2 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en dan maar 2 dagen ongesteld?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kirika, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik was 2 dagen overtijd en dus had ik een test gedaan. Deze was negatief. Een dag later werd ik toch ongesteld, maar dat hield na 2 dagen alweer op.
    Ik heb normaal een vast ritme en ben nooit te laat. Ook had ik een rare buikpijn die anders was dan de normale menstruatiepijn.

Weet iemand hoe het kan dat je maar 2 dagen ongesteld bent? Of was het geen menstruatie en moet ik nogmaals testen?? Helaas is het weekend en heb ik geen testjes meer in huis.
    Wordt er een beetje onzeker van.... :(. Heeft iemand dit ook gehad?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik heb het zelf nooit gehad wel weet ik dat het volgende kan:

Als je zwanger bent en je HCG nog niet hoog genoeg is kan het zijn dat je toch "ongesteld"wordt. Vaak korter of minder dan normaal. Dit komt omdat je lichaam nog geen "seintje"heeft gekregen dat je zwanger bent, en je dus toch een bloeding krijgt, dit heet een pseudomenstruatie. Omdat het hcg niet voldoende is, test je dus negatief. Ik denk dat je dinsdag best nog eens kan testen mocht je menstruatie niet doorzetten, het kan nl wel dat je zwanger bent.

3. Kirika

Kirika Actief lid

5 jul 2012
    173
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm.... oke. Maandag maar even nieuwe testjes halen dan.
    Zou wel fijn zijn! Anders moeten we volgende week met de nieuwe ronde beginnen.
    Bedankt!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb dat gehad eind mei en zie banner :):) echter kan het ook gewoon een keer een andere menstruatie zijn

Deel Deze Pagina