Hallo allemaal Vraagje.. Afgelopen maand begonnen met mn nieuwe pil (microginon 50) omdat ik door mn vorige pil heen ongesteld werd.. Die eerste week niet veilig gevreeen en ook tussendoor een keer mn pil vergeten.. nu denk ik niet gelijk dat ik zwanger ben al ben ik vrijdag gestopt met mn pil en nog niet ongesteld.. ik merk nog niks qua verschijnselen.. hoe veilig is de pil in de eerste week als je er net mee begint? Thanks alvast
Ik denk dat je die vraag het beste bij het "anticonceptie" onderwerp kunt stellen. Ben je gestart met die nieuwe pil na je stopweek met de andere pil? Heb je de vergeten pil wel ingenomen nog later?
Als je er mee begint op de eerste dag van je menstruatie is die gelijk veilig maar dan moet je de pil niet tussendoor vergeten als je zeker wil weten dat je niet zwanger bent zou je even moeten testen
Ja ik ben gestart na mn stopweek van de andrre pil.. na het vergeten van de pil nog wel verder geslikt ja! Ga m ook ff bij anticonceptie zetten. Tnx
Mijn moeder is twee keer onverwachts zwanger geraakt doordat ze van pil veranderde..maar ik denk het het er ook vanaf hangt hoe vruchtbaar jullie zijn, hoe veilig het is om dan gelijk onveilige seks te hebben. Ik was bijvoorbeeld niet gelijk zwanger toen ik met de pil stopte. Je zou het dus gewoon moeten afwachten ben ik bang en testen zo snel het kan, weet je het gelijk! succes!