spoedvraag luie drinker

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Fleur1, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me nichtje is nu 5 dagen oud en drinkt heel slecht. Door de teweinig kraamhulp hebben ze tot gisteren in het ziekenhuis gelegen en vandaag geen hulp en morgen wel en hopelijk krijgen ze zondag ook nog een paar uur. Ten eerste is dit natuurlijk harstikke krom dat je in totaal thuis 6 uur hulp heb gekregen gelukkig heb ik me paieren en help ik waar ik helpen kan.

Nu hebben we alleen 1 probleem ze drinkt heel erg slecht. Ze slaapt liever dan dat ze drinkt.
    Ze krijt borstvoeding en ze willen het tot zondag de tijd geven is het dan nog niet goed dan stopt ze er mee met pijn in het hard.

Nu doe ik hier me vraag voor de mama's die hun kind ook een luie drinker was en wat hebben jullie eraan gedaan.

Zelf was daan juist zo'n goeie drinker dat ik ze niet kan helpen met hun vraag.

wie kan ons helpen

2. Ilse

Ilse Lactatiekundige

2 apr 2008
    1.552
    0
    0
    Lactatiekundige IBCLC
    Almere
    Sorry voor de late reactie, zelf was ik een paar dagen op pad. Ik begreep van mijn collega dat ze jou vrag prive al wel had beantwoord.

Hoe is het nu met je nichtje?
    Heb je nog vragen naar aanleiding van het antwoord van mijn collega?

Ik hoop op een reactie!

Ilse

Deel Deze Pagina