Ik heb een zeer korte lh piek die ik mis als ik niet 2 keer per dag test. Deze was maandagavond, Nu heb ik Maandagochtend en gisterenochtend ge-insemineert. Gisteren was de test weer negatief. Is het verstandig nu weer te insemineren? Groeten
Je eitje kan tot 48 uur na je lh-piek springen. Dus uiterlijk woensdagavond. Dus indien mogelijk zou ik vandaag nog een keer insemineren ja. Beter een keer te vaak dan een keer te weinig toch?
Je test is positief als je een piek hebt. 2-3 dagen later spring je ei. De dag na de positieve test kan die dus negatief zijn maar kan het zijn dat je ei nog niet is gesprongen.
binnen 24-48 uur springt je ei, niet na 2-3 dg later. Bij de een is het sneller dan de andere. Ik had altijd om 18 uur de knaller en de volgende ochtend zat ik al op 1dpo( te zien door het temperaturen)
Dus het kan wel degelijk? 'S middags een positieve ovulatie test en de volgende ochtend/misschien zelfs de nacht na de test de eisprong?
Fijn om te horen! Ik had bij mijn tweede kindje een positieve test, gigantische ovulatie pijn en dat was 's avonds weg. Ook de test was de volgende ochtend wit, en was dus die ronde ook zwanger.. Deze maand weer, afgelopen woensdag gigantische ovulatiepijn en positieve test..'s avonds voorbij en de testen de dag erna weer licht. Maar als ik dan zeg dat ik denk dat dan ook mijn ei geweest is wordt die theorie meestal de grond in geboord, want het kan niet. (Wordt gezegd)
Nou ik had het elke ronde hoor dus kan echt Muv de 2x dat ik zwanger was.. Maar de eerste keer was omdat ik continue aan het drinken was en de 2e keer was ik door de testen heen haha