En we kunnen het niet eens worden over DE naam... We zoeken een jongens en meisjes naam, het liefst een Nederlandse naam en omdat we in het buitenland wonen moet ie hier makkelijk uitspreekbaar zijn. Namen die ik leuk vind: Mila, Myla, Macie, Nica, Nora voor een meisje. M'n man vind Sofie en Lisa mooi. Voor een jongen hebben we zover Tyce en Tristan maar we twijfelen er allebei nog aan. Dus alle ideeen zijn welkom! Thanks
Opties jongen: David Dex Levi Noah Oliver Luke Kai Dominic Sam Luca Optie meisjes: Elin Nola Lily Olivia Amélie Jasmine Lauren Amber Sarah Zoë Demi Eva Charlotte Bovengenoemde zijn gewoon wat ideetjes. Ik vind Sofie/Sophie en Mila beide erg mooi!!! Tristan vind ik ook een leuke jongensnaam. Tyce moet ik even aan wennen.
Uit jouw rijtje vind ik alleen Nora een Nederlandse naam. En Sofie en Lisa. Alle drie leuk. Tyce ook echt niks Nederlands aan. Tristan zou ik zelf niet doen...moet toch denken aan Tristan van de schietpartij... Verder geen suggesties...geen flauw idee wat in het buitenland goed uit te spreken is...
Ik.snap je probleem, man en ik konden er voor ons kindje ook maar niet uitkomen ivm verschillende smaken. Uiteindelijk is ons meisje Anne gaan heten! Mila was mijn favoriet, maar vond man niks. Verdere ideetjes: Meike Sanne/Janne Lynn Fenna Tess Elin Liza Britt Saar Jongen: Bram Sven Jort Cas Luuk Jelle
Of de leukste namen op een papiertje schrijven en dan alles door elkaar heen gooien en dan zonder te kijken een papiertje pakken zo wel een x voor de jongens als meisjesnaam
Bedankt voor de reacties, helaas staan er nog geen namen tussen die we nog niet gezien hebben. Onze smaken verschillen teveel dus misschien moeten we maar gewoon 'n papiertje trekken En Tristan van de schietpartij? Dat hebben we niet meegekregen dus geen idee wie dat is. Andere ideeen nog altijd welkom!
Felicia Faye Zara Zaria Zoë Vaya Vera Elena Emmalin Emilie/ Emily Noémi Nova Erin Eloise Tyler Troy Bran / Brandon Dean James Ralph Luca
Sofie, Lisa en Tristan lijken mij het makkelijkst in het buitenland. Andere ideetjes: Amy, Stella, Tessa, Olivia, Emma, Isabel Lucas, Leo, Daniel, Michael