Maaruhm ???? Zijn alle kids om 15 uur uit dan ??????? .... ik ken scholen waar het om 15,15 pas klaar is .... En om lekker te zeiken ... is woensdag smiddags niet handiger ? of klets ik nu maar wat
Vind Dinsdag geen fijne dag.. hier dus idd om 15.15 uit, en dan moet je nog naar Eindhoven. Eer we goed zitten moeten we alweer weg, avond eten!
Ik werk 4 dagen in de week dus wat lastiger om af te spreken, en ik ga komend weekend nog heerlijk voor anderhalve week op vakantie. Maar zodra jullie een keertje meeten en ik kan, dan ben ik van de partij hoor!!! Misschien een idee als iedereen FB heeft om bij elkaar aan te melden en een besloten groep te maken. Kletst lekker makkelijk
Ik kan as dinsdag niet, maar doen jullie maar ff meeten dan kijk ik wel hoe het geweest was en of ik dan durf. Ik ben momenteel veel misselijk van de zwangerschap dus ben sowieso nogal bangig om weg te gaan helaas.
Facebook lijkt me wel een goed idee kunnen we iets makkelijker elkaar mailen. Ik ben l.inda t.orreman zonder puntjes
Serieus haahahaha hmm vast allemaal uit portugal, brazilie enzo... https://www.facebook.com/jdq.ds?ref=tn_tnmn Zo zal het beter gaan
tja...helaas woon ik te ver weg...in Purmerend... maar appen kan altijd...tenminste als ik mijn nieuwe telefoon met een paar dagen heb,
Weet het niet, kun jij ons wel uitnodigen? Annemiek van Rijt Maar ik zie bij jou ook geen blokje vrienden staan en bij andere mensen wel. Erg vreemd dus.