nog maar 1 sigaret roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daddys princess, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja precies... er zijn ergere dingen denk ik zo!
    Toch......!
     
  2. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Klopt, mijn moeder heeft volop gerookt en ik was geen kleine baby en was 2 weken te laat. Maar dat zijn eerder uitzonderingen dan regel is mij verteld.
     
  3. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Gina, ik rook zelf niet en nooit gedaan ook, maar ik ben geen moraalridder hoor :D Ieder voor zich toch?
     
  4. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Absoluut ieder voor zich.. en vind het ook goed als mensen niet roken, begrijp me niet verkeerd, vind het alleen zo flauw om mensen af te rekenen puur en alleen daarop... ook rokers zijn geweldige moeders net als niet rokers.. wij hebben alleen een vervelende gewoonte waar we zelf echt ook wel vanaf willen!
     
  5. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Als je het mij vraagt, nergens over! Nogmaals, ik vind het knap dat ze het er bij één kan houden, mij lukt het (nog) niet.
     
  6. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Mij ook niet, dus heb echt al bewondering voor haar...
     
  7. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat een gezeur zeg!
    Al dat gediscusieer elke keer. Geef dan gewoon antwoord...
     
  8. janina

    janina Actief lid

    je mocht van de verloskundige hahaha, die keuze maak je toch zelf hoeveel je er rookt, ik mocht helemaal niet roken en deed het wel (ohoh) :)
     
  9. mamates

    mamates Nieuw lid

    3 sep 2007
    4
    0
    0
    Jeetje Iris, hoe bedoel je veroordelen?
    Volgens mij voel jij je aangevallen! Als je wilt blijven roken, doe dat dan gewoon en lul er niet over. Ik zelf ben gestopt, prima toch.
     
  10. vint het goed dat je het bij 1 kan houden dat lukt mij niet
    mijn moeder deet ok de sigareten door miden dan kun je tog vaker op de dag roken als je 1 rookt en je doet het door de helft kun je 2 keer per dag roken zo zie ik het
     
  11. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik voel me helemaal niet aangevallen. Het interesseert mij zelfs niet eens wat een ander heeft te melden hierover, tegenover mij.

    Ik irriteer mij wel aan het vingerwijzen.." Jammer dat jij het zo slecht hebt gedaan ik doe het allemaal goed"

    .
     
  12. Wizzle

    Wizzle Lid

    31 jul 2007
    33
    0
    0
    Ooooh! Mamates zei "lul" :confused:
    Ssst :-$ ...straks hoort de baby het joh :)
     
  13. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mamates, volgens mij voelt Irisje zichzelf helemaal niet aangevallen hoor, weet niet waar jij dat gelezen hebt? Of heb je nog nooit van sarcasme gehoord?
     
  14. mamamadelon

    mamamadelon Fanatiek lid

    13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik heb zelf tot 20 weken volop gerookt (wist niet dat ik zwanger was,lang verhaal)
    ben er toen subiet mee gestopt. Dat het slecht is voor het kindje dat is natuurlijk zo,en een halve is natuurlijk iets minder erg dan een hele.
    maar ik denk zelf dat als je elke dag 1 sigaret rookt je kindje daar geen schade aan zal ondervinden.
    je moet gewoon doen waar jeje zelf goed bij voelt!
     
  15. mamates

    mamates Nieuw lid

    3 sep 2007
    4
    0
    0
    Ik doe het ook beter, ik ben namelijk gestopt met roken en jij niet. Da’s geen vingerwijzerij, da’s gewoon de realiteit.
    En als het je niet interesseert wat iemand anders erover te zeggen heeft dan kan het je toch ook niet irriteren? Je bent inconsequent, maar dat maakt niet uit hoor, dat zullen wel de hormonen zijn.
     
  16. Sanny

    Sanny Niet meer actief

    Weet je dat zeker dat jij t beter doet? Misschien drink jij wel af en toe een wijntje of eet je niet genoeg fruit. Bak je je vlees niet goed genoeg door, maak je schoon met bleek of woon je in een grote stad vol met uitlaatgassen. Wat ik ermee wil zeggen is dat iedereen wel wat slechts doet tijdens de zwangerschap en bij Iris is t toevallig roken. En om te zeggen dat jij t beter doet dan Irisje terwijl zij niks van jou weet en jij niks van haar is idd vingerwijzen!
     
  17. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    @Mamates: Het interesseert mij niet wat er tegen mij gezegd wordt.

    Het irriteert mij dat er naar de ts-ser wordt gewezen.

    Goed lezen.
     
  18. Sanny

    Sanny Niet meer actief

    @daddys princess ik vindt t heel erg knap van je dat je t bij 1 sigaret per dag kan houden. En als jij denkt dat je t met 2 halve makkelijker vol kan houden dan met 1 sigaret, zou ik dat vooral zo doen.
     
  19. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik zou ook 2 halve roken. Ik heb dat inderdaad ook gehoord dat je als je een peuk uitmaakt je hem eigenlijk niet meer moet aansteken, dus wel 2 halve verse dan zeg maar roken! Vind het al super dat je zo ver bent "afgekickt"!

    Ik ben toen ik wist dat ik zwanger was gestopt door in 1,5 week helemaal af te bouwen (en ik ben een echte verstokte roker....pakje per dag). Het doet me nu niks. Ik heb wel echt zin een peuk als ik mensen om me heen zie roken (en dat zijn nog wel eens wat), maar dat gevoel is binnen 10 seconde weg. Ik durf gewoon echt niet, al was het er maar 1tje, vanwege die baby..... gelukkig maar in mijn geval.... Ik ben dus wel enorm bang dat als ik ben bevallen ik na een dag weer met een peuk in mijn hand sta :(
     
  20. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige

    :confused: :confused: :confused:
    Jeetje wat kortzichtig zeg! en bovendien erg kinderachtig een lekker puh ik ben beter dan jij mentaliteit GAAP

    Verbeter de wereld maar begin bij jezelf!
    Laat een ander lekker in zijn waarde .
     

Deel Deze Pagina