Hi dames, Ik zit nu in de 17e week en sinds gister weten we dat het een jongetje wordt! Aangezien ik over alles altijd 3 keer na wil denken begin ik alvast maar met namen uitkiezen. Dit is mijn eerste lijstje. Welke is jullie favoriet? We kiezen in ieder geval voor een naam met maximaal 2 lettergrepen want de achternaam is al best lang. Tips zijn hartstikke welkom! Luca Lukas/Lucas Milan Aron/Aaron Ik zag later dat ik nog 2 vergeten ben! Naud Fedde
Ik vind Lucas en Luca erg leuk, moeilijk tussen die 2 namen te kiezen haha Milan komt hier heel veel voor, maar de naam is niet lelijk Aaron is niet mijn smaak. Andere ideeën Jake Ravi Cas Jack Levi/Lev Jax
Luca en Milan!! (Lukas vind ik daarentegen juist helemaal niks terwijl het maar een letter verschilt met Luca.) Luca wordt de tweede naam van ons kindje
Lucas vind ik een prachtige naam, maar jammer dat deze zo ongelofelijk veel voorkomt op het moment. Milan vind ik een prototype modenaam. Aaron vind ik wel leuk en origineel. De rest heb ik niet echt een menig over, niet mooi en niet lelijk.
Hm.. lastig, vind er meerdere leuk! Ik vind Luca leuk, maar die is momenteel heel populair. Noud en Fedde komen minder vaak voor.. Fedde hoor ik echt niet veel, dus daar zou ik dan voor gaan
Ik vind Aaron mooi. Misschien nog: -Silas -Midas -Milad -Jonas -Jerre/Yerre -Fern -Ferron -Deon -Yaron -Ramon -Milo -Nilo -Fabian -Kian -Rowan/Roan
Lukas/Lucas en Aron/Aaron vind ik erg leuk! Milan vind ik niet echt een naam voor een mens/man (wel van een voetbalclub ) en Luca vind ik onaf en meer een stad. Naud vind ik leuk, maar ik zou het als Noud schrijven. En in plaats van Fedde (wat ik wat lomp vind klinken) zou ik eerder gaan voor Ferre. Ik moest bij je namen nog aan Casper/Kasper denken, misschien is dat nog een optie?