Zoals de titel al vermeld, we hebben nog ongeveer 6 weekjes te gaan. We weten niet wat het geslacht is maar een meisjes naam hadden we zo. Eentje om verliefd op te worden!!! Maar helaas is dit met een jongensnaam een ander verhaal. We komen er niet uit. We zijn op zoek naar een naam die ons dat zelfde verliefde gevoel geeft. Eentje waarvan we zeggen, dat is hem. Helaas tot op heden nog aan het twijfelen. Oooooh die hormonen!!!!! De volgende namen staan op ons lijstje: Tijn Jesse Leff / Lef Jari Ties Finn Lenn Een aantal namen staan in de top 20 en eigenlijk vind ik ze daarom bvb niet geschikt. Ben bang dat mijn zoon (mocht t een jongen worden) dan bvb bij nog 3 Jesse's in de klas zit. Zelf vindt ik Leff/Lef een mooie naam maar kies ik dan bvb voor 1 of 2 f's. En is dat dan niet raar als ie later 'groot' is. Oke dames, gooi jullie meningen er maar op los of kom met suggesties, ik heb jullie hulp hard nodig!!!
uit jullie rijtje vind ik alleen Finn echt de wauw factor voor MIJ hebben. Jari vind ik een homo naam. (ik heb niks tegen homo's !!!) Lef doet me aan bier denken --> Leffe dus vind ik ook niet zo. Tijn prima naam! Jesse tsja geen verkeerde naam maar niet mijn smaak. Hou bijv. ook niet van jelle, Jelthe, Jinthe dat soort namen. Ties opzich ook prima Lenn mwa
Als je het wauw-effect hebt bij een naam uit de top 10 of 20.. dan zou ik toch voor die naam gaan. Ik heb het als kind nooit erg gevonden dat er naamgenoten in de klas zaten, misschien werkt dat voor mij erg mee. Lev, dus met een V niet mooier? maakt het meer een naam vind ik. Verder vind ik het prachtige namen op Ties en Jari na. Tijn is denk ik wel mijn favoriet, stoer! Lev zou ik ook erg stoer vinden en speciaal. Je hoort het niet vaak. Succes met kiezen!
Finn en Tijn vind ik mooi! Misschien vind je Stijn, Rens, Luuk, Luca, Xavi, Ravi, Quin, Jens, Siem, Teun, Hidde, Lars, Max, Senn, Roan, Mika, Timo, Toby, Cody, Sten of Mats iets?
Lenn en Finn vind ik leuk. Maar als je niet te populair wilt dan valt Finn af misschien? Al ben ik van mening dat je een naam leuk vind, populair of niet. Wij hebben voor onze dochter ook een top 20 naam gekozen, maar hier in de omgeving hoor je m dus nooit, scheelt dus ook per provincie. Lef(f) zou ik ook als Lev schrijven. Misschien: Raf(f), Quinn, Brent, Mika, Senn, Mick
Alleen Finn vind ik mooi. Tijn en Jesse zijn te standaard en Lef(f) vind ik geen naam. Jari is wel aardig maar dat doet me aan die mafkees uit Gooische Vrouwen denken. Ties is mijn smaak niet. Lenn is oké.