nog maar 8 weken te gaan!!

Discussie in 'Babynamen' gestart door mikolinie, 29 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke van de 3

1. Fleur

2. Britt

3. Linsey

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aries

Aries Niet meer actief

Ik zie het probleem met Fleur Struik niet. Ten eerste heet ze niet Fleurig en ten tweede is het ook helemaal niks negatiefs. Ik vind het beter achter elkaar klinken dan Britt Struik.
    Twee lettergrepen klinkt inderdaad wel lekkerder, maar ik vind Linsey persoonlijk geen mooie naam en een beetje vreemd gespeld.

2. Mlissa

Mlissa Actief lid

28 apr 2014
    219
    1
    18
    Ik vind Fleur de mooiste naam maar niet icm met jullie achternaam. Heb voor Linsey gestemd, naam met twee lettergrepen staat het mooist met een korte achternaam vind ik!

3. Veera

Veera Niet meer actief

Linsey.
    Fleur Struik klinkt niet en Britt vind ik geen leuke naam, denk aan een prittstift

4. Floorriieejj

Floorriieejj Actief lid

25 mei 2016
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net zoals aangegeven vind ik 2 lettergrepen het mooist staan bij de familienaam, maar Linsey vind ik echt geen mooie naam. Is helemaal mijn smaak niet.

Beste optie vind ik Fleur. Vind het niet vreemd met de familienaam.

5. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Ipv linsey misschien lizzy? Kan je haar dagelijks Liz noemen als afkorting:) maar voluit is het wel heel mooi bij je achternaam.

6. mikolinie

mikolinie Lid

15 dec 2015
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    lindy hebben we al iemand als vriendin die zo heet! linsey zou het kunnen worden alleen dan wel misschien met de d ertussen dus lindsey. lizzy met als afkorting lizz word hem niet zo heet de kleine van de broer van mijn vriend:d bedankt allemaal iig alvast voor het meedenken

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Lindsey, met een d ertussen. Helemaal niet mijn smaak, maar ik vind een voornaam van 1 lettergreep gevolgd door een achternaam van 1 lettergreep altijd zo kort. Alsof het geen ruimte in mag nemen. Ik vind dus echt dat alle namen met 1 lettergreep afvallen. Je kunt eventueel een naam kiezen die je bij het roepen makkelijk tot 1 lettergreep kunt afkorten om je partner tevreden te stemmen.

8. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Fleur en Britt zijn allebei heel leuk. Zou kiezen voor Britt.
    En met Struik kan dat best.

Ik zou alleen niet kiezen voor een van deze namen: Roos, Linde, Hazel, Lente, Bloem, Vlinder 😂 😂

Linsey vindt ik niet mooi. Lindsey al beter, maar niet zo leuk als Fleur en Britt.

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.561
    1.863
    113
    Vrouw
    Fleur en anders Linn/Lynn ipv linsey

Deel Deze Pagina