Nog maar 5 weken zwanger maar pffff... Mijn rug!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Groovy87, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wie kent dit?
    Het is vooral aan het einde van de dag en als ik savonds in bed lig. Maar wat een vervelend en zeurderig gevoel zeg! Altijd als ik ongesteld ben heb ik wel wat rugpijn, maar dit voelt heel anders. Het zit heel laag in mijn rug en trekt een beetje naar mijn billen toe zeg maar... Hebben jullie hier ook last van??

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ja ik ook! Mijn linkerbil vooral, voelde echt als spierpijn.. Telkens als ik ging zitten dan hadk zo'n pijn! Aldus vk beknelde spier/zenuw door de groei en verweking van alles. Bij mij was het net 2 weken weer over..
    En ik had het toen ik 9 weken zwanger was..

3. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik ben morgen pas 5 weken zwanger, vandaar mijn onzekerheid ook! Verder heb ik namelijk echt geen kwalen, dus dan ga ik twijfelen of het allemaal wel goed is enzo....

4. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Heel herkenbaar!
    Ik heb het ook.
    Vooral na een drukke dag met de kids en het huishouden,dan ga ik het in de avond echt flink voelen en soms schiet het er ineens in.
    Dat doet pijn!!!
    Lag leve hormoontjes haha

5. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Hier nog eentje! Voordat ik zwanger raakte had ik af en toe al last van mijn onderste wervels en nu... Oeffff...

Bij mij helpt een warme douche en rustig een stukje wandelen. Zo blijft alles toch nog een beetje soepel.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    En je moet nog wel 35wk,bereid je maar voor;) hahaha

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wat vervelend dat je daar nu al last van hebt zeg.
    Hoop dat het in ieder geval snel weg gaat en je dit niet de hele zwangerschap blijft houden!

8. Nino

Nino Bekend lid

1 feb 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hier ook lage rugpijn al bijna een wekenlang van, dus ook toen ik nog niet eiste dat ik zwanger was. Vooral rechts in t kuiltje uitstralend naar m'n bil en zelfs m'n been.
    Denk gewoon dat je lichaam even moet wennen. Je darmen zijn aan het schuiven en je baarmoeder al een beetje aan het oprekken.

9. hammelientje

hammelientje Actief lid

3 jan 2011
    221
    0
    0
    katwijk aan zee
    Hier ook weer rugpijn en ben pas iets meer dan 4 weken! Had het bij mijn vorige zwangerschap ook en ben toen met 11 weken al nog maar een paar uur gaan werken!
    Heb toen ook bij fysio gelopen, maar mijn zenuwen zaten vanaf het begin klem! Toen mijn water brak met 32 weken had ik ook geen rugpijn meer!
    heb nu ook nog een kleintje van bijna 14 maanden lopen wat ook het nodige energie vraagt, dus hoop niet zo snel in de ziektewet te belanden al ben ik bang dat dat wel gebeurd:(

Deel Deze Pagina