Ik zie het probleem met Fleur Struik niet. Ten eerste heet ze niet Fleurig en ten tweede is het ook helemaal niks negatiefs. Ik vind het beter achter elkaar klinken dan Britt Struik. Twee lettergrepen klinkt inderdaad wel lekkerder, maar ik vind Linsey persoonlijk geen mooie naam en een beetje vreemd gespeld.
Ik vind Fleur de mooiste naam maar niet icm met jullie achternaam. Heb voor Linsey gestemd, naam met twee lettergrepen staat het mooist met een korte achternaam vind ik!
Net zoals aangegeven vind ik 2 lettergrepen het mooist staan bij de familienaam, maar Linsey vind ik echt geen mooie naam. Is helemaal mijn smaak niet. Beste optie vind ik Fleur. Vind het niet vreemd met de familienaam.
Ipv linsey misschien lizzy? Kan je haar dagelijks Liz noemen als afkorting maar voluit is het wel heel mooi bij je achternaam.
lindy hebben we al iemand als vriendin die zo heet! linsey zou het kunnen worden alleen dan wel misschien met de d ertussen dus lindsey. lizzy met als afkorting lizz word hem niet zo heet de kleine van de broer van mijn vriend:d bedankt allemaal iig alvast voor het meedenken
Lindsey, met een d ertussen. Helemaal niet mijn smaak, maar ik vind een voornaam van 1 lettergreep gevolgd door een achternaam van 1 lettergreep altijd zo kort. Alsof het geen ruimte in mag nemen. Ik vind dus echt dat alle namen met 1 lettergreep afvallen. Je kunt eventueel een naam kiezen die je bij het roepen makkelijk tot 1 lettergreep kunt afkorten om je partner tevreden te stemmen.
Fleur en Britt zijn allebei heel leuk. Zou kiezen voor Britt. En met Struik kan dat best. Ik zou alleen niet kiezen voor een van deze namen: Roos, Linde, Hazel, Lente, Bloem, Vlinder 😂 😂 Linsey vindt ik niet mooi. Lindsey al beter, maar niet zo leuk als Fleur en Britt.