koemelkallergie

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sijke, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sijke

Sijke Bekend lid

Hallo,

Het vorige onderwerp is gesloten...???
    Maar ik was even benieuwd hoe het met alle koemelkallergie babytjes gaat!
    Hier nog steeds niet van het dieet af, was er iets gemakkelijker in geworden, maar weer een inenting, dus mindere conditie en dat in combinatie met mijn minder goed opletten op de koemelk gaf toch weer meer jeuk, krabben, huilen, stinkwindjes.
    Dus we houden het nog maar even vol!

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier kon ik zo rond de 10 maanden iets minder streng worden. Maar hier net ook een inenting gehad, Danique heeft zelf een beetje yoghurt gehad wat nog niet goed ging, ik wat teveel chocola gesnoept.
    Dus hier ook even rustig aan en dan eerst maar soja via de bv opbouwen.

3. Sijke

Sijke Bekend lid

Ik heb wel het idee dat het de goede kant op gaat, wat minder heftig allemaal, wat geleidelijker, maar ja, moet dus inderdaad nog even volhouden (zit nog niet aan de 10 maanden of verder:))

4. 4days

4days Niet meer actief

Hier nog steeds koemelk-, soja- pinda- en nootvrij. Vis en ei mag wel weer!! :D Daar reageerde ze niet op.

Helaas heeft Esmée net een flinke bronchitis gehad, dus het zit er dik in dat ze, net als ik vroeger, chronische bronchitis krijgt. :( Ik was er al bang voor met die allergieën.

De bijvoeding gaat goed, qua reageren dan, of beter gezegd NIET reageren. ;) Ze krijgt alleen nog amper iets binnen. Maarja, reserves genoeg met haar 9,5 kilo.

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hier bv zonder koemelk.. maar nu wel sporen erbij

gaat redelijk

soms wat diarree

zal van de week theelepen melk geven

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij wilden binnenkort eens provoceren, maar zaterdag speelde hier de eczeem ineens licht op, nadat ze stukjes salami van onze pizza had gehad vrijdag, (wel de gesmolten kaas eraf gehaald en ik dacht: eens even zien hoe dat gaat).
    Zaterdag gelijk even weer gesmeerd met de triamcinoloni, dus het is nu weer weg, maar toch.... voorlopig houden we het nog maar even rustig geloof ik.

7. 4days

4days Niet meer actief

Wij houden het ook even rustig, Esmée is tandjes aan het krijgen en haar huid is daardoor (denk ik) ook weer wat onrustiger.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik denk dat hier de kiezen ook meespelen. En laatst de BMR prik.
    Hier reageert ze nu ook snel.
    Hier ook maar even rustig aan.

Deel Deze Pagina