Hoi dames! Willen jullie mijn kaartje ff bekijken? Na mn eisprong zit ik lager dan anders. dan zit ik echt boven de 37.. Is mijn ei dan wel geweest?? 3e030b Ovulation charts on FertilityFriend.com Eerste keer dat ik dit doe dus hoop dat mn kaartje tevoorschijn komt
Op basis van de tempen die je al hebt ingevuld zou ik zeggen: nog geen ei geweest... Misschien de volgende ronde eens vanaf dag 1 tempen?
O..dat zou jammer zijn. dag 1 is natuurlijk menstruatie dus vandaar dat ik later dacht te beginnen met tempen. Maar dan heb je een beter beeld natuurlijk.. Heb wel dezelfde buikkramp als bij mn vorige zwangerschap. Wachten dan maar! Thnx in ieder geval. Anderen die er ook zo of anders over denken??
Op basis van je kaartje zou ik ook zeggen dat je ei nog moet komen. Gewoon doortempen en dan zal FF hopelijk binnenkort wel een kruis zetten.
Zet Ff een kruis? Dat wist ik niet eerste dag met Ff. had mn temp in een andere app bijgehouden. dus daar hoef ik niets voor te doen? Ff ziet aan de hand van mn temp mn eisprong? #sorrybeneengroentje
3e030b Ovulation charts on FertilityFriend.com jaaa, hij heeft een kruis gezet hoor! deze kan gesloten worden Nu maar hopen op een vruchtbaar eitje
Gezien dat je een stippellijn hebt, is FF er nog niet helemaal uit of je die dag wel je ei hebt gehad... Misschien heb je hem toch de 8e gehad?
thnx mayd! nou, die ff vind ik niet echt gebruiksvriendelijk.. hij geeft elke dag een andere eisprong aan.. als de laatste klopt dan heb ik vet pech want toen was mijn lief een paar dagen weg.. ik heb alleen maar negatieve testjes dus het zal wel niets worden deze maand.. maar weer geduld hebben.. blgh! Maar dat van die stippellijntjes wist ik niet, weer wat geleerd!
FF wordt stukken gebruiksvriendelijker als je gegevens als ovutest, afscheiding, krampjes etc. vermeldt. Als je de positieve ovutesten al invult kan het er al heel anders uitzien.