Welkom biccy, Heb even het lijstje opgespeurt.... lees/schrijf gezellig mee, weet niet zeker of je datum klopt, wijzig hem anders maar even. Mag ik vragen waar je zit, als ik het goed heb begrepen niet in Nederland wel? Hier zit ik ook al bijna gebonden aan een datum... op de 12e komen mn schoonouders uit italie 3 dagen hopen natuurlijk op een beebje. Maak je niet druk, elke groote beeb komt er uit, je krijgt z on oerkrach, dat lukt je echt wel!! Eltime ?? Brigit 5 maart ?? robijntje 9 maart jongen Biancje 10 maart ?? Friesemeid 10 maart Jongen Sill 12 maart Jongen Veerpeer 12 maart ?? Biccy 14 maart Jongen Nina76 15 maart ?? Schaapje84 16 maartJongen JBM1985 16 maart ?? Caithlin79 19 maart Meisje ElletjJo 23 maart Meisje
Eltime... is er misschien al een beebje? Weet je de datum eigenlijk al? Friesemeid, sill, JBM en elletjejo??? Alles oke bij jullie?? Lang niets meer gehoord... of ligt het nu aan mij en ben ik een echte kletskaus....
@Schaapje; Ja datum klopt, 14 maart Ik zit in Ierland. Mijn moeder komt een paar dagen voor de datum aan en blijft bijna 3 weken. Ik hoop ergens dat de beeb wat eerder is, want er mag er in het zh maar 1 bij zijn en dat is mijn man! Lijkt me niks voor mn moeder om of op de gang in het zh te zitten, of hier thuis te zitten wachten. Dus als beebje eerder komt, dan hebben we dat (logistieke) probleem ook niet. (zh is hier nogal een endje bij vandaan haha) Tja, eruit komt ie wel, maar ik ga me dan een beetje druk maken over klem zitten of zuurstof te kort ofzo. Er word nu gedacht dat ik waarschijnlijk een ks krijg, maar ja, dat is afwachten. Van mij mag ie komen hoor, hij loopt voor dus hij is af Gisteren grapte de dokter nog dat ik maar hete curries moet eten, terwijl ik de heuvel op en af loop hahaha
Wat leuk in ierland, ik ken wel een vriendin uit ierland, ze is pas getrouwd met een nederlandse jongen (bruiloft in ierland) maar ze wonen al heel wat jaren in de USA. Mijn man is Italiaans, maar we wonen in Nederland. In Italie is er ook een heel ander beleid wat betreft de zwangerschap, en loopt elke vrouw zwanger of niet bij een GYN, zo hebben wij heel veel verschillende nationaliteiten op ons bedrijf, en ze kijken me allemaal aan alsof ik gestoord ben om thuis te bevallen en geen pijnbestrijding te hebben..... in Nederland is het toch anders. Hopen maar dat je beebje eerder komt, bij de eerste heb ik een stuk verse ananas gegeten en de ochtend er op braken mn vliezen, het valt te proberen.....
Hi, Hier ook alles goed. Vanmiddag naar zkhs geweest ivm liggingsecho. Verloskundige dacht vorige week dat Baby nog niet voldoende was ingedaald en daarnaast was suikergehalte te hoog, dus ook een GTT test gehad. Uiteindelijk blijkt alles goed te zijn, suikergehalte was in nuchtere toestand prima, na glucosedrankje wat hoger dan normaal, maar niet verontrustend. Baby lag goed maar inderdaad nog niet ingedaald, maar kan nog komen. Verder zag gynaecoloog geen belemmeringen bij de uitgang. Naar verwachting zal het geen groot kindje zijn, maar wel gemiddeld (nu zo'n 2600 gram, naar verwachting aan het einde rond de 3200 gram). Ben dus helemaal happy! Morgen wederom naar verloskundige op controle en daarnaast de bevindingen van vandaag bespreken.
dat is altijd mooi nieuws, mag jou beebje nog heel even blijven zitten kun je er nog lekker van genieten. Dames, ik zou jullie willen vragen, als jullie het leuk vinden mee te denken voor een naam voor het veulen (is er nog niet dus weet nog niet of het een jongetje of meisje wordt) maar in ieder geval moet de naam beginnen met de letter G (is de jaargang van 2011) de moeder heet Little Dream en de vader heet Arizona.... Leef jullie er op los, de naam moet wel een klein beetje leuk zijn voor straks als ze in de sport gaan (wedstrijdnaam) leef jullie uit..... Dit zijn eerdere veulens de gedoopt zijn door ons: Diva , Decicion, Elektra, Cappucino (leek hij ook echt op met zn kleuren)
Ginger voor een meisje of Gío voor een jongen? Of (afhankelijk van de kleur van het veulen) iets met Golden (Sun?)... Goddess, Galaxy. Pffft moeilijk hoor, een naam verzinnen.
ginger en godess vind ik wel wat, denk alleen dat t n donkerbruine wordt pa en ma zijn dat ook. is ook best lastig, moet zeggen voor beide beebjes bij ons waren we er in 2 min uit.
Zoo... heb eindelijk m'n buikfoto op de laptop gezet. Dus bij deze, was van vorige week dus ruim 35 weken.
Als ik persoonlijk tussen Ginger of Goddess mag kiezen, kies ik Ginger. Maar inderdaad, NAMEN!! Hahaha, gelukkig waren ook wij het qua naam voor ons kindje snel eens. @Caitlin: mooie buik en een superleuk jurkje! Lekker fleurig.
hihi, hier ook de kids namen waren we echt zo uit, echt niet gelogen 2 min of misschien wel 1 beide meteen eens, dat is in ieder geval wel handig, voor een veulen.... tja.... hij is er nog steeds niet, ben gisteravond maar om 23.00 naar bed gegaan, Lisa lag er al in om 17.15 zonder eten/drinken wilde ze niet, lekker met een zetpil neusspray, hoestsiroop en wat dampho, had er op gerekend dat ze s nachts nog wel wakker zou worden, heeft ze tot vanmorgen 7.00 geslapen in ieder geval heb ik meer geslapen dan gister, om 16.30 ging het geboortealarm af.... helaas weer vals alarm, manlief slaapt al 2 dagen op de bank, we willen lisa niet wakker maken van het alarm, hoorde het beneden af gaan, dus heb al tegen hem gezegd, jij ook vanavond lekker het bed in, als het alarm gaat hoor ik het toch en de camera kan ook boven. Vanaf half 5 maar op de bank gebleven tot 7.00 was ons meisje wakker, ik was echt zo kapot en beroerd dat manlief tot 9.00 binnen is gebleven zodat ik nog heel even iets kon slapen. Nu al weer een stuk beter. Vanavond ook lekker op tijd naar bed, morgen wil ik nog een beetje poetsen en dan zaterdag nog flink wat boodschappen doen. @caithlin, mooie buik, lijkt al alsof hij best laag zit. @ rest, alle oke???
@ schaapje: Hier alles goed hoor, behalve mijn vermoeitheid dan, vandaar mijn afwezigheid! Haha sorry hoor, maar lees elke dag wel even mee hoor! Slaap nu ook veel overdag, gelukkig helpt dat. Maar blijf nog steeds voor mijn gevoel die zombie die lichamelijk aanwezig is maar geestelijk slaapt. Hier weinig inspanning in huis dus. Voor jouw respect hoor, de drukte, met je kleine meid en een veulen op komst, die toch niet liever eerder wil komen!!! Balen! Zie ook dat er nog niemand bevallen is, althans nog niets gepost heeft daarover. Spannend! Mooie buikjes ook dames, ik ben echt heel erg, ik heb gewoon heel weinig buik foto's. Ga van de week ff manlief aankijken. Wil die kleine later wel laten zien, kijk daar zat je nog warm in mama's buik! Ohja en Ginger is een leuke naam, verder kan ik niet zo snel iets bedenken.
leuk weer wat te horen, hier nu ook ff op de bank zitten en zo gaan liggen. Dat veulen moet er uit vannacht.... heb het gevoel dat ik er zelf namelijk op wacht voordat ik zelf klaar ben.... in ieder geval is ze nog onrustiger dan gister, dat is goed nieuws. Die foto's, zijn ook maar de enigste die ik heb, bij Lisa had ik er zelfs nog minder. Rust maart lekker uit, heb wel een idee dat er al best een beebje bij iemand kan zijn.... we horen het vanzelf wel.
Nou, hier vandaag aan de grote schoonmaak geweest. Niet dat het nodig was, maar ja, nesteldrang he? Voor de rest heb ik eigenlijk alle voortekenen voor een naderende bevalling, behalve dan dat er niks gebeurd verder haha We wachten rustig af. Kan nu haast niet meer lopen, de beeb ligt echt heel erg laag en kan niet lager, dus lopen is al een crime, maar na mijn schoonmaak woede doen mijn heupen en bekken nou echt onwijs zeer. Dus, lekker kopje decaf en maar een beetje tv staren nu tot ik moet koken. Hoe'st met de rest?
@ schaapje: spannend nu weer! Nou hopen dat veulentje vannacht geboren wordt, vindt Ginger ook een leuke naam of Gaya ofzo? Nouja misschien zijn jullie er al uit! Kan me voorstellen dat dat een fijn gevoel zou zijn voor jezelf ook als dit achter de rug is.. ga voor jullie duimen iniedergeval @ biccy: dan inderdaad nu ff lekker rustig aan doen! Spannend dat je alle voortekenen al hebt! Hier staat het bed nu eindelijk omhoog, JEEJ, heeft mn paps gister en vandaag speciaal een frame voor gemaakt. Heerlijk om niet meer zo te hoeven ploeteren om eruit te komen. Hier volgens mij nog steeds de kleine niet ingedaald mn buik wordt nog constant alle kanten op geschopt haha. Nouja, ook hier maar rustig afwachten hoe het verder zal gaan. Iedereen weer een goede nacht gewenst!
wat lief van je pa om dat te maken, echt zoveel fijner. Kzit weer voor die rotcamera, ga zo naar bed, ze is gewoon heel de avond al veel te rustig en relaxed, in tegenstelling tot mijn buik, die is best van streek en heb soms flink wat buikpijn. Hier voel ik de kleine ook echt nog heel duidelijk, mn buik schuift alle kanten uit, toch ligt ie hier al vast in het bekken, hoeft dus niet te betekenen dat hij nog niet verder is gezakt. moet mezelf echt dwingen al ben ik zo kapot moe om te gaan slapen, voel mn keel wat opzetten en mn neus gaat dicht zitten, komt denk ik ook omdat ik zo moe ben. Vandaag nog een leuk kado van oma gekregen, nou ja, Lisa van oma, ze belde of ik vanmorgen wat op kon halen voor lisa, had ze op marktpaats gekocht, een mooi speeltoestel voor in de tuin van little tikes, echt heel leuk met glijbaantje, lisa is er heel blij mee!! Rol nu maar door naar boven! iedereen slaap lekker en hopen op een beebje!! Geloof dat de meeste nu ook bijna 37w zijn of er over zijn.
@schaapje: Nog steeds geen veulen in zicht? Hopelijk heb je toch een beetje kunnen slapen. Hier hebben we hard gewerkt aan het geboortebord, het is bijna klaar. Zo fijn! Daarnaast kwam gisteren de proefdruk binnen van de geboortekaartjes. Ook al helemaal geweldig. Ben dus helemaal happy! Fijne dag allemaal!
hey meiden, het gaat goed hier, alleen zijn vanmorgen waarschijnlijk de vliezen gebroken vanmorgen om ong. kwart over 9 vloelde ik wat vloeien en heb gekeken mijn hele inlegkruisje was kletsnat maar weer wat schoons aangedaan en even later weer ik kijken en toen zat er wat bloed bij hebben de vlos gebeld en is gekomen en even gekeken en zij dacht dat het wel vruchtwater was toen even gevoeld hoe hij lag en ze kon het hoofdje niet meer voelen dus ze dacht dat hij al aardig was ingedaald. het hartje even gehoord was goed. dus ben beniewd hoe het vandaag gaat heb nu wel harde buiken maar verder nog niks. ben nu ook nog maar 38 wk was bij de eerste was dat ook zo. hoop dat het met jullie alles goed gaat. hou jullie op de hoogte. fijne dag allemaal liefs friesemeid
Hey friese meid, Ooooo wat spannend!!! Wens je heel veel succes met de bevalling en op naar een prachtige baby.
ohhhhh friese meid, wat spannend!! Zul jij dan het spits afbijten??? (of misschien heeft een van de afwezige dames dit al gedaan) Mocht het echt zo ver zijn, heel veel succes en sterkte! Nina, heb iets meer geslapen, maar nee, nog steeds geen veulentje, zie het al helemaal voor me, manlief moet straks tussen ons twee op en neer rennen..... Ben nu wel erg moe, hebben alle boodschappen net ingeslagen, samen, wil morgen nog een paar kleine dingentjes doen, en dan ben ik echt voor mn gevoel helemaal klaar, ga ik morgenavond dat stuk verse ananas eten!!!! Wie weet!!! Fijne avond!!