Welke namen vinden jullie het mooist? Ze passen allemaal bij de naam van onze zoon. Maar sommige namen zijn misschien wat populairder, vandaar dat we twijfelen. zouden jullie voor een populaire naam gaan, als die wel heel mooi is? We hebben trouwens een korte achternaam. De spelling blijft zoals hij is, we vinden het op deze manier het mooist geschreven.
Vind beide meisjesnamen heel mooi. Heb op Eva gestemd, vind ik net iets leuker. Jongensnamen zijn allebei weer niet zo mijn smaak maar vind het wel prima namen. Voorkeur voor Lukas.
Ik vind, op Kasper na, alle namen leuk! Ik zou voor Jasmijn en Lucas gaan. (vind Lucas met een c mooier staan) Succes met de keuze!
Ik snap de twijfel. Ik zou zeggen ga voor de naam die je het mooist vindt, ookal is hij populair! Maarja, wij laten Luuk waarschijnlijk schieten vanwege die populairiteit... voor een ander is het altijd makkelijker hè
Bedankt voor de antwoorden iedereen. Er zit niet heel veel verschil tussen, dus we zullen er nog eens goed over na moeten denken. De meisjesnaam is zeker, maar over de jongensnaam twijfelen we nog een beetje.