Hallo dames, ik heb wat hulp nodig. Dit is mijn vijfde ronde en mijn tweede ronde met ovulatietesten van Clearblue. Mijn cyclus varieert al 4 maanden tussen 28 en 31 dagen. Twee keer 28 gehad en 2 keer 31. Vorige maand had ik op dag 17 een smiley en werd ik op dag 31 ongesteld. Keurig dus in principe. Deze maand op dag 11 weer begonnen met testen voor het geval mijn cyclus deze maand weer 28 dagen zou zijn maar tot op heden geen smiley. Ik zit nu op dag 19. Ik snap dat ie nog zou komen maar er zijn een paar dingen die ik vreemd vind: Ik had rond dag 12,13,14 doorzichtig slijm en nu niks meer. Ik had op dag 14 buikpijn. Rond dag 12, 13, 14 was het tweede streepje op de test behoorlijk donker. Nu al drie dagen niet of nauwelijks een tweede streepje te zien. Ik weet dat je bij de digitale Clearblue niet op de streepjes moet letten maar de vorige keer zag ik ze wel donkerder worden met tijdens de Smiley twee gelijke streepjes. De dag daarna was de Smiley weg en het streepje licht. Kan iemand met me meedenken of mijn ei nog zal komen of dat ik hem gemist heb? Alvast bedankt! Groetjes, Vrouwtje
Ik had een smiley pas op cd 19,20,21! dus t kan nog hoor. Ik wist mn cyclus niet want ik nam begin december mn laatste pil maar had wel een smiley en meteen raak! dus ik heb nog hoop voor je!
Ik raakte niet zwanger door de hulp van ovulatietesten. Het beste is gewoon om de dag klussen. 10 min blijven liggen. Dan moet het goed komen als er niet door een andere factoor mislukt. Succes!!!
Ik blijf inderdaad altijd liggen We doen het nu vanaf dag 11 al om de dag maar ik zou zo graag weten of ie al gesprongen is zodat we een keer over kunnen slaan als we geen zin hebben.. Maar voor de zekerheid maar even door testen en seksen denk ik..