dag lieve mensen! ik moet dit echt even delen! sinds een week heb ik ineens een heel knuffelige dochter! en doet ze helemaal uit haar zelf, houd me stevig vast, en zoent me een paar keer per dag!en is het liefst de hele dag bij mama, vooral bij mama liggen of zitten. mij hoor je echt niet klagen hoor! ik geniet er juist van. vreemde is, voorheen wou ze er niks van weten! sloeg me meteen als ik dr een knuffel wou geven.of ze werd boos en gefrustreerd. ons meisje is nu 17 maanden, zal ze al besef hebben dat knuffelen fijn is? hebben meerdere mensen dit met hun kindje op deze leeftijd? of word mijn kindje echt een mama kindje??
Ja! Wow! Hier was ze totaal niet aanhankelijk. Ze sliep van jongs af aan het liefst in dr eigen bed, zat zelf op de grond te spelen, etc. Tot ze bij die periode kwam. Zelf kusjes en knuffels komen brengen, ik kon d'r knuffelen in slaap wiegen (wat?!). Tevens ook super vermoeiend soms maar wel heel lief. Nu houdt ze van kusjes en knuffels. Als ik d'r vast hebt slaat ze d'r armen om m'n nek en schut ze met d'r kontje en kusjes gaan gepaard met mmmmmmmmaaaaa
hahaaaa! wat grappig! dat doet die van ons nou ook met geluid! en idd ze speelde altijd alleen! het is idd heel vermoeiend, maar ik heb het er echt voor over! ze haalt alles nu in van de afgelopen maanden geloof ik. ze doet het alleen bij papa minder, naja minder? eigenlijk veeeeel minder. heb je dat ook?
Ja! Het is hier voornamelijk bij het naar bed brengen. Papa poetst tanden en ik doe d'r luier en pyjama. Dan vraagt ze al om papa voor een kusje (het leukste is papa op de ene wang en mama op de andere tegelijk) en dan duwt ze papa weg "daag papa" en zwaait ze :')
Onze uk is nu 21 maanden maar al heel lang gek op kusjes en knuffels.als baby hield hij al mijn hand vast tijdens de fles, daarna vaak mijn arm bij het verschonen dat was onpraktisch maar schattig. Nu krijgen we kusjes en knuffels en heeft de grootste lol.hij speelt ook heel graag met ons.
Hier ook veel te druk bezig voor kusjes en knuffels en wil er vaak niks van weten. Ik hou hoop als ik dit zo lees hihi
ja die hoop had ik ook! dacht eerst dat ze me niet moest! maar is echt de omgekeerde wereld nu! komt helemaal goed! en als hij/zei het doet, zou ik er echt van genieten!! en lekker mee doen! best feeling ever!!!