Gister vertelde me man dat hem was opgevallen dat me billen minder vol waren... tja.. me broeken zitten ook echt los dus ik merkte t zelf al.. moet maar nieuwe broeken kopen zei die.. Maar het irritante is. Van mij hoeft t niet perse van me kont af, ik wil het van me buik
Nou weer niet wezen sporten vandaag. Was gister erg gezellig het feestje.Vanmiddag hadden we weer een verjaardag dus toen ging het ook niet. Tara was een nachtje bij mijn moeder logeren dus we hebben vanmorgen gewoon tot half 12 uit geslapen. Dat was ook best weer eens lekker! morgen maar extra hard sporten dan. Marvb goed excuus om weer eens lekker te gaan shoppen. En een mooi compliment van je man. Dat soort dingen zijn altijd leuk om te horen ookal hoeft het er niet perse op die plek af.
Haha, foei Tara! En op die verjaardag hadden ze vast ook lekkere taart?! Inderdaad goed excuus... nu nog de tijd vinden Ik doe nu toch vaker online ff shoppen, waar kopen jullie de kleding, als je online shopt?!
Haha nee op de verjaardag was geen taart aan de ene kant jammer maar wel beter. wel andere lekkere dingen.... Ik ga zo maar eens 1000 buikspier oefeningen doen ofzo....... Als ik op internet shop bestel ik meestal bij eprit broeken want die hebben veel lengtemaat 36 en dat is erg lastig te vinden. Voor de rest bij H&M. Schoenen bestel ik wel vaak online bij vimodos of rollin das een skate winkel. Maar ik woon redelijk dicht bij de stad dus ik loop er vaak ff heen. En dan neem ik gewoon wat dingen mee en als het niet goed is breng ik het weer terug.
Oké, is kijken of dir mij misschien motiveerd. Ik wil 20 kilo afvallen en ben vandaag begonnen met Shakes van kruidvat huis merk... Sporten doe ik niet vanwege m'n astma... Wel lopen met de hond 2 a 3 x per dag.... Groetjes
Ik ga ook maar mee babbelen... velen van mijn vriendenkring zeggen dat ik me niet moet aanstellen, maar voel mijzelf niet zoals ik mij eerder voelde, dus wil er gewoon een paar kilo's af. Ben nu 66KG, en wil graag richting de 59 weer. (ben 165) dus dat is ook wel een prima gewicht. Sporten ga ik binnenkort mee beginnen, ik beweeg wel veel, pak niet meer zoveel de auto als voorheen. Ben al 2KG kwijt, want was 68, maar nu lukt het even niet meer.... Moet zeggen..Het snoepen vind ik ook zoo lekker...... Hoe doen jullie het!??
haha welk geheim . Ik bewoog voor de bevalling niet echt veel maar mocht ook niets. Nu heb ik geen auto meer en loop bijna dagelijks naar de supermarkt en met de kleine heb ik ook veel meer beweging als voorheen. Eten doe ik ook een stuk minder. Ik denk dat het daar aan ligt waardoor ik zo afval. maar mij hoor je niet klagen
Bedankt voor de tips Tara, ga daar eens kijken!! Kimmuh... ik snap wat je bedoelt.. sommige zeggen dat ook bij mij. Maar als je er zelf niet blij mee bent dan kan, of t nou 5 kg is of 40 kg, het je net zo in de weg zitten... De laatste loodjes gaan meestal het moeilijkst!! Ik heb nog 1,5 maand te gaan.......
Vandaag een nette dag gehad al zeg ik het zelf Vanochtend cornflakes, vanmiddag 2 broodjes en net avondeten. Tussendoor 3 zure matjes gehad en verder veel water gedronken en nu 1 glas cola... Normaal is de zak chips wel leeg, of alle zure matten op en de fles cola ook.... Laat ik hopen dat ik zo verder kan gaan!!
Mag ik ook meedoen? Ik ben 17 kg aangekomen en na de bevalling was er 7 kg van af. Ik ben 3 mnd geleden bevallen en ik eet gezond en sport nu 5-6x per week maar ik val gewoon geen gram af! Ik doe insanity training. Ik weeg nu 78 kg en ik wil 65 kilo wegen. (Ben 1.82m). Ik snap er alleen niets van, heb tijdens mijn zwangerschap mega gezond gegeten. Ben in 1 mnd tijd 10 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap?! En ik eet nu ontbijt (yoghurt), lunch: 4 boterhammen, avondeten: gewoon groenten en vis en aardappel ofzo. Koekjes: 2 biscuitjes per dag en een raket ijsje. En dan die insanity training. Fitter voel ik me wel maar geen gram aaah zo frustrerend!!!
Sporten is juist goed voor je astma! Juist omdat je longen dan meer zuurstof krijgen en je uiteindelijk zult merken dat je meer conditie heb. Ik spreek nu even persoonlijk. Ik heb astmatische bronchitis, ik ben toen (2 jaar geleden) wezen hardlopen. Dit helemaal zelf opgebouwd. Ik had een perfecte conditie en was 17 kg kwijt. Maar ik weet niet hoe het met jouw astma is? Hoe gaat het met de shakes? Ik heb dat altijd zo'n vette onzin gevonden.. je zag op de reclame natuurlijk allemaal slanke dames die zogezegd die shakes gebruiken
Ja pff ik wil ook wel meer mee afvallen... Drama hier.. Vorig jaar januari ben ik gestopt met roken want daar wou ik eerst vanaf zijn voor ik zwanger werd.. In april 2012 gestopt met de pil. Alleen van die twee dingen was ik al 10 kilo aangekomen.... Augustus was ik zwanger En 12 mei is onze dochter Liszy geboren. Ik was toen nog eens 21 kilo aangekomen dus van de 58 was ik nu naar de 89 kilo gegaan Ben er nu 12 kwijt maar er wil er verder maar niks vanaf Ik eet goed en snoep bijna niet. Af en toe iets lekkers moet wel kunnen vind ik Maar hebben er nog meer meiden last van dat het er maar niet verder vanaf wil? Vanaf volgende week willen mijn zus en ik gaan zwemmen dus ik hoop dat dat al wat werkt!! Succes allemaal met afvallen!!
Heb ook een tijd gesport hoor en dat ging super maar nu ik zwaarder ben is me astma ook weer erger!! Dus eerst ff wat afvallen en dan miss weer sporten. Al -1,3 met de Shakes en had maanda avond nog een afscheidspatatje en giste avond andijvie stamppot met een gehakt bal dus gaat super
@Marl0es ben je niet bang dat als je stopt met die shakes je weer snel aankomt?? Ik ben daar nl altijd een beetje bang voor met die dingen. Ik ben deze week nog steeds niet naar de sportschool geweest. Wel thuis wat oefeningen gedaan dus heb niet helemaal stil gezeten.. Moet ook wel want van het weekend heb ik eerst zaterdag de verjaardag van een collega van mij die wordt 50. Dus dat zal wel een gezellig feestje worden. En het is van het weekend kermis in Heiloo das een dorp vlakbij Alkmaar. Ik weet niet of er hier ook dames meekletsen die de kermissen in Noord-Holland een beetje kennen maar zo niet dat is live muziek, heel veel bier en vet eten......Wel reuze gezellig en ik heb er onwijs veel zin in maar zoooooo slecht voor de lijn.
Ik woon ze,f in wormerveer maar ken die kermissen wel haha. Lekker als je op dieet bent. Ja ik heb het al vaker gedaan en idd het kwam er snel weer aan maar ik kan niet tegen langzaam afvallen dat motiveerd mij niet.
Yes Yes Yes! Bij mijn vorige post had ik me al een week niet gewogen want de batterijen van de weegschaal waren leeg.. Ben er vandaag weer op gaan staan en ik zit nu op 74 kilo! Ben nu dus 15 kilo kwijt! Ben bijna op de helft! Wil naar de 58 toe. Ik hoop dat ik het vol houd.. Maar over kermissen gesproken over drie weken is het hier Tilburgse kermis..... Dat gaat ook een uitdaging worden! Groetjes! Xx
@marloes , Maar motiveert t dan wel dat je weet dat t andere keren heel snel weer terug kwam? Zou juist met dat gegeven een.x je eetpatroon zo veranderen dat het leuk en.haalbaar is/blijft om t zo te blijven doen... en.je afvalt. Uiteindelijk duurt t niet langer... want dan.hoef je daarna niet meer zoveel af te vallen omdat je weer terug bij af bent, dat gebeurd dan.veel minder snel weer(niet, is de bedoeling!) @Kermis.... Dan moet er maar flink gelopen worden en.hebben ze niet ter compensatie van.die trilplaten ?!