Hallo allemaal, na in februari gestopt te zijn met de pil ben ik nog steeds niet ongesteld geweest. We vonden het toch wat lang duren en we zijn deze week naar de huisarts geweest. Ik ben nu begonnen met Provera tabletten en we hopen dat mijn menstruatie hierdoor weer op gang komt, en onze baby wens wat dichterbij zal komen. Zijn er vrouwen die ook ervaring hebben met Provera? En zo ja, kwam jullie menstruatie weer op gang? Liefs Sabine
Hoi Sabine, Ik heb vaak Primolut gebruikt, dit heeft eigenlijk precies dezelfde werking als Provera. Het lokt een menstruatie/onttrekkingsbloeding uit als je uit jezelf niet ongesteld wordt. Alleen hou er wel rekening mee dat de werking van deze medicijnen eenmalig is. Het werkt alleen nadat je een kuur hebt gehad, het reguleert je cyclus daarna niet. Het heeft dus geen langdurige en blijvende werking. Maar goed, misschien heeft je lichaam net dat ene duwtje eventjes nodig, je weet het niet... Succes ermee! Groetjes, Jippie
Ja 6 dagen na Provera kwam bij mij de ongi. Ik heb er geen bijwerkingen van gehad. Voelde me er kiplekker bij...alleen wat zere borsten.
Nou na twee dagen is mijn menstruatie al gekomen, best een opluchting. Nu hopen dat mijn cyclus weer op gang komt.
Dank je! Ja ik ben nu erg blij, maar houd inderdaad wel in m'n achterhoofd dat het eenmalig kan zijn...
ik was vorige week maandag met provera begonnen 5 dagen lang geslikt en vandaag ben ik netjes ongesteld geworden ik weet nou niet of ik nu weer netjes elke maand ongesteld wordt dat moet ik nog maar afwachten