Nog maar 4 flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ladycake, 29 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo,

Mijn dochter is nu bijna 14 weken en krijgt nog maar 4 flessen. Kan ik nu fruit gaan bijgeven?

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik zou het persoonlijk nog niet doen. Vind haar daar nog een beetje jong voor. Daarbij doen ze op deze leeftijd nog niks met fruit en is het alleen maar voor de smaak/structuur. Het mag nog geen fles vervangen.

Als ze niet tevreden is met 4 flessen, zou ik er een 5de bijgeven.

3. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Ze is wel tevreden, slaapt netjes door tot 7 uur na de fles van 19 uur :-D dus dat is al super-de-luxe.

Het is meer dat ik het idee heb dat ze wel toe is aan iets erbij. Of zal het zijn dat mij dat wel leuk lijkt? :)
    Ze is in ieder geval erg geinteresseerd in ons eten en drinken, wordt mega boos als ze niks krijgt dan haha

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Dat is zeker super de lux!!!

Hahahahaha, denk dat je het zelf leuk vind;).
    Mijn zoontje kwijlt ook alle kanten op als hij ons ziet eten, en doet ook heel gezellig zijn mondje open en smakken/kauwen, maar ja, dat ziet hij ons ook doen. Papegaaien gedrag.
    Hij krijgt niks anders als melk, dus hoe moet hij weten dat wat wij "eten" lekker is?? Precies, niet, is onze eigen interpretatie.

Ik zou zeggen, wacht er nog maar even mee. Het effect (dat je het leuk vind) blijft hetzelfde of je nu begint of nog even 1,5 maand wacht.

Deel Deze Pagina