nog maar een piercing vraagje (18+) haha

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door djara, 10 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    we hebben het al vaak gehad over de navelpiercing.... maar nu heb ik op een hele andere plek een piercing zitten, namelijk door mijn clitoris heen, weet iemand of die tijdens de bevalling gewoon kan blijven zitten???? heeft uberhaupt iemand ervaring met een piercing op die plek en een kind krijgen???
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    ZWANGERSCHAP EN BORSTVOEDING.

    Zodra de vrouw zwanger is wordt navel, tepel en genitale piercings het best verwijderd. Zeker wordt de navelpiercing ten laatste op de zesde maand verwijderd, ter voorkoming van uitscheuring tijdens de bevalling.

    De tepelpiercing heeft een obstructie van de melkklierkanalen en is niet aangeraden bij borstvoeding.

    Genitale piercings in de omgeving van de vagina worden verwijderd bij de bevalling.
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    ja hoor, Een vriendin van mij had er ook een in de clitoris, zij heeft m er op advies van de piercer eruit gehaald, inderdaad ivm eventueel uitscheuren / beschadigen.
    Je kan er geloof ik wel een soort van lang plastic staafje erin doen op het moment van de bevalling en later weer je gewone piercing maar doordat die langer is dan je normale piercing schijnt t niet erg lekker te zitten (met spijkerbroeken enzo) vandaar dat mijn vriendin m eruit heeft gehaald, en och dan laat je m na de bevalling toch weer zetten???
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    grapjas.... denk je dat dat lekker voelt om weer die piercing erin te laten zetten.... nee......(au) maar ik moet wel toegeven.... ik zet er nog liever daar 1, dan nog 1 in mijn tong.... dat deed meer zeer.... maar of ik werkelijk nog een keer ga liggen... daar moet ik dan maar even heeeeeeeeel sterk over nadenken!!! hahahahahahaah..
     
  5. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ps: ik vraag het ook nog wel even aan de gyn. dan weet ik het natuurlijk 100% zeker!
     
  6. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wanneer moet je daar naar toe, ben ook wel benieuwd naar het andwoord. Ik ken verder niemand met een piercing daar ;)
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    haha, ja maar wie mooi wil zijn....en och pijn is zo betrekkelijk ik weet er alles van hoe t piercen voelt ik heb zelf tong, dubbele navel (horizontaal en verticaal) en op alle plekken in mijn oren gehad, mijn manneke beiden tepels, tong en ook zijn piemel (om over alle tattoo's maar te zwijgen :rolleyes: ) dus ik heb wel een idee ja ;) ;) :)
     
  8. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ahaha..... dat is ook wel weer zo... de pijn ben je zo weer vergeten... en als ik het zo hoor, heb ik nog maar weining piercings.....tong, navel, clitoris, 3 in elk oor.... tja dat was het dan.... en o ja... ik heb 3 tatoo's.... dus ik kom in de buurt sientje...hahah

    en mouschy: 22 december moet ik weer heen. dan zal ik het vragen..
     
  9. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik houd het bij een tattoo en 4 oorbellen (had er 5 maar met duiken ging het niet met oog op de duikbril...) ;)

    Succes bij de verlos, ik mag dinsdag weer :D
     

Deel Deze Pagina