ik heb een tricot slen, het knopen lukt wel, maar echt fijn vind ik hem niet.. nu zag ik de beco, mooie draagzak en het lijkt me een stuk makkelijker zonder knopen. maar ik wil hem natuurlijk voor buiten gebruiken, maar misschien is dit een hele stomme vraag hoor kan ik hem dan ook over mijn jas doen heb er echt geen verstand van! maar vind het wel heerlijk om mijn kleintje dicht bij mij te hebben..
De beco kan prima over de jas gedragen worden. Als je niet te veel knopen ed op de jas hebt zitten kun je het rug en buikdragen onderweg zelfs heel makkelijk afwisselen. Vind ik erg handig in het geval van troosten bijv.
Ja, kun je gewoon over je jas heen dragen. Als het wat frisser is, wel iets extra's over de beentjes, bijvoorbeeld beenwarmers. Blijven de beentjes lekker warm.
oke het kan dus, gelukkig. ik heb wel een warm "berenpak" zodat hij goed warm blijft. wat ik me ook nog afvraag, ik heb zelf kledingmaat 42/44 (erg gegroeid tijdens de zwangerschappen helaas) maar past hij dan ook nog over de jas?
Ja hoor dat kan wel! Ohw ongeveer dezelfde maat dus! Heb ook een beco en draag m alleen over een fleece vest en dan fleece vest van de draagzak erover ( bodywarmer voor de beco). Maar heb altijd nog meer dan genoeg ruimte over... Grtz.
Ik heb geen berenpak voor de kleine en draag zelf een fleecejas. Ik doe dan de draagjas ( ook van fleece ) over haar heen... Maar met twee fleeces is het te warm voor mijzelf voor nog n jas. Over de jas heen kan wel, maar heb ik zelf nog nooit gedaan omdat ik dus die draagjas heb. Weet eigenlijk niet of het lekker zit om hoofdje tegen je jas aan te leggen... Hangt ook van je jas af denk ik en hoever je kleintje erboven uitkomt! Grtz.
ah, vandaar. ik ben benieuwd of ik het wat vind op mijn jas.. anders heb ik ook nog wel een fleece jas liggen
dat lijkt me voor nu wel een beetje koud. lijkt me meer voor het voorjaar....kan niet wachten, laat de zomer maar weer beginnen
Ik heb geen Beco, maar een Tula. Maar ook de Tula gaat prima over mijn jas. Ik heb geen draagjas en zal het dus moeten doen met over mijn jas heen dragen. Zeker met een lekker beren pakje is het goed te doen hoor, voor een kleintje. Je kan eventueel nog kijken voor een draagcover.
Ik vind zelf jas open comfortabeler en niet koud, je baby zit tenslotte op je buik. Ok ik doe mn onderste knoop dicht over zijn voetjes heen dat scheelt natuurlijk! Baby doe ik dan een jasje muts en slofjes met beenwarmers aan of wollen sokken. Zn handjes warmt hij aan mij.
Over de jas kan wel, maar ik vind het lekkerder zitten als de Beco gewoon direct op mijn lichaam zit. Maar ik heb ook een enorm dikke jas met zo'n grote muts. Ik draag dus onder mijn jas en met de jas open. Lekker een sjaal om, de baby zit op je buik, dus totaal niet koud. Voor mijn dochter gebruik ik dan een mutsje, jas en beenwarmers. En verder wordt ze door mijn jas nog wat extra beschut.
Ik heb ook een beco en mijn winterjas is een vrij dikke donsjas. Gaat echt prima om daar de beco overheen te dragen. Qua kledingmaat denk ik ook dat het geen enkel probleem is. Ik heb zelf geen maat 42, maar die banden zijn echt super lang, dus ik kan me niet voorstellen dat dat een probleem op gaat leveren.
gister is hij binnengekomen, en wat is hij mooi gelijk even geprobeerd met mijn 2 jarige dochter. super! ze vond het wel lekker om zo dicht tegen me aan te zitten, maar het is voor zoontje bedoeld haha. nog niet geprobeerd om over mijn jas te dragen, en anders gewoon jas open, sjaal om en zoontje berenpak aan en muts op.
Ik heb 'm gehad en droeg 'm ook over mijn jas. Prima ding, maar toch vond ik het verstellen van de bandjes onhandig. En het feit dat de kleine in een soort hoesje zit. Er zit tussen mama en baby namelijk ng een stukje stof. Dat vond ik onhandig met aandoen zeg maar. Ik heb nu de bondolino. Heel fijn ding!
Ik heb zelf de beco gemini en draag hem onder mijn jas en mijn kleine man draagt beenwarmers het is echt een fijne drager!