Ik heb even een vraag over de blije doos. had een bericht gehad dat ik hem kon ophalen voor een bepaalde datum neit kunnen doen helaas nu heb ik er wel tijd voor kan ik deze nog ophalen met dezelfde bon? probeer WIJ te benaderen via email maar krijg hem de hele tijd terug:S weet iemand dit?
Volgens mij kan het nog wel, hoor. Bel anders Prenatal ff (daar moet je 'm ophalen toch?). En anders krijg je vanzelf opnieuw bericht dat ie klaarstaat Ik was ook niet zo snel, hahahaha!
ik ga het gewoon proberen maar ik heb prenatal al een email gestuurd en hun sturen me heerlijk door naar Wij jonge ouders.. van het kastje naar de muur gezellig
Voor vragen over de Blije- en Babydozen of ons blad WIJ, verwijzen we je daarom graag naar onze afdeling Wij special media, die ons adressenbestand bijhoudt en de uitnodigingen verzorgt van de blije en/of baby doos. Zij zijn op werkdagen bereikbaar onder nummer 0900-2023222 tussen 09:00-12:00 uur. Ik had hen gebeld en meteen kreeg ik een nieuw mailtje met een nieuwe datum!
ja dat emailtje heb ik ook gehad inderdaad! heb alleen nog geen kans gehad om te bellen (storing KPN) dus vandaar dat ik het via email probeerde maar oke dan vraag ik gewoon een nieuwe aan tnx!