nog maar 16 jaar oud en al een kinderwens...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door d0ri3n, 8 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabine1986

18 mei 2007
    47
    0
    0
    Gehandicapten begeleidster
    Ik vond kinderen ook al leuk toen ik 16 was, maar ik wist heel goed dat een kind op mijn 16e geen optie was.
    We hadden een kind niets te bieden. Maar nu mijn man en ik samen een huis hebben en beiden een goed salaris willen we onze droom uit laten komen.
    Ik ben nu bijna 21 jaar en dat vind ik ook nog jong maar we zijn er klaar voor, en sorry 16 jaar vind ik echt nog veels te jong.
    Geniet van het jong zijn! :D

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ze zal wel niet meer reageren omdat er zon discussie van gemaakt word

3. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    idd en gelijk heeft ze!

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ja vind ik ook dat ze gelijk heeft, dis ook de reden dat ik hier niet verder meer naar kijk, vind het jmmr dat jullie niet beetje respect hebben voor jonge moeders. natuurlijk moet je niet zo jong aan kinderen beginnen.
    zlf was ik erg jong... maar jullie vinden 16 al jong en blablabla, ik was 14 hoor. en t doet weleens opijn om sommige van jullie te horen zeggen wat jullie ervan vinden. jonge moeders willen net zo goed zijn voor hun kind als oudere moeders, ze zou er zelf voor kiezen en natuurlijk mogen jullie zeggen dat jullie niet slim vinden, maar er zijn meerdere reacties gekomen en die reacties doen sommige pijn.

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee kijk iedereen moet zijn eigen ding doen. en je moet zelf weten wat je doet alleen tuurlijk als je om advies vraagt weet je dat niemand je zal adviseren om een kind te nemen(krijgen) als je 16 bent.

kijk tuurlijk kan je een goede moeder zijn op je 16de of 14de. maar als je de keuze hebt........................................kan je beter wachten tot je er echt klaar voor bent. huissie boompie beesie

groetjes mik

6. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    dat si waar en dat mag gezegt worden, dit heb ik ook gezegt dat ze beter kan wachten, maar er worden meerdere opmerkingen gemaakt die voor een jonge moeder als ik erg pijnlijk kunnen zijn

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    als jij maar weet dat je het goed doet toch laat de rest maar praten. je weet zelf wel dat je een goede moeder bent en word.

rustig aan groetjes mik

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nu alles is wel gezegt, mocht dorien behoefte hebben aan een nieuw topic, mag ze die openen.

Deze zet ik op slot.

Deel Deze Pagina