Jeetje echt veel mensen zo bij elkaar ja in de buurt...goh leuk! Ik ben de dinsdagmiddag altijd vrij en de woensdag 3 keer in de maand.
hier nog eentje uit Eindhoven 27 jaar ! Splinter vond ik verschrikkelijk onoverzichtelijk !!!!! ... 123 is hier favoriet en het park natuurlijk ook !
Hey Mystery!!! Al ben je dat voor mij natuurlijk niet meer he. Gezellig zoveel dames dicht in de buurt.Moeten dan idd maar een naar de Philips speeltuin gaan. Leuk idee toch Mys?
Mensen die jou afwijzen vanwege jouw gewicht, zijn jouw vriendschap niet waard meid! Je bent volgens mij hartstikke leuk en gezellig! En volgens mij is iedereen nerveus bij zo'n eerste ontmoeting...
Hier een Eindhovense (wijk Meerhoven)! 26 jaar.. (niet heel het topic gelezen, zijn net terug van vakantie.. )
Neeltje Mys en Rachel jullie móet ik gewoon daten... zin?! (XD) Ben benieuwd wat hier uit komt, ik tuf wel naar Eindhoven indien nodig en indien welkom (haha).
En dani, geen zorgen over je gewicht! Ondanks dat ik 25 kilo minder weeg heb ik nog steeds maat 44/46