nog maar 1 sigaret roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daddys princess, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wizzle

    Wizzle Lid

    31 jul 2007
    33
    0
    0
    :confused: zo zo.

    Meisje, wat ben jij toch goed zeg!
    Hier kies jij maar een mooie sticker uit om op je voorhoofd te plakken.
    Deden ze vroeger op school toch ook. Dat ben jij blijkbaar nog steeds niet ontgroeid. Toe maar meisie, kies maar een hele mooie uit. Je hebt het verdiend. Helemaal toppie ben je :thumup:

    Jeetje wat erg dit :rolleyes:
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    amen Sanny!

    echt hier krullen mijn tenen van, hoezo jij doet het beter Mamates? wie oordeelt daarover? hopelijk jij niet? jij bent alles behalve objectief!
    en wanneer ben je gestopt met roken? toch hopelijk wel vér voordat je wist dat je zwanger wilde worden? anders doe ik het namelijk nog weer goeierder, want ik ben meteen gestopt toen ik zwanger wilde worden. maar ja, de buurvrouw is het goeieste, want die heeft nooit gerookt, maar aan de andere kant, die kijkt weer minder goed uit bij het oversteken en steekt haar hand niet uit op de fiets, dus misschien ben ik toch de goeiste!

    brrrrrr...... kan vaak een topic wel weer weg klikken als ik even boos wordt om een reactie, maar deze ging me te ver, zullen wel weer de hormonstertjes zijn. of gewoon het feit dat ik niet tegen betweterige kindertjes kan..... kies maar uit....
     
  3. angelinaatje

    angelinaatje Actief lid

    4 sep 2006
    466
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha hoezo frustraties uiten op een forum...Zielig gedoe.

    =D> Alsjeblieft hoor, groot applaus voor jezelf.
     
  4. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @me2 Ik heb heeeeel lang gerookt en ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. Ik dacht als ie er uit is steek ik er gelijk eentje op :D maar ik moet zeggen tot op heden niet gedaan en ook geen behoefte aan :D:D dussss haha niet bang voor zijn. komt helemaal goed...:D:D succes na de bevalling :D

    verder goh..... hmmzz niks meer te melden :D:D
     
  5. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    whahaha....he..eh..lol!
     
  6. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    *hijs*
     
  7. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    We noemen dit toch geen zinvolle/volwassen discussie hoop ik?
     
  8. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    jawel het eeuwige gedoe over mensen die dus wel roken.

    ik rook ook,ja ik weet dat niet roken beter is.

    en nee ik rook er niet 1 of 5 ik rook gewoon een half pakje per dag.

    mijn beeb ligt ver voor op de groei (is zelfs groot)en mijn andere twee kindjes waren 7 pond bij de bevalling met 40 wkn 5 dgn.

    ik rook ook op straat en in de auto,mensen kunnen kijken wat ze willen.ze zeggen niks.

    en als een niet roker zich daardoor beter vind...tja boeiend.

    misschien laat je nu alles tijdens de zwangerschap om na de bevalling je kind elke week bij een oppas te zetten om dan in de kroeg te gaan zitten om te paffen en je klem te zuipen.

    kijk dat zou ik dus niet doen.

    laat iedereen lekker voor zichzelf beslisen wat die doet zonder meteen te gaan wijzen.

    meid geniet lekker van die 1e sigaret !
     
  9. jet75

    jet75 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige

    Amen helemaal mee eens en werkelijk fantastisch verwoord.

    Dat gemieren**kerij over roken, abortus onderuit gel*l topics. Of zoals mijn oudste zoon dan zou zeggen BOEIEEEEEEE!!!!!!!
     
  10. Iris

    Iris Fanatiek lid

    7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Weet je wat het is..
    Elke week wordt er wel een soortgelijk topic geopend. Geen enkele x reageer ik, want het eindigt altijd in gezeik en het heeft geen nut.

    , maar het gaat nu over 1 sigaret per dag, ik vind het knap.. en ook hier komen direct weer de moraalridders met de verkondiging dat zij het zo goed doen.

    Natuurlijk is die ene sigaret ook slecht, maar fietsend naar je werk in de grote stad en je hebt er door de uitlaatgassen alweer drie gerookt. Werken met een laserprinter schijnt nog slechter te zijn.

    Ik probeer niets goed te praten, want het valt niet goed te praten, maar het eeuwige betweterige gezemel tegen rokers irriteert me.

    Nogmaals niet tegenover mezelf, want ik ben de ts-ser niet, maar tegenover iedereen die een vraag durft te stellen over het roken.

    Petje af voor diegenen die gestopt zijn met roken, maar ook voor diegenen die hun uiterste best doen probéren te stoppen of zo min mogelijk te roken.
     
  11. Marsupilami

    Marsupilami Fanatiek lid

    12 dec 2006
    2.070
    308
    83
    verpleegkundige
    Ik vraag me af waar TS zich nog druk over maakt voor die laatste paar weken. Ze mag zich haast druk gaan maken of haar koffertje klaar is met alles erin. :D
     
  12. SandraK

    SandraK Fanatiek lid

    29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Das inderdaad geen vingerwijzen,....maar puur kinderachtig..... 8)
     
  13. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou mamates, de tijd zal het leren of jij beter bent,.......
    in normaal discusieren en respekt vd ander hebben iig niet
     
  14. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Mijn handen jeuken nu elke keer als ik zoiets zie he...

    Ik vraag me in hemelsnaam af waarom mensen (die niet roken) een ander (die wel rookt) niet gewoon in hun waarde kunnen laten? Elke keer is er een hoop gezeik om niks...

    Ik praat het roken (wat ik zelf ook nog steeds doe) echt niet goed, maar kunnen we elkaar daar over niet gewoon met rust laten? (tenzij de topicstarter een discussie erover wil starten, wat in de meeste gevallen niet zo is!)

    On topic:
    Ik dacht idd dat het niet zoveel uit zou maken, maar als ik idd sommige opmerkingen zie dat je sigaret met een tweede keer aanmaken meer rotzooi binnenbrengt kan ik me daar wel iets bij voorstellen... dus ja dan zeg ik ook maak dan wel een nieuwe aan... (ook ik leer hier dingen zoals dit gevalletje)
     
  15. Smurfje02

    Smurfje02 Lid

    5 apr 2007
    42
    0
    0
    Pardon? Ik irriteer me meer aan het toontje wat je aanslaat in je postings als dat je iemand terecht wijst.
    Geef jezelf een schouderklopje en ga verder met leven!

    Sjies...kijk jij goed naar links en rechts, stop jij een thermometer in elk stukje vlees om te kijken of deze warm genoeg is?

    Ik heb liever dat de zwangere vrouwen, mogen roken in plaats van een "onrustige" zwangerschap hebben met stress voor het kind, dat is in mijn ogen nog VEEL slechter dan af en toe eens een sigaret!

    Wat is dit nou weer voor een loze opmerking, het percentage wat de moeder afgeeft aan een baby is NIET te vergelijken met wat iemand rechtstreeks, dan wel indirect binnenkrijgt!
     
  16. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    iedereen weet dat het slecht is of je nou zwanger bent of niet het blijft slecht.
    maar als je stopt met roken als je zwanger bent en dan de hele tijd gestresst bent dan kan je beter roken want stress is ook niet goed voor je kindje.
    mijn moeder heeft flink gerookt toen ze zwanger was van mij en later ook van me zusje, tja we waren wat kleiner en niet zo zwaar maar of dat allemaal komt door het roken heb ik zo mijn vraag tekens bij ,want me moeder is maar eenklein wijfie.
    ik vind het al hel knap dat as moeders die flink hebben gerookt wat zijn gaan minderen.

    er zijn ook tig vrouwen die zwanger zijn en gewoon blijven drinken en niet zo zuinig ook of drugs gebruiken.
    dan kan er wel zo een drama gemaakt worden over het roken maar dan heb ik zo meiden wil het stoppen je niet lukken en minderen wel, nou steek dan dat sigaretje maar op.
     
  17. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    joh zo houd je altijd van die "wat ben ik goed he" mensen die het beter weten e.d. luister naar jezelf...

    ik vindt het knap van de ts dat ze het beperkt weet te houden tot 1 ik kan het in ieder geval niet, ben ik dan een slechte moeder? pff als een ander dat vindt so what, ik weet dat ik voor mijn kids de beste en liefste moeder van de wereld ben daar kunnen die belachelijke reacties van die moraalridders niets aan veranderen... :)
     
  18. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ja smoekie je bent een super slechte moeder :D
    als dat zo was was mijn moeder ook een super slechte moeder, rookte als een ketter tijdens dr zwangerschappen.
    vind het bull shit , omdat je rookt kan je nog een top mam zijn.

    *sonja bied smoekie een sigaretje aan*
     
  19. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    thanks. ben enkel de aansteker kwijt, misschien nog een vuurtje ook? ;)
     
  20. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He valt jullie het ook op dat degene die deze topic opgestart heeft geen reactie meer geeft. Ik denk toch dat dit niet echt de bedoeling is!

    xxx joyce
     

Deel Deze Pagina