Nog meer mannen met zwangerschapstrekjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door valien, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Afgelopen weekend zaten mijn man en ik voor de tv, en dan eten we vaak wat chips ofzo.
    Op een gegeven moment kwam ie naast mij zitten met een pot augurk in zijn handen, en hij zat er van de snoepen...Naaah! Normaal eet ie nooit augurk! In de 4 jaar dat ik hem ken ist mij nog nooit opgevallen.
    Meer mannen met ineens andere gewoontes?

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ohjahoor, die van mij lijkt altijd nog meer zwanger dan mij kwa doen. Lekker labiel en vreetbuien. Dan nogniet eens gesproken over zijn extreme vermoeidheid als ik zwanger ben, terwijl ik snachts opsta voor onze eerste. Hij leeft gewoon heel erg mee denk ik. :D

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    mijn man kwam wel best wel aan bij de vorige zwangerschap, omdat ik méér tussendoortjes e.d. at, at hij gezellig mee :p

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hihi mijn man snoept ook meer, natuurlijk omdat ik ook meer snoep. :p

5. tulip

tulip Niet meer actief

haha ja laatst nog een topic over geopend, mijn man heeft nesteldrang. Die had het liefst gehad dat ik met 20 weken alles klaar had staan. Hij weet het geslacht van onze beeb niet dus hij kan zich niet met de was bemoeien;) Hij vond nl dat alles al gewassen moest zijn...heb gezegd dat het zo was, maar ik heb alleen nog maar een donker wasje gedaan haha. De lichte was en de 60 graden met beddegoed en hydrofielen moet allemaal nog. En de boxkleden en boxspeelgoed:D

Ach nu is hij gerust en kan ik alles op het gemakkie doen:p

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn man gaat stiekem met zijn kop inde kast staan chips vreten, dus die snoept niet eens mee met mij die staat gewoon stiekem te snaaien.. Lig afentoe echt in een deuk.
    Zodra ik me dochter in bad doe gaatie snel bij de snoepkast staan snaaien, haha..

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Gekken mannen van ons hihi

8. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Ohw die heb ik dan over het hoofd gezien! Wel los van de augurken zijn er ineens heel veel klusjes in huis gedaan :D. En voor de kerstvakantie heeft hij nog een stuk of wat op zijn programma staan..
    Goed we zijn net op de helft dus van mij maggie :p

9. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Haha nou die van mij is ook al aangekomen! Hij heeft ook ineens last van vermoeidheid (zitten we samen op de bank te klagen en te steunen). Meest opvallende is dat hij is gaan breien!!! Ik zit heel vaak te breien en hij wilde ook iets gaan maken voor ons zoontje, de eerste slofjes zijn al af en hij is er supertrots op haha:) Zit ie dus thuis op de bank na een dag werk in z'n nette pak heel geconcentreerd te breien, echt geen gezicht

10. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Mijne eet nu al meer.. en dan ben ik pas 9 wk!!

11. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

19 dec 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    Geweldig... Hier een man die ook flink meesnaait.
    Een aantal jaar geleden had hij een mooi sixpackje maar daar is de laatste tijd weinig van over.. zijn buik groeit net zo hard als die van mij (al hoop ik stiekem wel een beetje dat dat gaat minderen ;))

12. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

nou die van mij denkt dat hij zelf 9 maanden zwanger is, ik klaag niet omdat het geen zin heeft, maar als hij van de bank op staat. pffffff net zo soepel als een vrouw die 9 maanden zwanger is, eerst zijn rug vast pakken en dan stappen scheef weg lopen hahaha tis hilarisch.

maar wat hem vooral dwars zit ( op zijn manier dan) dat mijn buik groter gaat worden dan die van hem zelf hahah

13. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik zeg wel eens tegen vriendlief dat hij meer last heeft van zijn hormonen dan ik... Hij kan zich zo druk maken om sommige (niet belangrijk zijnde dingen)... En snaaien doet hij inderdaad ook, maar dat heeft dan niet veel met mijn zwangerschap te maken... Dat doet hij altijd al, maar ik heb wel gezegd dat hij dat echt moet minderen als de kleine er eenmaal is... Wel het goede voorbeeld geven...

14. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Hier ook een vriend die aardig mee kan snoepen en soms ook klagen! Mooiste is wel dat we net in de prenatal lopen en eigenlijk maar heel weinig nodig hadden maar hij de hele tijd roep, oh die is leuk, oh kijk zo schattig, dat heeft hij nog niet hè, kunnen we best mee nemen...... Echt hilarisch. Uiteindelijk dus ook met een volle tas weer thuis gekomen.

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    deed mijn man maar meer mee zoals jullie mannen :(

16. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Mijn man is het tegenovergestelde. Ook omdat ik gestopt ben met roken moet ik.oppassen dat ik niet teveel ga snoepen. Dus als ik ook maar één snoepje pak, krijg ik al te horen dat ik wel op moet letten wat ik snoep.
    Ben ik eigenlijk wel blij mee want ik wil niet 20 kg zwaarder worden.
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik 15 kg aangekomen en dat was 3 weken na de bevalling er weer vanaf.
    Wees blij dat de mannen lekker met jullie meedoen.

17. valien

valien Actief lid

19 okt 2012
    107
    0
    0
    Sorry, ik geniet er zeker van, en het verbaas me dat er nog zoveel mannen zijn met zwangerschaps verschijnselen! :-O
    Okay al deze voorbeelden zijn fotowaardig! Als het lukt zet ik m'n man erop als ie weer met een pot augurk naast me komt zitten snoepen :p

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ahh, dat vind ik echt lief. :D

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    haha man man klaagt over vermoeidheid ;) hij is zoooo moe.. hij werkt alleen.. ik werk, ben zwanger, heb nog een zoontje die aandacht vraagt, huishouden, eten koken, hond hahaha

maar hij is zooooooooo moe:D en als ik dan moe ben ben ik gelijk lui lol

oh en hij vreet heel de drop zak in 1 keer leeg hahaha normaal legde die hem weg na een paar dropjes.
    En hij vergeet echt heel veel haha, laatst nog het beleg bij de slager.. dus ik zei al tegen de slager' hij is zwanger, neem het hem niet kwalijk' hahaha

20. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Was ook erg aandoenlijk! Vooral kleertjes kopen vind hij helemaal leuk :D

Deel Deze Pagina