Hoi meiden, Drie weken geleden ben ik bevallen. Na ongeveer 1,5 week vloeide ik al niet meer. Alleen nog iedere keer oud bloed heel minimaal. Een inlegkruisje was voldoende. Nu vandaag ineens verlies ik weer helderrood bloed. Het lijkt wel gewoon alsof ik ongesteld ben ofzo. Ik weet als je weer meer gaat bewegen dat je weer meer kunt gaan vloeien. maar ik beweeg al vanaf 1 week na de bevalling meer. Dus mijn vraag is hoe snel je ongesteld kunt worden na een bevalling. Misschien handig om te weten, ik heb PCOS en werd bijna nooit uit mezelf ongesteld, hooguit 2 x in een jaar.
Ik vloeide na een week al niet meer. Alleen bruinig zoals jij. Sinds een week is het weer meer en ook donkerrood. Ben 2,5 week geleden bevallen.
Ik zit ondertussen in mijn 7e week! Pff, 1,5 week terug leek het te zijn gestopt, 3 dagen helemaal schoon geweest en toen kreeg ik opeens het gevoel dat ik ongesteld moest worden en begon toen ook weer flink te bloeden.. En tot nu toe nog niet gestopt.. Ik had mijn vk toen even gebeld en aldus haar kon het alweer een menstruatie zijn.. Kan ong 4 weken na de bevalling alweer beginnen..
Ik werd na beide bevallingen na 6 weken weer ongesteld. Verlor nog wat bruin en werd meteen ongesteld. Viel alles mee gelukkig.
Ik heb ook pcos en ik ben 21 juni bevallen en ben afgelopen zondag 11 aug ongesteld geworden! misschien is het gereset daar beneden door alle hormonen tijdens de zwangerschap en gaat het nu zoals het 'normaal' zou gaan?!
ik ben in april bevallen en nog steeds niet ongesteld geworden, iig niet zoals het zou moeten dan. Heb hooguit een paar druppels bloed verloren afgelopen maand.Maar ik heb me laten vertellen dat in de periode dat je bv geeft, je ook niet ongesteld kan raken. Weet niet of dat echt zo is..
Ik werd 50 dagen na de bevalling weer ongesteld en gaf nog grotendeels bv (meen 6x pd). Het vlieien na de bevalling ging bij mij ook met upsven downs vwas ook direct actief na de geboorte. De ene x was t niks meer en dan na een paar dagen begon t weer. Met ongeveer 5 weken was t bij mij helemaal over en kort daarna dus echt ongesteld
Hier na ruim 7 weken nog niets en geef flesvoeding. Heb wel PCOS dus kan ook nog wel even duren gok ik..
Hier ruim 3 maanden geleden bevallen en nog geen menstruatie te bekennen (fv). Bij de eerste duurde het ook ruim 4 maanden (heel kort bv, daarna fv)
gemiddeld gezien wordt je met fv eerder ongesteld.. Ik was echter ook snel weer aan de beurt ondanks volledige bv. Na 3 maanden weer ongesteld (mijn zoon ging toen de nacht doorslapen)....
Begin april bevallen. Na de kraamweek gestopt met vloeien Na 12 weken eerste menstruatie Na 19 weken tweede menstruatie
Ik ben afgelopen weekend, 15,5 maand na de bevalling voor het eerst weer ongesteld geworden (nu nog 2x per dag borstvoeding). Het viel me alles mee! Maar 1 dag hevig gevloeid en na 3 dagen was het weer helemaal over.
Ik dacht dus dat ik misschien al menstrueerde maar het hield alweer op na 2 dagen. En nu weer al 2 dagen bloedverlies. Zal dus denk ik toch nog van de bevalling zijn.