Help! want ik snap er geen jota meer van ! ik gebuik cb ovu testen ik moet 18 -19 juli ongesteld worden Dus nog ff dagen.. Ik zou de 3e mijn ei hebben gehad maar ik heb toen getest geen ei ...wel geklust maar nu doe ik na 3 dagen weer een test ! en krijg ik resultaat 1 : Ei ! Bekijk bijlage 258386 Ik geloofde het niet resultaat 2 : geen ei! Foto bovenste is ei onderste geen ei
Bij de digitale testen mag je Volgens de handleiding niet naar de streepjes kijken. Geen smiley is dus ook geen ei. Lh kun je bovendien altijd in je urine hebben zonder dat het op een ei wijst dus dat verklaart een licht streepje.
Niet naar de streepjes kijken, ik denk dat je met de eerste (mits smiley) eind van je lh piek hebt gespot en je ei dus ieder moment kunt verwachten, aan de klus!
Ik snap sat ne njet aar de streepjes mag kijken!!!! Maar er staat ook waarom 2 ovulatie testen binnen 10 minuten posi en nega kunnen aangeven
Maar die testen vind ik ook allebei negatief, als mijn cb een smiley geeft zijn de streepjes net als andere testen echt even donker....
Ik ben er nu ook achter dat er zeker 2 duidelijke strepen te zien moeten zijn! Ook al zeggen ze dat je hier nier naar mag kijken! Ik denk dus beide negatief! Het klopt wel dat streep na een aantal uur vager wordt.
Dan klopt die test niet bij de ene kreeg ik toch echt een smiley! Dus geen cb testen meer voor mij! wat een bag ger test!
Meestal zie je streepjes wel donkerder worden naarmate het LH stijgt. Maar ze worden niet altijd even donker, kan wel eens verschillen terwijl hij toch positief aangeeft. Als je een smiley had kan je er vanuit gaan dat je nu wel een piek hebt, ondanks dat het streepje niet zo donker is, daar moet je dan niet naar kijken. Die testen zijn heel goed juist. En zeker omdat je op de verwachtte tijd je eisprong niet kon vinden, denk ik toch dat hij wat later is.
Ja had vorige maand hetzelfde probleem, hierdoor heb ik mijn ovulatie gemist want had na 1,5 week later opeens een flinke temp.stijging dus wrs toen pas de eisprong gehad.. Deze maand ben ik al bij dag 8 begonnen en bij dag 20 pas een flink positieve test. Ze werken dus wel maar geven soms een vals positieve test. Ik zou voor de zekerheid dat toch de streepjes checken en als er niet 2 staan gewoon nog even door testen. Of een goedkoper merk kopen. Vind het zelf wel makkelijk dat als je geen smiley is je niet naar de streepjes hoeft te turen. En bovendien kan de test smorgens na opstaan dat kan met alle andere testen niet zover ik weet..
nee hoor ik vind het alleen ook lastig welke soort het beste is. Ik weet wel dat je 4 uur van te voren niet mag plassen, dus als je 10 min na testen weer gaat plassen is het logisch dat je geen positieve test meer krijgt?
Dat vroeg ik me ook af ja. Heb je met dezelfde urine getest? Ik heb ze heel lang gebruikt, en ze deden altijd keurig hun werk! Geen getuur met streepjes die dezelfde kleur moeten krijgen...perfect!
Ik ken de cb testen niet, maar wel persona en zijn volgens mij dezelfde sticks... De eerste stick lijkt wel fout doorlopen... (te lang in urine?) Hij is iig zo vlekkerig en denk dat het oogje net jet punt heeft vergeleken dat hij twee strepen zag staan..... Bij persona geeft hij positief al strepen gelijk zijn, of streep bij handvat donkerder, dan andere... Of helemaal op piek alleen die streep....
CB moet in een digitale houder, die een smiley bij je lh-piek geeft en een rondje als het niet zo is, je mag niet naar de streepjes kijken, want ik had een smiley en de streepjes waren echt niet even donker en die van mn dipstick wel dus.. het werkt iets anders En nogmaals de vraag: zijn er mensen hier die ontevreden zijn over CB Dig Ov testen en de overgebleven testen willen verkopen?