Nog maar een keer...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Konijn, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Konijn

Konijn Niet meer actief

#1 Konijn, 9 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2010
    Een paar weken al ben ik weer actief na een tijd weggeweest te zijn. Toch nog net niet lang genoeg... Na de crash was ik (en waren mijn berichten) weer helemaal verdwenen hier... ;)

Voor de derde keer dus: 'hallo! Ik kom weer meedoen!'

Ik ben een 'mediumjonge' moeder van een fantastisch meisje van twee. Toen zij geboren werd, was ik er vast van overtuigd dat het bij dit ene wonder zou blijven, of in ieder geval de eerste vier jaar. Inmiddels ben ik echter toch weer geveld door een niets ontziende moederdrang. Het kriebelt... Maar ik twijfel tegelijk nog zo!

Mijn doel is wel om er zo ontspannen mogelijk mee om te gaan deze keer. Ik oefen dus heel hard op 'we zien het wel'. Nu zijn we tenslotte al zo gelukkig!

Tot ziens!

Esther

P.S. Toen ik 'destijds' een gebruikersnaam moest kiezen lag er een knuffelkonijntje naast me op de bank. Vandaar! ;)

2. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Hoi Konijn!

Ik vind je afbeelding geweldig!! Zo lief! Ken je het prentenboekje: guess how much i love you? Het is zo schattig. Ik hoop dat je berichten niet meer gewist zullen worden. Veel plezier op het forum en succes met het oefenen. ;)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

4. Konijn

Konijn Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!

Lieve illustraties hè? Ik heb dit plaatje gekozen toen ik zwanger wilde worden van mijn dochtertje en ben er nog steeds weg van.

Zelf wil ik ook graag illustreren en deze stijl vind ik heel mooi. Eenvoudig, lief en herkenbaar...

Groetjes en tot ziens!

Esther

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom en heel veel forum plezier :)

Deel Deze Pagina