Nog maar 6 weken.. Dubbel gevoel..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sill, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hey sil,

Was je een beetje grieperig geweest? Het heerst wel weer een beetje, het is wel fijn dat je dan lekker kunt rusten.

Hier voel ik me helemaal bescheten... maarj ja, dat is eigen schuld. Gister was onze hulp vrij en heb ik van 8.30 tot 17.00 op stal gewerkt... ja kweet het stom natuurlijk, Lisa vanmorgen al om 6.00 voor het eerst gehoord. Maar ja, nu heb ik wel het gevoel dat ik daar ook "alles achter me kan laten" dat de kleine rustig kan komen, zal de nesteldrang zijn.

Heb slecht geslapen, dacht zelfs dat mn vliezen gescheurd waren, misschien was ik het aan het dromen, weet het het, maar het sorry voor de taal, voelde zo nat aan, zal wel de afscheiding zijn en ik had het warm heel de tijd.

Nou ja, vandaag doen we dus ook echt niets, heb ook helemaal geen zin, misschien een stukje wandelen, verder echt niets, en kan al niet wachten totdat Lisa gaat slapen vanmiddag...

Met de kleine uk gaat alles goed! Moet de 22e weer naar de vlos.

Allemaal een fijne dag gewenst!!!!

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Is iemand trouwens al de slijmprop verloren???
    (hier nog niet hoor)

3. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Hee schaapje,

Niet slim om zo hard te werken! Daar zul je denk ik nog lang last van hebben.. Foei! ;)

Laten we het hopen dat je gebroken vliezen een droom was, anders maar even goed in de gaten houden.. Ik heb mijn slijmprop nog niet verloren.. Wel heb ik continue zeurende kramp in mijn bovenbenen, met pieken en dalen. Heb nu mijn voeteneind omhoog gedaan, dus slaap 's nachts al beter..

Moet nu naar de vlos, even een liggingsecho. Maar vriendlief is ziek, dus ga aan de wandel...

Kusss

4. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Kweet het, god straft onmiddelijk..... maar ja, nu ben ik daar in ieder geval ook klaar.

Hoe was het bij de vlos? Ligt de kleine goed? Met die kramp in de bovenbenen kan een lekkere massage wel helpen.

Hier ben ik net wakker, Lisa heeft heerlijk van half 1 tot kwart over 4 geslapen, ikzelf viel best snel in slaap, alleen vanaf n uur of half 4 niet echt meer, voel me wel ietsjes beter, morgen zal het wel weer over zijn, mits ik vannacht goed kan slapen, weet niet of het er aan ligt, maar ik heb het bedzeitje er sinds 2 nachten onder en slaap zo enorm slecht, blijf aan het draaien wordt zo zweterig wakker, zelfs mn man zei het vanochtend.......

Na zn biertje, gisteravond komt hij de woonkamer binnen en zegt... niet lachen.... komt hij met een biertje aanlopen, de laatste keer dat ik dat gezien heb is tijdens onze bruiloft... 4 jaar geleden, zag wel erg leuk uit, zo kon hij misschien wat beter slapen.... misschien heeft hij ook wel last van de hormonen;)

de rest allemaal nog een fijne dag!!!

Wie zit er trouwens nu al op de 37 weken? Die kunnen voor mij niet snel genoeg komen!!!

5. friesemeid

13 jul 2010
    37
    0
    0
    NULL
    friesland
    hoi meiden,

ben een paar dagen niet geweest heb alles weer even bij gelezen
    maar ik zie dat het bij iedereen wel wat door scharrelt.
    mooi om te lezen.

sill: gelukkig ben je weer opgeknapt er is niks aan om ziek te zijn.

schaapje84: dat je het nog zo vol houdt om een hele dag op de been
    te zijn ik zou het niet volhouden.
    maar dan zit het je ook niet meer achter en is het maar gebeurt.
    en kun je nu lekker uitrusten.

bij gaat het ook zijn gangetje krijg wel meer last van mijn rug
    en mijn liezen doen ook pijn bij het lopen kan wel voelen dat
    het allemaal wat minder wordt.
    maar vandaag nog 4 wk het schiet op ben er ook wel klaar voor
    moet ik zeggen.
    maar mijn slijmprop zit er nog steeds.
    en mijn kereltje is nog wel lekker druk hij heeft het nog wel naar zijn zin in de buik.

liefs friesemeid

6. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Bij de vlos was het prima. Meneer is nog niet ingedaald, mocht hij volgende week nog niet ingedaald zijn.. Moet ik naar de gyn. - toch om even te checken.. Aangezien het mijn eerste zwangerschap is en ze weten niet hoe mijn bekken in elkaar zitten.. Ben benieuwd.. ;)

Die krampen kan ik helaas niet zelf wegmasseren en vriendlief is doodziek.. Ik hoop dat hij het van mij heeft, omdat ik van de week beroerd was maar niet heeft doorgezet, maar het kan ook zo zijn dat ik het nog krijg.. Let's hope not! Nu met de griep rondlopen, lijkt me vreselijk!

Dat zeiltje heb ik er 1 nacht onder gehad en meteen weggehaald, vreselijk! Helemaal zweten en dat gekraak, bah.. Ik doe het alleen de laatste week nog denk ik, maar daarvoor niet.. Jammer dan, dan laat ik de matrassen wel schoonmaken en draai ik hem op!

Lekker dat jij en Lisa even goed hebben kunnen slapen.. Je kleine meid gaat het binnenkort ook wat drukker hebben, al dat bezoek en een kleine baby die huilt en aandacht nodig heeft.. Nu maar hopen dat ze niet jaloers word.. Zal wel meevallen toch? ;)

Waarschijnlijk heeft jou man ook de kriebels hoor, lekkere zenuwen om zijn kleintje te kunnen ontmoeten! Zodra ik ook maar een kreun geef, kijkt mijn vriend me gelijk aan en vraagt wat er is.. en of de kleine al komt.. haha.. Hij kan ook niet wachten hoor.. Wel lief! Zolang hij de laatste weken maar niet elke dag gaat vragen of hij al in aantocht is.. dan plak ik zijn mond dicht :p

Ik denk dat de 37 weken nog in Februari valt, dat de meiden in een andere topic zitten.. Ik vind het trouwens wel stiller worden hier..

Zijn jullie allemaal spontaan bevallen? :D hehe..

Fijne avond!!

7. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Hee friesemeid! Leuk dat je er weer bent.. Je heb van die dagen dat je het drukker heb als normaal natuurlijk ;)

Rug en bekkenpijn blijft toch 'normaal' .. zo op het einde van de zwangerschap.. Ik heb vannacht met mijn benen omhoog geslapen, voeteneind op de hoogste stand.. En had vanochtend niet zo'n last van mijn benen en bekken! Misschien een idee? Of bij mij straalt het gewoon uit naar elkaar toe, durf het niet te zeggen..

Nog even volhouden! :D:D

xxx

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    @Sill, je kan waterdichte moltons halen bij de Hema of de Kwantum. Zijn niet eens zo duur en slapen een heel stuk beter dan die zweet- en kraakzeiltjes die in je kraampakket zitten!
    Ik heb ze al in huis omdat m'n dochters ze ook in bed hebben, dus jat er binnenkort even 1 van hen ;)

9. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hey hey,

@ friesemeid, weet ook niet hoe ik het doe, maar wel dat ik pas echt rust heb zodra ik alles gedaan heb wat ik moet doen, zit in mn genen....

@ sill, klopt ja, een massage alleen is niet alles, hopen dat vriend snel beter wordt en je niet aan zal steken. Leuk he als ze er zo bezorgd om zijn, kan wel merken dat het nu nog wat minder is met manlief, maar dit zal wel omdat we het al eens mee hebben gemaakt en nog niet dichtbij genoeg is.
    Over 2 dagen zit hier trouwens de eerste 37w dame tussen, als we er dan nog 21 dagen bij tellen komen we toch in maart uit.
    De spanning zal toch wel zo langzamerhand komen. Het is inderdaad stiller geworden hier, of misschien kletsen wij teveel..;);)

Lisa zal denk ik niet jaloers zijn, is ze ook nog iets te jong voor, ze zal het nog niet allemaal berijpen, denk dat ze het echt heel erg leuk vind, ze geeft lieve kusjes op mijn buik, en begint me nu overal in na te doen, poetsen ect, dus straks kan ze alles na doen wat we met de baby doen, doen we allemaal samen. We hebben iets leuks gekocht voor haar wat zei krijgt "van de baby"
    Het bezoek zal heerlijk zijn, kunnen die lekker even met lisa bezig zijn, maar deze keer hebben we wel een rusttijd op het kaartje staan van 13.00-16.00 omdat lisa dan ook slaapt, kunnen we allemaal rusten, hadden we de eerste keer niet, maar vind ik nu wel belangrijk. Als we net z on kleintje als lisa krijgen, dan zal alles goed komen en eerlijk gezegd kan ik me er ook echt niet druk over maken, lisa huilde eigenlijk nooit was erg gemakkelijk, maar... het kan natuurlijk ook helemaal andersom, je weet het nooit, het scheelt wel enorm dat we beide heel erg ontspannen en rustig hierom zijn, dit voelt een kleintje natuurlijk ook heel erg.

@caithlin, ga meteen eens checken of ze er nog hebben bij de hema, en anders ruk ik hem er ook uit. Dit is dus echt niets, maar er liggen erg goede matrassen op ons bed, dit zou zonde zijn, we hebben ze ooit eens van oma gekregen.

pfff weer een heel verhaal..... heeft de rest weer wat bij te lezen, al is het allemaal niet heel erg veel spannends...

Slijmprop verloor ik bij lisa trouwens 2 weken voor de bevalling... hij mag nu dus wel komen van mij...;);)

10. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik ben een paar dagen verder als jou en bij mij is hij ook nog niet ingedaald. volgens de gyneacoloog gaf dat niet en kon hij nog steeds indalen, dit is ook mijn eerste zwangerschap.

mijn vriend is net zo, ik hoef maar een verkeerd geluid te maken en hij kijkt me al vragend aan en als ik niet reageer pakt hij zo de telefoon:D

de slijmprop heb ik ook nog niet verloren, maar goed dat kan ook nog makkelijk.

11. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0

slijmprop wil inderdaad helemaal niets zeggen, kan ook net voor de bevalling zijn, maar toch vind ik het spannend als ik hem vroeg zou verliezen, wie weet duurt het dan ook weer 2 weken of misschien wel niet....

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
  13. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Thanksss caithlin, heb meteen gekeken en ga er 1 halen. Dat zeiltje heb ik er al uit getrokken.

14. Eltime

Eltime Actief lid

17 jul 2009
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wb slijmprop; bij de oudste ben ik die 3 weken voor de uiteindelijke bevaldatum al kwijtgeraakt, bij ruim 34 weken dus... bij de 2e rommelde het me deze termijn al behoorlijk door voorweeen enzo, en nu dus helemaal niks! Maar ja, da's maar goed ook, wil nu geenw ee meer voelen als het toch een keizersnede wordt ;)

15. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    dat zou ik inderdaad ook niet willen voelen nee, als ik zou weten dat het een keizersnede zou zijn.

16. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik was jullie kwijt, lekker is dat stel ik mij voor en dan laat ik niks meer van horen ;) Vanaf nu zal ik mij regelmatig laten zien hoor!!
    Morgen ben ik 37 weken, eindelijk!! Van mij mag het gebeuren, ben er klaar voor. Ik heb sinds dinsdag oefenweeen, is niet de hele dag door maar zo af en toe zeurt het. Ook af en toe harde buiken, ook al doe ik niks. Ik weet dat oefenweeen weken kunnen duren, al hoop ik het niet.
    Ik slaap al sinds vorige week met zo'n molton hoeslaken van de hema, ik was erg bang dat ik zou gaan zweten maar heb helemaal nergens last van. Werkt pefect!!
    Verder heb ik de slijmprop ook nog niet verloren, al verlies ik de laatste dagen wel steeds meer slijm, misschien is dit ook wel daarvan geen idee.

Hoe gaat het met jullie? Zijn jullie er ook al klaar voor, koffer ed ingepakt en alles klaar staan? Hier ook een man die bij elke dingetje vraagt gaat het en ook elke morgen vraagt hij hoe gaat het.. lief he ze leven helemaal mee:D

17. friesemeid

13 jul 2010
    37
    0
    0
    NULL
    friesland
    he meiden,

nou welkom terug birgit, lekker he dat het dichterbij komt
    ik zie er ook wel naar uit ben nu 36 wk maar het mag van mij
    ook wel snel gaan ben er ook wel klaar voor maar we houden nog even vol.

ik heb een molton bij de action weg heb hem er nog niet op maar
    het zal weg goed zijn.

verder gaat het zijn gangetje alleen de nachten worden steeds minder maar dan overdag maar wat mee pakken als het lukt.

liefs friesemeid

18. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    At Home
    Hee meiden!

Wat een activiteit weer vandaag, moest even bijlezen! ;)

@ Caithlin : bedankt voor de tip! Ik zal morgen eens gaan kijken..!! Die zeiltjes die je bij je kraampakket krijgt, zijn een regelrechte ramp! Bah..

@ Eltime : Heb je weeen dan zo slecht ervaren? of doen ze toch wel echt zeer.. ?? :) hehe.. Ik weet het allemaal niet meer hoor, mensen in omgeving blijven andere dingen zeggen.. Heel vervelend. Maar ik blij van het 'ergste' uitgaan, kan het allemaal meevallen!

@ Birgit : Welkom terug meid! Leuk dat je er weer bent.. Het is je vergeven hoor ;) Spannend dat je al zoveel oefenweeen heb! wie weet ben je toch de eerste.. :D Je weet maar nooit!

Verder is alles helemaal klaar, krijg maandag mijn intakegesprek ( eindelijk!) van de kraamzorg..!

Ik heb trouwens wat echo foto's meegekregen van de ligging - echo. Nu heb ik de boosdoener gezien die mijn ribbenkast erg leuk vind en daardoor veel zeer doet.. Zo'n klein mannetje en zo'n grote voet om mee te trappelen. Haha:);) ( Helemaal links )..

Liefs,
    Sill

19. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hoi dames,

@birgit, zo spannend, wou dat wij ook al bij de 37 zaten... nog even volhouden.

@sill, wat leuk die echo foto's, al moet ik eerlijk bekennen, kan er niet echt wijs uit worden.
    Hier heb ik vandaag de molton bij de hema gehaald, hij hangt nog te drogen dus zal er morgen wel onder kunnen. Vannacht veel beter geslapen zoder dat zeiltje.

Die weeen... tja wat zal ik er van zeggen..... na het eerste uur riep ik al tegen manlief, breng me maar naar het ziekenhuis, dat ze me wat geven, dit hou ik echt niet heel de dag vol.... uiteindelijk toch gelukt.... had wel buik en rugweeen meteen fullspeed voor 9 uur aan 1 stuk.. ach ja, weet wat me te wachten staat en het zal toch moeten gebeuren.

Hier verder een lekker rustig dagje gehad!

Slaap ze allemaal vanavond... weer een nachtje dichterbij..

20. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ja die weeen.... daar zie ik wel tegenaan, hoe zouden ze zijn, hou ik dat wel vol?? tja ik weet het zoveel veel vrouwen hebben het voor mij aan gedaan maar toch zie er wel wat tegenop.
    moet wel zeggen dat ik de laatste drie dagen meer last van mijn buik heb, alsof mijn lichaam veel eerder waarschuwt dat ik teveel doe.

en allemaal lekker kunnen slapen?? ikke niet, pffff meer dan 2 uur wakker gelegen oa door maagklachten en rugklachten :(en dan ook nog vrij vroeg wakker kortom ik voel me gebroken

Deel Deze Pagina