Wat waren we blij met een positieve test op 26 juni! Na 11 maanden en net voor de behandelingen in het zk zouden beginnen waren we toch nog spontaan zwanger. En toch zat mn gevoel me al die tijd al niet lekker, noem het een voorgevoel. Geen kwalen maar ja dat had ik bij de eerste ook amper. Tot ik gistermiddag oud bloed ben gaan verliezen en helaas bevestige de echo vanmiddag mijn gevoel het vruchtje was gestopt bij ongeveer 5 weken Ondanks dat ik het al aanvoelde komen komt het toch hard aan. Zondag zouden we op vakantie gaan, 2 weken kamperen. We hebben alles moeten annuleren al is dat natuurlijk niet het ergste. Ik voel me leeg en wil er op dit moment ook zo gauw mogelijk vanaf is dat normaal? Had nooit gedacht dat een miskraam zoveel impact op je kon hebben ik ben een emotioneel wrak op het moment.. Het kaartje van MvM met gefeliciteerd staat nog op de kast ik kan het niet weg doen, het was voor mij geen hoopje cellen maar echt al een kindje.
Veel sterkte.... kan me voorstellen dat je het kaartje niet opeens weg kan doen.... het is zo'n ommezwaai ook.
lieve snoopy... een hele dikke knuffel... bij mij hebben toen de kaartjes van mvm en felicitaties nog een week of 2 op de kast gestaan.. ik kon en wilde het niet geloven dat het over was, dus dat is echt niet gek meid.. neem je tijd.. na al die tijd.. na zo lang.. was je weer voor even gelukkig.. echt gelukkig, en dan zo maar ineens is het weer over.. waarom? dat weet niemand..maar het was jullie zo gegund! je weet me te vinden... hele dikke knuffel
Dank jullie wel meiden! @marieke, ik weet je zkr te vinden thx meid,hopelijk heb jij snel beter nieuws dikke knuf terug!
Heel veel sterkte meis. Begrijpelijk dat je verdriet hebt, het was te mooi om waar te zijn helaas. Gaan jullie nu verder de mmm in, of moeten jullie nu eerst een jaar zelf proberen?
veel sterkte. ik heb zelf een curetage gehad nadat op de echo bleek dat het hartje was gestopt met 11wk. velen zeiden het is nog zo klein, probeer het opnieuw etc en doen net of het niks is. nee, veel is het niet maar wel mijn kind en emotioneel is het nog het zwaarst. vanaf de postitieve test heb je dromen over de toekomst, voel je je moeder van het kindje dat in je buik groeit. als dan in een klap alles veranderd, er komt geen kindje dan is dat alsof er een deel van jezelf dood gaat wat ook zo is. het is en blijft een wondertje en ook al was het nog zo klein hij/zij verdient het om gemist te worden. het is een deel van jou. nog maals heel veel sterkte
Bedankt meiden, het valt me heel zwaar vooral nu na een echo blijkt dat er nog iets zit. Het vruchtje ben ik zaterdag verloren dus had goede hoop nu helemaal "schoon" te zijn zodat we alsnog op vakantie kunnen maar misschien dus nog alsnog pillen of een curretage Dat laatste hoop ik helemaal niet aangezien we al problemen hebben met zwanger worden en dat ook weer risico's geeft. Hopelijk was het nog iets te vroeg en komt de rest ook nog. @Lobi, ik heb nog geen idee we hebben na de miskraam de gyn nog niet gesproken en eerlijk gezegd wil ik dit eerst een plekje geven. Maar die kans is idd wel heel groot dat ze dat zeggen.
Wat een rot nieuws Het is al zo naar en verdrietig en dan blijkt het ook allemaal niet soepel te gaan. Ik hoop inderdaad voor je dat je geen curretage hoeft en dat alles toch nog vlot zal verlopen. En sorry van mijn vraag, kan me inderdaad goed voorstellen dat je hoofd er nu niet naar staat..
Geeft helemaal niets meid, jee ik kijk naar je handtekening wat een ellende heb jij al meegemaakt zeg Dikke knuffel!
Hoi snoopy, Jeetje jou verhaal lijkt heel veel op het mijne. Weet precies wat je voelt meid! verschikkelijk. Bij mij is het nu ruim een maand geleden gebeurd en ben er ook nog heel veel mee bezig. De eerste dagen kon en wilde ik het ook niet geloven ..... Want hoe klein het ook was het was meer dan gewenst Ik heb mij verhaal hier ook gezet als je er behoefte aan hebt kun je het lezen. Als er iets is wat ik voor je kan betekenen .... just let me know! Heel veel sterkte meid! Liefs Brigitte
jeetje meid......voel je verdriet......weet wat voor impact het op je maakt.....sterkte !! dikke *knuff*