan komen. Heb ik ook echt nog wel nodig! Moet die rust ook inplannen want anders doe ik veelste veel. Hoopte dat de pijn me tegen zou houden, maar helaas.. Eigenwijs he
Hoe gaat ie bij julie? Ik ben netjes naar de fitness geweest hoor vanmiddag! Ook nog eens op de fiets dus helemaal gezond. Lang leve de basic fit waar ik gratis heen kan met mijn vriend zijn pas! Zondag ga ik weer. Misschien wel eens een keer meedoen met zo'n virtuele groepsles. Das nieuw bij basic fit. Heeft iemand daar ervaring mee?
Naam:Bubi Gewicht voor zwangerschap:54 Gewicht einde zwangerschap:77 Gewicht nu:65/66 Streefgewicht:54 als het kan Naam: hearteyes Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 80 kg Gewicht nu: 65 a 66 kg Streefgewicht: 55 kg Naam: kimberly Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 70 kg Gewicht nu: 62 kilo dus idd een kilo aangekomen helaas. Streefgewicht: 55 kg Naam:Tara Gewicht voor zwangerschap:84 Gewicht einde zwangerschap:106 Gewicht nu:88 streefgewicht:82 hopelijk Dus nog 6 te gaan ipv 4 Naam: LittleAngel Gewicht voor zwangerschap: 65 (maar voor ik stopte met de pil 55) Gewicht einde zwangerschap: 80 Gewicht nu: 73 Streefgewicht:55 Naam: marvb Gewicht voor zwangerschap: 68 Gewicht einde zwangerschap: 80 Gewicht nu:68 Streefgewicht: 64
Ik woog 68 toen ik zwanger werd maar toen was ik dus al 4 kilo aangekomen... hoop echt dat t me weer gaat lukken. Ik heb paar weken geleden wel 66 gewogen maar bij mij veranderd t ook echt zo per dag... Ik geef nog gedeeltelijk bv dus mag niet actief dieeten... wil t vooral proberen te bereiken met veel water ipv frisdrank.. en vandaag alleen maar water en.melk gedronken! lig nu op bed en ga zo wat buikspieroefeningen doen. Ik heb namelijk t idee dat ik kan afvallen wat ik wil.. maar die buik blijft.. vooral onder een.kwap . me broeken pas ik weer gewoon (wel zeker 2 maanden geduurd) maar die buik........
Haha ja die buik wordt nooit meer zoals ie was vrees ik. Nou was mijn buik voor mijn zwangerschap ook niet helemaal strak hoor, maar toch een wel minder als nu.Ik had de mazzel dat ik mijn broeken na 3 weken weer paste.
He meiden, Ook ik wil graag mee doen! Ik ben van de week net begonnen met afvallen, of beter gezegd: gestopt met snoepen en begonnen met water drinken. Me zoontje is nu net zes weken en ik heb nog heel wat kilo's te gaan. Ik was al te zwaar maar twee zwangerschappen maken het niet beter Tijdens mijn eerste zwangerschap verschrikkelijk veel aangekomen. Er zat nog 10 kilo aan toen ik weer zwanger werd. De tweede zwangerschap veel minder aan gekomen. En in de kraamweek weer op mijn gewicht van voor de tweede zwangerschap. Nu dus de kilo's van de eerste zwangerschap er nog af krijgen en dan nog wat kilos extra. (begrijpen jullie me nog?) We kunnen het!
Naam:Bubi Gewicht voor zwangerschap:54 Gewicht einde zwangerschap:77 Gewicht nu:65/66 Streefgewicht:54 als het kan Naam: hearteyes Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 80 kg Gewicht nu: 65 a 66 kg Streefgewicht: 55 kg Naam: kimberly Gewicht voor zwangerschap: 55 kg Gewicht einde zwangerschap: 70 kg Gewicht nu: 62 kilo dus idd een kilo aangekomen helaas. Streefgewicht: 55 kg Naam:Tara Gewicht voor zwangerschap:84 Gewicht einde zwangerschap:106 Gewicht nu:88 streefgewicht:82 hopelijk Dus nog 6 te gaan ipv 4 Naam: LittleAngel Gewicht voor zwangerschap: 65 (maar voor ik stopte met de pil 55) Gewicht einde zwangerschap: 80 Gewicht nu: 73 Streefgewicht:55 Naam: marvb Gewicht voor zwangerschap: 68 Gewicht einde zwangerschap: 80 Gewicht nu:68 Streefgewicht: 64 Naam: blauwespeen Gewicht voor zwangerschap: 85 Gewicht einde zwangerschap: 104 Gewicht nu: 93 Streefgewicht: fase 1 85/fase 2 75
hoi dames blauwespeen, ik kan het nog volgen, nu er lekker tegen aan en dan komt het vast goed met die overage kilo's hearteyes: zumba is heel goed voor je buik en benen. ik had weer een platte buik. echt strak wordt het bij mij niet meer daar is het te veel voor uitgerekt na 3 kinderen en zeker nu bij de laatste, ik had echt een giga buik. hadden jullie ook zo'n grote buik? of aangekomen op andere plaatsen? vandaag 10 km lekker gelopen met mijn kleine man, moet het nu dan wel bezuren helaas, ik heb door de bevalling een behoorlijk gekneusd bekken overgehouden, ik kan het alleen niet laten om dan toch door te zetten. hebben jullie een bepaald termijn waarin je je doel wilt bereiken?