Hallo allemaal, Ik ben Daphne 27 jaar oud mijn vriend en ik zijn sinds afgelopen maand begonnen met proberen zwanger te worden. Ik heb endometriose en volgens mijn gyn moet ik nog gewoon zwanger kunnen worden. Duimen jullie voor ons dat het op de normale manier lukt?
Hoi Allemaal! Ook ik ben 27 jaar en wilde me op deze manier ook even aan iedereen voorstellen. Ik ben sinds januari gestopt met de pil en in februari kwam ik (door erg veel pijn en spoedoperatie) er ook achter dat ik endometriose heb (linker eierstok met darm). Deze maand is de enige mogelijk die ik heb om "normaal" zwanger te worden, aangezien de endometriose in mn darm nogal ernstig is. Als het deze maand niet lukt moet ik weer aan de pil en over een paar maanden starten met IVF. Rond 23 mei heb ik een ovulatie rechts gehad (bevestigd met echo) en ben nu paar dagen overtijd... Spannend!! Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden! Groetjes Lotte
Ben Poeh30 en mijn man en ik zijn zwanger van ons eerste kindje. Alles gaat goed, zwangerschap verloopt voorspoedig en hij of zij zal eind augustus geboren worden. Hoe kan ik er trouwens voor zorgen dat mijn zwangerschapsbanner steeds onder mijn teksten staan?