Wij geven ons zoontje de melk uit een DR. Brown fles, dit gaat eigenlijk super goed. Al een tijdje geven we met de laatste fles rijstebloem, in de dr Brown fles gaat dit niet, de rijstebloem zit op het ventiel, de melk onderin en dus hebben we voor de ''pap'' de Difrax S fles met een Dr. Brown speen 4 erop. Als alles goed gaat is dit een perfecte combinatie. echter, 8 van de 10 keer gaat de fles vacuum, niet de speen maar gewoon de fles. De speen is ook niet verstopt maar je kan zuigen tot je een ons weegt maar hij er komt niks uit. Onder in de fles zit dat rubberen ventiel met tuutje, ik zorg altijd dat deze goed droog is, ik knijp hem open, fles niet te strak noem maar op. Maar toch gaat het vaak niet goed. Ik heb contact met Difrax gehad en deze zeggen het standaard verhaal over het ventiel en dat ik anders tussendoor het ventiel schoon moet maken en opnieuw moet bevestigen. Ik gok dat dat een antwoord was van iemand zonder hongerige baby heeft iemand nog een goede tip? of een andere fles? volgens mij is mijn laatste optie nog de Avent met 123 speen? ik baal gewoon want als hij het doet gaat het super fijn maar ik heb geen zin in elke avond een heel boos mannetje omdat hij niks uit de fles krijgt en vervolgens in slaap valt met nog een halve fles over... van een bordje geven gaat nog niet, ja hij eet het wel hoor maar hij snapt niet dat dat zijn buikje ook vult en gaat na een paar happen schreeuwen dat hij honger heeft. Dat is dus nog iets te vroeg
Oh irritant he?! Ik zat ook zo te klieren! Wij hebben dr Brown en uit speen nummer 4 kreeg hij niets uit. Ee haalden overigens het ventiel eruit. Dat ging goed, want hij zoog niets vacuüm. Kan natuurlijk ook niet als je niets uit de speen krijgt Toen ren papfles van difrax met een xl speen. Gat is veel (!) te groot. Eerst de nummer vier speen van Brown het gaatje groter gemaakt met een hete naald. Toen ging het al veel beter!! Alleen moest ZL wel erg hard zuigen rn als hij moe is, dan valt hij in slaap en houdt dan veel over. Gelukkig sliep hij de nacht wel door. Nu toch maar tussen de middag de pap aan het geven van een bordje. Dit kan hij prima. Misschien voor jou een optie om het gaatje can de nummer vier speen groter te maken?
Ik hoorde net in de winkel dat ik de dr Brown fles zonder ventiel kan gebruiken! Dat vanavond proberen wat een gedoe met die flessen he
Zeg dat... ik ben gestopt met papfles. Hij slaapt er toch niet langer van door (het is een keer een uitzondering geweest) en het is zon gepruts. Succes!
Hebben nu geprobeerd met de dr Brown fles zonder ventiel en ik ben blij! Geen gedoe! Toch erg, flessen gekocht spenen gekocht en ik had t eigenlijk gewoon in huis haha
Ja erg he...ik heb een speciale papfles gekocht terwijl ik ook alles ik huis had. Zo jammer dat je dit soort dingen dan niet gewoon kunt terugbrengen naar de winkel 😂
Ik heb met een speld toen een gaatje geprikt in het ventiel van difrax. Maar ik gebruikte het voor gewone melk. Voor pap gebruikte ik de nuk fles