Haha ik zal het eens voorstellen aan de organisatie van de Kermis of ze iets verzinnen ter compensatie voor al het bier . Ik ben me vergeten te wegen vanochtend ik heb nu al gegeten en alles en ik weeg me altijd ervoor. Dus ik weeg me een morgen maar voor een keertje. Wel netjes dat het bij jullie allemaal goed gaat met de kilo's!!
Nee, dit is het dieet wat ik wil doen voel me er goed bij en moet als ik klaar ben het eten weer langzaam opbouwen...
Ben in mijn 3e week van WW bezig en 3,2 kg afgevallen. Ben blij dat ik eindelijk wel weer aan t afvallen ben. Alleen ben ik nu ongesteld dus zo ontzettend veel zin in snaai voedsel Wegen jullie ook altij zwaarder tijdens menstruatie?
Ja ik wel heb ik het idee. Kep dan ook een wat meer 'opgezwollen' buik. En ik heb dan ook altijd zin om heel veel te snaaien. .
Eigenlijk nooit zo op gelet. Maar dat snaaien herken ik wel.. hoewel ik vandaag ook zo'n dag heb... oei.. Tara.. je nog gewogen?? En van Kwebbel niets gehoord nog geloof ik he?!
Ik ben me gisteren weer vergeten te wegen. Was ook zo'n drukke dag maar ik ga het zo echt doen als mn vriend ook zn bed uit is...
Ok ik heb toch maar even de weegschaal uit de slaapkamer gepakt was wel erg nieuwsgierig. Ben nu 86.5 dus 2 ons afgevallen. Gisteravond wel ge-bbqed en 4 rosé-tjes gedronken dus ben al blij dat ik niks ben aangekomen.
Ik ben er weer!!! Erg veel gewerkt tot mijn overbelaste schouder Ik heb wel het idee dat ik wat zwaarder ben tijdens mijn menstruatie.. ik heb gisteren ff op de weegschaal gestaan, blijft -7 momenteel. Ach.... komt wel weer!!
Hoi meiden, lekker aan het genieten van het mooie weer? Wij zijn net terug van een weekendje weg. Mijn schoonouders waren 40 jr getrouwd, lekker naar belgie geweest. Heerlijk! Voor we weg gingen gewogen (donderdagavond) toen woog ik 66,3kg. Ik ben nu nog niet op de weegschaal geweest, durf er bijna niet op te gaan staan
Het valt mee! 66,1 kg en dat na alle patat, bbq en uiteten van het weekend. Morgen weer sporten, heerlijk!
Hier zit ik even in een dip, het wil er maar niet af... sporten heb ik absuluut geen tijd voor. Trouwens, er is ook geen sportschool in de buurt en ik wil niet met de trein/bus/etc (heb geen rijbewijs) Dus ga ik maar wandelen en wandelen en wandelen.........
Gister helemaal niet mijn best gedaan, chocola, dropjes, kaasuienbol met kruidenboter, Was lekker joh! Dus vandaag maar weer even streng zijn voor mezelf vanmorgen even gewogen, precies 66 kg. Het valt nog mee.
Nou Ik heb ook absoluut niet mijn best gedaan deze week. Zondag veel biertjes gedronken op de kermis. En dus maandag en snaai dag. Dinsdag Nog een keer ge-bbqed. gisteren ging wel aardig. Sporten ben ik ook helemaal niet aan toe gekomen deze week. En ik ben wel weer aangekomen heb ik het idee. Zaterdag gaan we naar de camping waar mijn moeder samen met mijn broer, schoonzus en hun kinderen staan. Dus dat zal ook wel niet echt een goed lijn-dagje worden. Maar wel gezellig.
Die laatste kilo's zijn zo vervelend!! Van 81 hoogzwanger tot nu 61,5.. Wil naar de 57 ofzo.. Sporten?? Dat werkt bij mij net als schoonmaken, als ik daar zin in krijg ga ik op de bank zitten wachten tot het over is!!
Own meiden... ik hoor t alweer... dit word niks morgen.... Hier ook.vanmiddag schaaltje chips gegeten, zo stom!! Ik nam t met de gedachten dat ik gisterenavond niks op had... Als ik alles wat ik laat staan weer in.ga halen... Zaterdag hebben we ook bbp, dus dat is ook niet al te best... en me man.heeft van die lekkere wafels gehaald, alleen voor mij... Maar heel.fout! Die buikspieren zijn hier ook al weken geleden...
Nou ik ben nog steeds 86.5 en daar ben ik best blij mee na deze vreetweek. . Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat!