Klopt het dat de eerste bewegingen echt voelen als 'vlindertjes', 'kriebeltjes' of 'borreltjes'? Ik vermoed namelijk soms al wat (al is het misschien te vroeg), maar dat voelt meer als een heel plaatselijk krampje, of in ieder geval een niet prettig gevoel (alsof iemand aan de binnenkant van je lichaam je knijpt). Herkent iemand een dergelijke sensatie? Het voelt niet als mijn darmen of als bandenpijn (zit ook meer naar boven).
Bij mij voelt het echt als een porretje van binnen uit. Voelt helemaal anders dan mijn darmen die borrelen.
Bij mij voelde het als plopjes, net belletjes die kapit knapten ik voelde het voor t eerst met 16 weekjes. Dus het zou zomaar kunnen
Ik voelde het ook met 16 weken alleen wist ik het toen nog niet zeker.. ik vind het echt als popjes van binnen voelen.. voelde het niet echt kriebelen ofzoiets.. maar inderdaad belletjes die klappen😄
Bij mij voelde t ook al plopjes zeker geen knijp gevoel. Meer het gevoel alsof je zittend in je zwemband tegen de rand van het zwembad botst . Later begon het meer als een porretje aan te voelen en daarna als een stomp/ duwtje. Heb het idee dat mini steeds sterker wordt Ik voelde het ook net iets voor 16 weken maar mijn placenta ligt achter dus dat had daar ook mee te maken mazzeltje van moeder natuur!