Man lief en ik zitten totaal niet op 1 lijn , namen die ik mooi vind vnd hij niet mooi en namen die hij mooi vind die vind ik niet mooi wat vinden jullie van deze meiden Yaranamen Siara / Lana / Fenna / Siënna / Selina / Ivana / Jaleesa / Angelina Lynn / Jayda / Yara zo totaal verschillend
Lynn en Yara vind ik wel leuk. Lana en Fenna ook nog wel. Lynn en Fenna komen wel erg vaak voor maar dat is maar net of je dat storend vindt. De rest is totaal niet mijn smaak.
Superleuk: jada Heel leuk: yara, selena, sienna Totaal niet leuk: fenna, lana, ivana Niet mijn smaak maar niet lelijk: jaleesa, siara, angelina. Neutraal: lynn Ik ben wel benieuwd aan wiens kant ik sta😉
Lynn & eventueel Yara vind ik wel redelijk. Fenne in plaats van Fenna vind ik erg leuk, Fenna niet. Lana vind ik leuk maar ik kan het niet loslaten dat er achterstevoren iets staat wat ik niet wil associëren met een kind De rest is niet mijn smaak, dus mijn voorkeur ligt bij Lynn.
Fenne, Lana, Yara en Lynn vind ik wel leuk. De andere namen ken ik uit de achterbuurten en ik zou zelf mijn kinderen niet zo'n associatie op willen leggen.
Lynn vind ik heel leuk! Fenne ipv fenna ook leuk! Yara ook leuk Lana en Jayda niet mijn smaak maar zijn geen lelijke namen Selina / Ivana / Jaleesa / Angelina Vind ik allemaal vreselijke namen Ben benieuwd aan wie zijn kant ik sta haha
Degene die het onderste lijstje leuk vind kwa namen vind ik ook het leukste. Lynn en Yara vind ik leuk. Oud collega heeft een dochter Yara Lynn (Lynn 2e naam) en vind dat ook een leuke combi.
Yara, fenna, Lara of Lynn. Waarvan ik Lynn de leukste vind. De rest heeft, en excuses want wil niemand tegen het hoofd stoten, een hoger achterbuurt gehalte namelijk. Sienna vond ik altijd een mooie naam wat paste bij een mooie modebewuste vrouw(Sienna miller) Helaas is dat ook een achterbuurt naam geworden en is hij daardoor dus van mijn lijstje gegaan.
Lana, Fenna, Lynn en Yara vind ik allemaal wel oke, al zullen ze alle vier niet mijn keuze zijn. De anderen namen vind ik echt niks en heb daar ook direct een beeld bij.
Op volgorde.. nummer één natuurlijk het leukst! 1. Yara 2. Lana 3. Jayda 4. Siënna 5. Lynn 6. Fenna 7. Siara 8. Jaleesa 9. Selina 10. Angelina 11. Ivana
Jaleesa is echt heel erg 😱 Ik vind het allemaal nogal ordi, maar als het moet, doe dan maar Fenna.
ik zelf vind Lynn en yara erg leuk ookal vraag ik me af of er bij lynn niet nog iets voor moet Ken kindje dat heet Jeslynn en een kindje dat heet Jaylinn Mijn man vind de naam Dewi erg leuk Demi vind hij ook erg leuk maar is dit niet geweest zeg maar niet verkeer bedoeld. OOk vind hij de naam fenna en Siënna leuk
Okay, beetje vreemde vraag misschien maar je bent al vier jaar op zoek naar namen, opent alleen topics over namen en namen van vriendinnen en dergelijke. Waarom? On topic; Lana, Lynn of Yara. De rest is niet mijn smaak.