benauwd en duizelig

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door alien, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

Hoi!

Ik heb al een tijdje last van benauwdheid bij vlagen. Ik had gelezen dat dit er bij hoort dus maakte me verder geen zorgen. Sinds een paar dagen ook een beetje duizeligheid erbij maar nog niet dat ik me zorgen maakte.

Nu ben ik sinds gisteren avond constant benauwd en eigenlijk ook een soort van duizeligheid. Ik kon er echt niet van slapen en wist ook niet hoe ik moest liggen want naar mijn idee is het dan erger dan als ik sta. Het is vooral een heel onbestemd gevoel zeg maar.

Anders zou ik de vk wel even bellen maar die hebben al weekend en om nou het noodnummer te bellen lijkt me ook niet nodig. Wel maak ik me er zorgen over.

Ik hoop dat jullie weten wat het kan zijn en dat het er bij hoort. Ben bang dat ons kindje niet genoeg zuurstof krijgt. Ze is wel gewoon nog heel actief!

Alvast bedankt!

Liefs

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kindje pakt wat ie nodig heeft. Heb je last van hooikoorts of astma? Misschien even bellen met je huisarts anders.

Mirjam

Deel Deze Pagina