Ben net terug van een 4d echo alleen heb een flinke placenta en kleine ligt met de neus erin dus helaas ze heeft hem wel gemeten en hij heeft nu een gewicht van 2661 gram.. Wie had dit ook en wat was het gewicht bij de g eboorte??
is niet echt een kleintje normaal zijn ze met die termijn ongeveer een 2400 gram. met 38 weken zijn ze gemiddeld 3100 gram maar dat zal dan denk ik iets groter zijn een 3200 ongeveer
Hier met 33+5 een groeiecho gehad en toen woog onze kleine zo'n 2500 gr. Op basis van de metingen was hij toen al 34+5. Volgende week de 2e groeiecho. De echoscopist heeft nu al een aantal keer tegen ons gezegd dat dit een flinke 7 ponder of een 8 ponder gaat worden als hij blijft zitten tot 40 weken..
Ik heb met 33+6 weken een groeiecho gehad in het ziekenhuis en toen werd de kleine geschat op 2600-2700 gram al.. Met de geboorte was hij 4165 gram!
Daar ben ik ook heel benieuwd naar inderdaad! Vorige week hadden wij een groeiecho (35 weken) en toen woog de baby 2698 gram, vergelijkbaar met 35+5. Over een paar weken kan ik je laten weten wat het gewicht bij de geboorte is
Hier met 36 weken nog een echo gehad.. Ons kleintje zou toen al tegen de 3 kilo zitten.. Nou, ik hield mijn hart vast.. Ze werd geboren = nog geen 2900 gram! En ze is geboren in de 39e week.. Ik weet niet of het nog uitmaakt dat ik kilometers heb gelopen de weken voor de bevalling, maar ik vond het nogal een verschil! Poppetje was overigens wel kerngezond en heeft nooit ergens last van gehad. Groetjes!
mijn zoontje werd met 35 weken geboren en woog 1900 gram, dat was wel wat te licht (maar nu is het een spekkie en merk je er niks meer van
Ze schatte Jayden op 2,5 kilo max, ook door dat mn buik niet zo groot was. Toch kwam er een bink uit van 4240 gram. dus ik zou er niet zo vanuit gaan, het verschilt nogal.
Mijn dochter was met 35 weken 2700 Gr. Bij de geboorte 3620gr. Is geboren met 40,5 weken. Echoscopiste zei dat ze nog 100gr per week ongeveer zou bij komen.