Welke jongensnaam vinden jullie leuker? Senn of Noah. We hebben de naam Senn al een tijd in ons hoofd maar nu is Noah er ineens bijgekomen en twijfelen we om te gaan switchen. Vinden jullie Noah niet meer een meisjesnaam? Ik vind het een super mooie naam maar twijfel daar nog een beetje over. Ik ben benieuwd waar jullie voorkeur naar uit gaat.
Thanks! Associëren jullie Noah niet met een meisjesnaam? Daar ligt een beetje mijn angst dat hij zn hele leven voor een meid wordt aangezien bij het horen/lezen van de naam. Inprincipe is Noah met een h toch altijd voor jongens?
Senn vind ik niet zo leuk ( ook niet heel lelijk). Ik heb voor niah gestemd, maar heb hm ook te veel gehoord. En ik vind de naam eigenlijk leuker voor een meisje.
Allebei leuk, maar ik vind Noah echt zo mooi! Was er een tijdje op uitgekeken omdat ik m overal hoorde, maar nu die hype weer minder word komt hij voor mij helemaal terug. Noa vind ik voor een meisje (ook prachtig), en dus een duidelijk verschil.
haha als de hond van mijn buren zo geheten had, had ik die naam ook nooit kunnen verzinnen Had niet verwacht dat de meeste voor Noah zouden gaan. Gelukkig wordt het dus wel als een echte jongensnaam gezien.
Jaaa...Senn!!! onze favo naam! (We krijgen een tweeling en overwegen Senn en Joah te doen). Vind Noah ook leuk, maar ik hou niet van unisex namen.
Senn. Ik heb echt niets met de naam Noah. Voor mij is dat een wat suffe, softe naam en daarnaast vind ik uniseks namen eigenlijk alleen leuk voor meisjes.
Ik ga door deze stand ook bijna twijfelen aan de naam Senn had ook een hoger percentage verwacht. Zucht.... (Wat hondennamen betreft.., mensen geven hun honden steeds vaker mensennamen ipv andersom )