Ik woog 68 en weeg nu 67!! Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn gewicht wel erg wisselvallig is.. zo kan het binnen een dag weer 69 ineens zijn Mijn streven is om 64 te wegen.. maar dan wel constant.. niet dat ik binnen een paar dagen weer 66 weeg! Dus 64 en dat ik dan ook af en toe wat lekkers kan nemen zonder dat ik gelijk veel aankom! @LittleAngel22 balen zeg! maar je bent ook pas net bevallen he, dus je hoort eigenlijk gewoon ook nog heeeeel rustig aan te doen! Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen! @ de rest tot nu toe; Ga zo door!!
@Fbdb - gaat de goeie kant op! Beter zeg! Wandelse! @ Tara - jeeeej beter! @ Marv - beter zeg! Ik ken het, woog dinsdag 73,1 en vandaag dus 73,9. Ligt er heel erg aan wat ik eet/doe die dag. Vervelend Ja is ook zo hoor! Ben nog herstellende (van ook nog eens een hele zware bevalling) dus doe er nog niet zo gek veel aan. Probeer er alleen op te letten wat ik eet, en veel water te drinken. Kan gelukkig inmiddels wel steeds meer, dus heb ook wel meer beweging. T echte afvallen en fitnissen e.d. ga ik pas over 10 weken mee beginnen Maar toch.. Zie de kilo's het liefst zo snel mogelijk verdwijnen! Vooral die buik, lijk nog steeds zwanger! Niet leuk.. Met een tabel, bedoel je dan dit?
Naam: kwebbel86 Gewicht voor zwangerschap: 69 Gewicht einde zwangerschap: 85 Gewicht nu: 81,5 Streefgewicht: 65 Nog een hele weg te gaan....
Mag ik me ook melden dames Naam: Mam1991 Gewicht voor zwangerschap: 55 Gewicht einde zwangerschap: Geen idee, niet gewogen Gewicht nu: 65 Streefgewicht: 55
Nou inderdaad... ben goed op weg. Baal wel dat het zo langzaam gaat, maar sporten is nu niet echt een optie en dat ging de vorige keer wel veeeel sneller..
@angelique - wauw je bent al een hoop weer kwijt! Goed bezig zeg! @kwebbel - ging het er maar net zo makkelijk af als t er aan ging he.. Heb t zelf ook hoor, en ik mag niet zeuren want lag 2,5 week geleden nog te puffen maar had t liefst al weer een platte buik gehad en weer op m'n oude gewicht gezeten Vond het prima toen hij er in zat dat ik zwaarder/dikker was maar nu vind ik het niet meer leuk
Jaa, Dat had ik ook! Maakte me echt niet uit hoe dik ik toen was, was juist wel leuk om zo'n buik te hebben..... maar als je dan ruim 7 maanden later nog een buikje eraan hebt overgehouden dan is dat toch wel ietsje minder Enuuuuh. ik moet wat opbiechten.. ik heb vanmiddag schaaltje chips genomen.. ik had gewoon zo n trek en de boterhammen hadden we al op gegeten tussen de middag dus ik kon dat ook niet nemen en.. tja.. ik had er gewoon trek ik
Haha dat had ik ook tijdens mijn zwangerschap,toen boeide het me niet zoveel hoeveel ik aankwam. Maar het moet er ook weer af hè bedenk je je dan na die tijd. . Ik ga vanavond uit. Ga naar een bandje in het poppodium dus er zullen wel wat biertjes in gaan vanavond.....zondag maar extra hard sporten.
Tijdens de zwangerschap heb ik ook vaak gedacht van het moet er weer af. Maar helaas kon ik mijzelf niet altijd overtuigen.... Toch heb ik niet veel gesnoept, maar ja, er zit toch wel echt te veel nog aan! Hihi!
@ Marv-precies! Was toen helemaal blij om dik te zijn (behalve aan het einde, toen had ik dagen dat ik het vreselijk vond ) maar nu.. Nee liever gister weg dan vandaag! Hihi nou je bent niet de enige die "gezondigd" heeft, heb stiekem m&m's op.. Maar ja, je zelf af en toe verwennen mag ook best! @ Tara - nog een leuke avond gehad? Af en toe moe best kunnen! idd, morgen dan maar een beetje extra sporten @Fbdb - Dat heb ik ook idd. Niet eens gek veel gesnoept of raar gegeten, maar helaas gingen de kilo;s er vele malen makkelijker aan dan af! Ben ik tijdens m'n zwangerschap niet gek veel aangekomen, grootste probleem was de pil Toen ik daar mee stopte kwam ik spontaan 10 kilo aan, en heb dat er toen ook echt niet af kunnen krijgen!
Ja was zeker een leuke avond! Morgen weer sporten als ik me wat berer voel dan vandaag. Was gisteren een beetje laat geworden en ik moest vandaag werken.....vandaag wel een beetje een snaaidag gehad. Dat krijg je ervan als je biertjes gaat drinken......
Hey meiden, lekker aan het genieten van het weekend lees ik Vandaag verjaardag gehad van het zoontje van m'n beste vriendinnetje. Onze zoontjes schelen slechtst 5 dagen, zo bijzonder! Ik heb me ingehouden met al het lekkers, stukje taart en 2 kleine stukjes wrap met rauwe ham, roomkaas en komkommer. Oh ja en 1 druif haha. 3 glaasjes cola. Ik zag iets van een tabel met start, tussen en streef gewicht? Start: 68 kg Vandaag: 66,4 kg (vers van de weegschaal ) Streef: 60kg (of er net onder)
ik propte me 4 dagen na de bevalling in m'n oude broek. Jaaaaaa echt niet!! :x Ik had toen nog de eerste 4 weken makkelijke joggingbroeken aan en m'n zwangerschapsbroeken. Ik ben altijd erg stevig geweest vanaf de pilgebruik (op m'n 21ste voor t eerst aan de pil) en toen ben ik gaan groeien in de breedte. Dus ik ben wel weer gemotiveerd om het kwijt te raken.
Ik kon echt de eerste 2 a 3 maanden niet in mijn eigen broeken hoor...en toen ging t weer proberen en toen lukte t ineens bij een aantal wel.. en nu zitten ze juist wat los.. heel apart.. ben dus blijkbaar in elk geval niet aangekomen bij me heupen (je zou bijna denken smaller geworden..??) maar me buik blijft er maar zitten.... niet mooi.... die moet weg!!! De buikspieroefeningen worden al weer minder... dus moet me zelf weer even gaan opladen om dit weer voor het slapen gaan te doen!!